This page has moved to a new address.

BIRTHDAY: PRESENTS #1

CHICKS ABOUT FASHION: BIRTHDAY: PRESENTS #1

19 september 2012

BIRTHDAY: PRESENTS #1








My birthday presents van mijn vriend! Na lange tijd zeuren heb ik eindelijk van mijn lieve boyfriend roze Timberlands gekregen voor mijn verjaardag! Ik wilde ze echt al een tijdje. Afgelopen week hebben we daarom ook de Timerland winkel in Utrecht bezocht om ze uit te kiezen. Ik had de keuze tussen de originele kleur, rood, blauw, bruin of roze. Van de originele kleur heb ik al een paar laarzen, dus die viel al snel af. Eigenlijk wist ik het al heel snel. Ik wilde de roze! Ik ben er echt heel blij mee. Alsof mijn vriend mij al niet genoeg verwend had, kreeg ik ook nog eens een gouden Swarovski ring van hem! Ik ben weer helemaal happy. Gister heb ik nog allemaal andere leuke cadeaus gekregen. Hierover blog ik later. Wat vinden jullie van mijn Timberlands?


-Kiki-

Labels: , , , , , ,

7 reacties:

Op 19 september, 2012 , Blogger Nena zei...

Waauw mooie cadeaus !!

http://turn-it-insideout.blogspot.be/

 
Op 19 september, 2012 , Anonymous jolanda zei...

Super gaaf wees er zuinig op xxxx

 
Op 19 september, 2012 , Blogger My Scrambled Style zei...

Wat een super cadeaus! Daar zal je vast veel plezier van hebben :-).

 
Op 20 september, 2012 , Blogger Dascha zei...

Super mooie cadeau's!
Je bent goed verwend door je vriend!:D

Ik volg je nu.
Volg je mij ook terug?

xoxo
http://www.its-dash.blogspot.nl/

 
Op 20 september, 2012 , Blogger Unknown zei...

Leuke kado's! En mooie ring, wauw.
Ik volg jullie nu ook via googlefriend.
Zullen we elkaar ook volgen via bloglovin?
Laat t me maar even weten!
Liefs, Maruschka
www.womanexclusive.blogspot.com

 
Op 07 oktober, 2012 , Blogger Unknown zei...

leuke cadeau's! heeft hij goed uitgezocht!

Liefs,

 
Op 14 november, 2012 , Blogger Kellycarr zei...

Love your blog! Your newest follower, will definitely be returning lots

Hope you can check out mine & follow me back on GFC & Bloglovin

www.kellyjade.co.uk

Kelly xoxo

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage