This page has moved to a new address.

BEAUTY: VERRASSINGSPAKKET JOHN BEERENS #1

CHICKS ABOUT FASHION: BEAUTY: VERRASSINGSPAKKET JOHN BEERENS #1

20 januari 2013

BEAUTY: VERRASSINGSPAKKET JOHN BEERENS #1



Alweer een tijdje geleden heb ik mijn eerste beauty verrassingspakket van de beautywebshop van JohnBeerens.com ontvangen. Ik zal even bij elk product kort beschrijven wat het is.



Pupa Glittering Eyes Kit
Deze kit bestaat uit een mini Mascara samen met een Diamond Mascara! Volgens mij kun je hiermee ontzettend mooi je wimpers laten glitteren, ben benieuwd.

Skeyndor Skin Velours.
Een zachte verzorging voor de gezichtshuid met als doel de huid revitaliseren en veroudering tegengaan.

System Professional van Wella
Er zaten vier Wella SP-producten in de doos. Wella SP Color Save Mask bied bescherming voor een langdurige kleurfrisheid, Wella SP Repair mask repareert het haar tot 100% na slechts één behandeling en Wella Sp Shine Define Mask versterkt de glans van het haar intensief. Er zat ook een Wella SP Smoothen Shampoo in de box die het haar soepel en glad maakt. Voor mijn haar is dit dus super handig!

REF.544 shampoo en conditioner
Dit merk ken ik nog helemaal niet, dus heb er zin om het te testen!

Orofluido shampoo en conditioner
Hier ben ik echt benieuwd naar. Het ziet er in ieder geval echt super mooi uit.  

Vani-T creme blush
Een blush in smeerbare vorm die je kan gebruiken voor je wangen, ogen en lippen. Ik heb zelf de kleur Berry Parfait ontvangen. Volgens mij is het een top product en het heeft zelfs al een  Beauty Award gewonnen.


Issscho Genki Squalene IP6 capsules.
Dit zijn natuurlijke voedingssupplementen die het lichaam weer in balans brengt.

Fiji Blend.
Dit zijn twee zelfbruiners. Kan ik nu wel gebruiken met dit koude weer!

Marakesh Kahm & Marrakesh Oil.
Het klinkt al super goed. De producten bevatten arganolie, dus dat is positief!

En daarnaast hebben we nog een super leuk tasje gekregen van Professional Sebastian.



Ben jij al bekend met de webshop van John Beerens? Zo nee, neem zeker even een kijkje! Er zijn namelijk hele leuke kortingen.


Nou, van welk product willen jullie zo snel mogelijk een review zien? Let me know.









-Kiki-

Labels: , , , , , , , , , ,

16 reacties:

Op 19 januari, 2013 , Blogger Jolet zei...

Super leuk dat je dat gekregen hebt! Orofludo blijken heel goede producten te zijn!

 
Op 19 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Oeeehh lekkere producten xx anouk www.rockthiscocostyle.com

 
Op 19 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

wat een leuk pakket, er zitten leuke producten in!

 
Op 19 januari, 2013 , Blogger elkedagelbrich zei...

Super leuk! Ik neem zeker een kijkje op de site.

Liefs, Elbrich

 
Op 19 januari, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Ziet er goed uit, als het goed is krijg ik binnen kort ook zo'n pakket (:

 
Op 19 januari, 2013 , Blogger Eline zei...

Leuk zeg, zo'n pakket wil ik ook wil!

 
Op 19 januari, 2013 , Blogger Robin zei...

Super leuk dat je dat opgestuurd krijgt. Ben erg benieuwd naar reviews.

 
Op 19 januari, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Die Nelly hakken heb ik ook te koop hoor ;)

Op mijn blog had ik een selectie geplaatst, maar in mijn tictail store staan nog meer items!



http://style-chameleon.blogspot.com/

€100 NELLY GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

 
Op 20 januari, 2013 , Blogger Rumela zei...

Thank you so much I am following back your blog now.
http://rumelatheshopaholic.blogspot.com/

 
Op 20 januari, 2013 , Blogger Aurelie zei...

Ik zou graag een review hebben van de haarproducten van Wella. Ziet er echt een leuk pakket uit!

 
Op 20 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

zo'n leuk pakketje !

Liefs,
Stephanie

 
Op 20 januari, 2013 , Blogger ylenia zei...

Thanks for the comment dear, and nice stuff here!
XOXO
Ylenia

 
Op 20 januari, 2013 , Blogger Mandy zei...

Wow, wat een uitgebreid pakket! Bedankt voor je reactie trouwens, dat je al mijn aankopen leuk vond, haha!
Zou je het misschien leuk vinden om elkaar te volgen?
Liefs!

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Currently it appears like BlogEngine is the preferred blogging platform available right now.
(from what I've read) Is that what you're using on your
blog?
Stop by my blog ; Neopets

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Lois Lorinde zei...

Heerlijk zo'n verrassingspakket! Geniet ervan haha :)

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Amber zei...

Ik heb hem ook, heel erg leuk! :)

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage