This page has moved to a new address.

HOW TO WEAR: JEANS SHORTS

CHICKS ABOUT FASHION: HOW TO WEAR: JEANS SHORTS

2 september 2012

HOW TO WEAR: JEANS SHORTS





Jeans shorts zijn echt mijn ding en zijn deze zomermaanden een onmisbaar item in je kast! 
Winkels hangen er vol mee. En er zijn zoveel verschillende modellen, dus voor (bijna) iedereen zit er altijd wel wat tussen. Van een elegant en strak model tot extra stoer met gaten en rafels. Ze zijn te vinden in alle kleuren en wassingen. Zit het mooie zomerweer niet mee? Dan combineer je de jeans gewoon met een legging of panty!
Een jeans short is best een gemakkelijk item om te combineren en past bij veel verschillende stijlen. Omdat goed aan jullie te laten zien heb ik zes keer een outfit gemaakt met een jeans short… 
Welke stijl past het meest bij jou?


-Kiki-

Labels: , , , , , ,

4 reacties:

Op 21 juni, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Super, vind zelf look 2 en 4 ontzettend leuk! Leuk om je blog te lezen trouwens.. X Amanda

 
Op 21 juni, 2012 , Blogger Unknown zei...

Thanks!
x

 
Op 02 juli, 2012 , Blogger Rosalinde zei...

Leuke stijlen! Ik vind look 2 en 3 het leukst. :)

 
Op 26 september, 2012 , Blogger Pauline | The Gapeseed zei...

Ik vind de allereerste en de vierde look leuk!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage