This page has moved to a new address.

NEW IN: PRIMARK & BOSNIË AANKOPEN

CHICKS ABOUT FASHION: NEW IN: PRIMARK & BOSNIË AANKOPEN

19 november 2012

NEW IN: PRIMARK & BOSNIË AANKOPEN





Twee weken geleden ben ik bij de Primark in Rotterdam geweest. Helaas zag ik eigenlijk bijna geen leuke dingen dit keer. Alleen een armband, dus voor een bezoek aan de Primark is dit wel erg weinig! Verder heb ik in Bosnië ook nog twee leuke items gekocht! Wat hebben jullie als laatste gekocht bij de Primark? Bekijk de foto's van mijn items hieronder.






-Kiki-

Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

52 reacties:

Op 19 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

Oee coole koopjes meid :)

Die kleur van je jurk is prachtig helemaal nu ;)


Love,

Janice
the-fashion-milkshake.blogspot.nl

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

leuke aankopen !

http://vanesrawr.blogspot.nl/

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

Leuk postje en leuke foto's!

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Fleur zei...

hele leuke items! xxx

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Charlotte zei...

Leuk!
Die armband vind ik erg mooi,
Liefs,x

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Belle zei...

Oh ik vind alles echt leuk!

www.denbelle.blogspot.be

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Charlotte zei...

Ik volg jullie nu, was het vergeten :)
Liefs,x

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Marije zei...

Superleuke aankoopjes! <3
Ik volg je nu! Back?
Liefs, Marije

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Chloe Ng (Wai Kuan) zei...

Ik vind de epauletten van je jurk echt mooi. Je sweater is ook helemaal te gek, de contrast faux leer combi maakt het helemaal af. :)

 
Op 19 november, 2012 , Anonymous MySuperSweetLife zei...

Wauw dat jurkje en die armband zijn prachtig! Hele mooie aankopen!
Liefs

 
Op 19 november, 2012 , Blogger idontjustexistilive zei...

whoawie super items!
& natuurlijk zou ik het leuk vinden om elkaar te volgen, following!
xoxo

http://idontjustexistilive.blogspot.be/

 
Op 19 november, 2012 , Blogger the chilicool zei...

I adore the studs!!
Alessia
THE CHILI COOL
FACEBOOK
YOUTUBE

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

Thanks en wij volgen je al !

 
Op 19 november, 2012 , Blogger RaindropsofSapphire zei...

That studded sweater is so cool! I think it's amazing! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, my likes and more! Also, we can support each other if you like by following each others FB pages! I put my link below, let me know if you follow and I will follow back :) :)

www.raindropsofsapphire.com
www.facebook.com/raindropsofsapphire

 
Op 19 november, 2012 , Blogger laulaulaura zei...

Super leuke dingen gekocht! :)
xxx
Laura

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Jolet zei...

leuke aankopen!

en natuurlijk volg ik je terug!

 
Op 19 november, 2012 , Blogger My Scrambled Style zei...

WAt een gave jurk!

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Malou zei...

Echt leuke aankopen!

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Les is more zei...

Leuke aankopen zeg! Like the spike top.
xoxo

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Vera Cortez zei...

Hi!!! Thank you for the lovely comment in my blog!!! Your blog is really fantastic, so now I'm following it on GFC and Bloglovin. hope you will follow back, it would be great.

XOXO, Vera
http://fashionmodeimages.blogspot.pt/

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Bo zei...

Wooowie die bordeauxrode sweater is onwijs mooi! Echt gaaf!

 
Op 19 november, 2012 , Blogger daggistr zei...

OMG this burgundy dress is just Fab ! love it so much <3

 
Op 19 november, 2012 , Blogger Leonor zei...

gorgeous new items:)) love the dresses! thank you so much for your comment dear:)) keep in touch:)) happy week!

Leonor
thesparklinglemon.blogspot.com

 
Op 20 november, 2012 , Blogger Ania zei...

Very nice and interesting pieces!

 
Op 20 november, 2012 , Blogger c zei...

je hebt echt super leuke dingen gekocht!

<3

 
Op 20 november, 2012 , Blogger Elisa Zanetti zei...

That dress is a dream!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

 
Op 20 november, 2012 , Blogger Fabrizia Spinelli zei...

Wow amazing purchases, I adore the two shirts!
Come back soon to visit my: fashion blog!
Vivi clothes giveaway!!

 
Op 20 november, 2012 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Echt super mooie trui en jurk!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 20 november, 2012 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Die jurk is leuk!



http://style-chameleon.blogspot.com/

 
Op 20 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

Great items! I love them all!

Come and visit my new blog!!!


http://closetstruck.blogspot.com/

 
Op 20 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

Wauwie, leuke aankopen! X

 
Op 20 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

Amazing items!

>> milna89.blogspot.com <<

 
Op 20 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

nice blog ^^ loves it)

follow me and i will follow you)
http://amenfashion-christy.blogspot.cz/

xoxo Christy

 
Op 20 november, 2012 , Blogger Sisters and Sisters zei...

leuke dingen heb je gekocht

xx

www.sistersandsisters.com

 
Op 20 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

oelala, leuke dingetjes!
bedankt nog voor je reactie op mijn blogg!

liefs, laila.
www.attheboutique.blogspot.com

 
Op 20 november, 2012 , Anonymous Bertine zei...

die studs op de schouders zijn echt geweldig!

 
Op 20 november, 2012 , Blogger Margeaux Mutarde zei...

Aii lekker edgy!
Dat leren shirt is tof! 0.0

 
Op 21 november, 2012 , Blogger Shannara zei...

super geshopt!

 
Op 21 november, 2012 , Blogger Wendy zei...

Geweldige aankopen!! ;-)
Ik moet ook echt snel naar de primark.

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 21 november, 2012 , Blogger blondebenedicte zei...

thanks! x

omg, love the black sweater w/ leather details, so cool! :)
bisous x

 
Op 21 november, 2012 , Blogger Anita - Fashion Attacks zei...

Gave items! X

 
Op 21 november, 2012 , Blogger Les is more zei...

gaaaahaaaf!

 
Op 21 november, 2012 , Blogger Dascha zei...

Ohhh super gave aankoopjes!
Wil ook weer naar de Primark hihi.

xoxo
http://www.its-dash.blogspot.nl/

 
Op 21 november, 2012 , Anonymous Dat Zit Wel Snor zei...

Wat een leuke items. De schouders vind ik onwijs leuk item.
Liefs, Renate

 
Op 22 november, 2012 , Blogger Lolita in the Mix zei...

Leuke items!! Vind het jurkje en het truitje fantastisch! Natuurlijk kunnen we elkaar volgen! Ik ben al begonnen via GFC, nu is het jou beurt ;-) Wat vind je ervan om elkaar ook via bloglovin te volgen? Laat me maar weten als je mij daar volgt dan volg ik jou blog terug!

-xoxo- lorena

http://www.lolitainthemix.blogspot.com

 
Op 25 november, 2012 , Blogger Simone zei...

Hele leuke dingen !

Chica de Ahora

 
Op 26 november, 2012 , Blogger Anotherfashionlover zei...

Leuke aankopen, de kleur van die trui is mooi!! Ik volg jullie nu via Bloglovin, volgen jullie terug?

 
Op 28 november, 2012 , Blogger Dress your life. zei...

Mooi!
Naomi
http://dressyourlifeblog.blogspot.be/

 
Op 28 november, 2012 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Is je probleem al opgelost!?
Ik heb mijn foto's in paint verkleind...wordt je toch niet goed van. Dat dit voorkomt...gek wordt je ervan..

Gave items...Check mijn nieuwste blogpost en laat een reactie achter..Bye

 
Op 29 november, 2012 , Blogger ruxandra zei...

Amazing dress !
Lovely post. Thank you for sharing ^^

http://from-brussels-with-love.blogspot.be

 
Op 30 november, 2012 , Blogger Fabrizia Spinelli zei...

Thank you for your visit, looking forward to see a new lovely post of yours!
Come back soon to visit my: fashion blog!
< Win a Love Obsessed $50 gift card!!

 
Op 29 december, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Apprecіatіоn to my father who stateԁ to mе regaгding thiѕ blοg,
this website is rеally rеmarkable.
http://ωwω.tlсsаvings.
co.uk
Feel free to visit my website :: new phone line

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage