This page has moved to a new address.

FASHION INSPIRATION: DE 'CLUTCH KWIJT'

CHICKS ABOUT FASHION: FASHION INSPIRATION: DE 'CLUTCH KWIJT'

12 november 2012

FASHION INSPIRATION: DE 'CLUTCH KWIJT'





Ik ben verslaafd aan Clutches van grote tot kleine en van felle kleuren tot prints, ik hou ervan!
Ondanks dat sommige ze misschien niet zo praktisch in gebruik vinden ben ik van mening dat iedereen er minstens een in zijn kast zou moeten hebben. Met een goede clutch kun je een statement maken. Het kan net dat beetje extra zijn om je outfit compleet te maken...

Van deze mooie items raak ik echt de

'Clutch kwijt'









Welke vinden jullie het mooiste?


Vergeet niet onze winacties:
Sieraden van Jewelryz 
Shoptegoed Sans-online 

- Inge- 

Labels: , , , , , ,

29 reacties:

Op 12 november, 2012 , Blogger 1310bynora zei...

Mooie selectiee :D! num 6, 5 mooi!

 
Op 12 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

Doe mij maar 3 of 10!
mangelmoes

 
Op 12 november, 2012 , Blogger Accrochable zei...

Wat een mooie selectie! Nummer 8 en 1 zijn favoriet :-)

xoxo The Daily Fashion Drug

 
Op 12 november, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

2, 5, 6 en 10! Leuk leuk <3

www.ellesappellepauline.blogspot.nl

xoxo

 
Op 12 november, 2012 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Ben ook dol op clutches, op alles tassen eigenlijk ;)!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 12 november, 2012 , Blogger Bo zei...

Ik hou van clutches! Leuk bedacht, de clutch kwijt haha!

 
Op 12 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

Mooie selectie !!

Love,

Janice
the-fashion-milkshake.blogspot.nl

 
Op 12 november, 2012 , Blogger Fleur zei...

ik vind clutches ook echt geweldig!

 
Op 12 november, 2012 , Blogger Dilara zei...

Nummer 2 en 3 zijn echt super! X

www.b-toblack.blogspot.com

 
Op 12 november, 2012 , Blogger Jenny / Rocknrollerr zei...

mmm ik weet niet waarom maar ik ben nooit zo'n fan van clutches, alhoewel ik het wel heel erg classy vind staan!

X Jenny
Rocknrollerr.com

 
Op 12 november, 2012 , Blogger Malou zei...

Haha, wat een leuke titel!

De clutches zijn ook echt heel leuk :)

 
Op 12 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

wow love them!

 
Op 12 november, 2012 , Anonymous Josephine zei...

Clutch zijn zo leuk, maar ik vind ze zo onhandig, je moet ze de hele tijd vasthouden. Ik houd dan liever van tasjes, maar 5 vind ik wel leuk :D

 
Op 13 november, 2012 , Blogger LIGIA from ELCOFRE zei...

# 1 its great

Follow my blog with Bloglovin
http://www.facebook.com/elcoffre
https://twitter.com/elcofre_nicarag
http://elcoffre.blogspot.com/

 
Op 13 november, 2012 , Blogger Lara Rose zei...

Ik hou van clutches! Mooie selectie!

 
Op 13 november, 2012 , Blogger Marlissa zei...

Ja clutches zijn geweldig! Alleen ik gebruik het bijna nooit. DIe met tijgerprint is heel mooi

 
Op 13 november, 2012 , Anonymous Jessica zei...

Love this post <3

The Fashion Heels
Facebook
Bloglovin
Twitter

 
Op 13 november, 2012 , Blogger Rachelle zei...

Leuk =]! Jammer genoeg zou ik echt niet kunnen kiezen tussen de clutches =P! Ps. leuke blog <3! En zou je het leuk vinden om elkaar te volgen ;)??

xxx Katy ^^!

 
Op 13 november, 2012 , Blogger My Scrambled Style zei...

Leuke post! Ik vind nr. 6 heel tof.

Xo
Jennifer | My Scrambled Style.nl

 
Op 13 november, 2012 , Blogger Mystylehistory zei...

Thanks voor je comment! Leuke post, zitten mooie clutches tussen!
Ik zal je volgen met GFC.

Liefs

 
Op 13 november, 2012 , Blogger Margeaux Mutarde zei...

5,8,10 zijn wel de tofste!
Ik hou van clutches:)

 
Op 13 november, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

i love the purse number 6, it is so beautifull! have a nice colour :)

 
Op 13 november, 2012 , Blogger MILEX zei...

just wonderful

 
Op 14 november, 2012 , Blogger Wendy zei...

Ik vind de leopard print echt geweldig op de voorbeeld foto's ;-)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 14 november, 2012 , Blogger Kellycarr zei...

Love this so pretty! Your newest follower! Hope you can follow me back!


Love your blog!


www.kellyjade.co.uk

Kelly xxx

 
Op 14 november, 2012 , Blogger Juliette-Aimée zei...

Nice post! Love 1,2 and 3!

xx http://julietteaimee.blogspot.nl/

 
Op 14 november, 2012 , Blogger Jan zei...

Haha leuk bedacht die naam,
het duurde eventjes voordat het bij me doordrong :P
Ik vind clutches vaak echt supermooi, maar inderdaad ook echt enorm onpraktisch...
Ik raak ze namelijk letterlijk kwijt... (oeps.)

Maar omg jaaaa! Ik reed inderdaad weg op een groene scooter haha,
oh wat jammer dat ik jullie/jou niet gezien heb dan! Kwam je dan net aan of was je ook al bij Fuse toen wij er waren?!
Heb je ons ook foto's zien maken haha, wat een vragen, ik ben benieuwd!

 
Op 15 november, 2012 , Anonymous Sofie zei...

Leuke post!! Ik vind nummer 2 en 10 denk het het mooiste! Lekker simpel, zwart en leer! Like it!
xx Sofie

http://blog.nelly.com/soophisticated/

 
Op 18 december, 2012 , Blogger ANDAAZFASHION UK zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage