This page has moved to a new address.

NEW IN: PRIMARK AANKOPEN R'DAM #5

CHICKS ABOUT FASHION: NEW IN: PRIMARK AANKOPEN R'DAM #5

10 mei 2013

NEW IN: PRIMARK AANKOPEN R'DAM #5























Ik ben afgelopen week weer wezen shoppen. Het was alweer zo lang geleden dat ik bij de Primark in Rotterdam was geweest. Het was trouwens niet echt een succes. Want wat was het druk! Niet normaal, heb het nog nooit zo druk meegemaakt. Ik heb dus ook niet de hele winkel gezien, want vond het wel goed zo. Toch heb ik nog een aantal shirtjes gevonden en leuke hakken. Op zich hebben ze wel een leuke zomer collectie 2013, maar zag er niet veel van in de winkels. De foto's aan de rechterkant heb ik op Koninginnedag gekocht in A'dam. Leuke winkeltjes hadden daar hun kraampje staan, dus heb daar ook een aantal dingen gekocht. Ik ben mij aan het klaar maken voor de zomer! Nog twee maanden en dan ga ik voor minimaal zes maanden naar het buitenland. Heb er zo'n zin in. Wat vinden jullie trouwens van mijn aankopen?






Follow me on
Instagram | Facebook | Bloglovin

Labels: , , , , ,

33 reacties:

Op 09 mei, 2013 , Blogger Monika Ozdoba zei...

So cute! xx

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Heerlijk geshopt zo te zien :D!

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Carola zei...

Wat een leuke aankopen heb je gedaan!

 
Op 09 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

leuke aankoopjess! wat een geweldig mooi roze jurkje!

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Marlies zei...

Wauw die hakken zijn zo gaaf!
Ik zag ze pas geleden ook alleen toen hadden ze alleen nog maat 42 en groter helaas :(

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke aankopen! Dat shirt van Rihanna is gaaf :)
xxRoos

 
Op 09 mei, 2013 , Anonymous Axelle zei...

ooh je hebt echt heel leuke dingetjes gekocht! :) xoxo

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hadden ze nu ook! Alleen ze hebben in het magazijn gewoon nog alle maten, alleen die vullen ze niet telkens aan. Moet je volgende keer gewoon vragen. Heb ik ook gedaan.

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Superleukde aankopen! Vooral dat roze shirtje, die is egt heel gaaf!

xliesbeth
www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Romy zei...

Wauw je hebt echt heel veel leuke dingen gekocht!

Liefs, Romy

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Charlotte zei...

Leuke dingen!
Ik vind die neon roze tops super! En die hakken. Wauw! <3

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Die neon roze top is echt geweldig!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Tamara zei...

Leuke dingen heb je gekocht! Die hakken zijn gaaf! x

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Tessa zei...

Leuke aankoopjes! Vooral die hakken zijn echt geweldig

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Tessa zei...

Leuke aankopen!
Ik vind de rode jurk en schoenen erg mooi!

x

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Wauw prachtige aankopen!

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch zei...

Gave aankopen. Dat rode jurkje vind ik mooi! :) Liefs

 
Op 10 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Die sandalen zijn echt superleuk.

 
Op 10 mei, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Hele toffe aankopen zeg!
Ik vind je schoenen vooral echt geweldig.

Mooie layout trouwens! :-)

XO The Daily Fashion Drug

 
Op 10 mei, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Je hakken en Rihanna shirt vind ik heeeel leuk :)

 
Op 10 mei, 2013 , Blogger Claudia zei...

Dat shirtje met love glamour is leuk!

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Leuke aankoopjes!

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Louise zei...

Leuke aankoopjes!

 
Op 11 mei, 2013 , Anonymous Delphine zei...

Die schoenen, echt wow!

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Britt zei...

Ahh wauw die schoenen!!

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Superleuke dingetjes, vooral je neon roze top vind ik super!

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Leuke aankopen en bedankt voor je reactie..
New blogpost: outfit/beauty review

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Marloes zei...

Leuke spulletjes heb je gekocht! x

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Hele leuke aankopen!

Xx Alex

 
Op 13 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een super aankopen! Ik moet ook echt weer eens langs de primark zo te zien, minpuntje ik heb het veels te druk met mn scriptie combineren met bloggen en de primark in Eindhoven is nog lannnngggg niet klaar :(

Achja, na de deadlines dan maar eens haha!
Leuke blogpost weer!

xxx Saranda van Sarandipity
http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

 
Op 17 mei, 2013 , Anonymous Jana zei...

Superleuke aankoopjes xx

 
Op 18 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Keileuk!! :) Ik moet dringend nog eens naar de Primark zo te zien!

Liefs,
Marlies (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

 
Op 03 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

love the pink dress!
xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage