This page has moved to a new address.

BEAUTY TREND REPORT: NEW YEAR, NEW HAIR

CHICKS ABOUT FASHION: BEAUTY TREND REPORT: NEW YEAR, NEW HAIR

4 januari 2013

BEAUTY TREND REPORT: NEW YEAR, NEW HAIR




Ondanks dat de winter pas net begonnen is, leek het ons erg leuk jullie alvast een voorproefje te geven van de nieuwste haartrends voor aankomende spring/summer 2013. Misschien een beetje vroeg, maar bij een nieuw jaar hoort nieuw haar toch?  

Op de catwalks zagen we verschillende trend voorbij komen, waarbij lange lokken centraal stonden. Hieronder zetten we de leukste trends voor jullie op een rijtje:

Dolce & Gabbana spring/summer 2013

Geknoopte sjaaltjes. Deze lente is je bad hairday zo gecoverd. Met een leuk sjaaltjes zie je er niks meer van en heb je meteen een goede bescherming tegen de eerste zonnestralen. Bij de shows zagen we veel slaatjes met een gekleurde print voor bij komen.

Marni spring/summer 2013
Lussen en knopen. Combineer de klassieke chignon met een paardenstaart en tadaa je krijgt de Lus of Knoop.


Emilio Pucci spring/summer 2013
De middenscheiding. Deze trend  is weer helemaal terug van weg geweest en was de ster bij verschillende shows. Deze look is perfect met warrig golvend haar maar ook bij een laaghangende paardenstaart staat ie super.


Roberto Cavalli spring/summer 2013
De Gruny Look. Ook wel een modernere versie van de ‘just out of bed look’. Met golvend en warrelig haar steel je de show. Was je haar en breng een beetje mousse aan. Laat het vervolgens uit zichzelf opdrogen. Wedden dat jij zo de Gruny te pakken hebt?


Valentino spring/summer 2013
Aniti Ballerina knot.  Het is gedaan met de glad achterover gekamde ballerina knotjes. Dit seizoen mogen ze lekker rommelig en wild. Met een goede fixerende haarspray blijft ie goed op z’n plek. Onder andere gezien bij Valentino en Ralp Lauren.

Christian Dior voorjaar / zomer 2013
Real Girl Paardenstaarten. Lage paardenstaarten mogen weer. Op de catwalk kwam deze trend veel terug waarbij het haar glad gekamt naar achter zat en het elastiekje goed zichtbaar was. Alsof de modellen hun haren zelf gedaan hadden.


Giambattista Valli voorjaar / zomer 2013
Twee- in - een - textuur. Bij deze look is het haar glad achterover gekamd en valt de onderkant daarin tegen warrig. Voor een extra twee-in-een-effect kun je het beste hairspray gebruiken om het haar glad na achter te krijgen.

Chloe spring/summer 2013
 De verre zijscheiding. Dit seizoen geldt: hoe verder de scheiding, hoe beter. Laat je scheiding dus zo ver mogelijk beginnen en zet de rest van je lokken vast achter je oor met een speldje. 

Wat vinden jullie van deze trends?

- Inge- 



Photos by: Go Runway

Labels: , , , , , ,

31 reacties:

Op 04 januari, 2013 , Blogger Jolet zei...

Ik vind het wel leuke trends eigenlijk. Maar ik heb m'n haar al 4 jaar hetzelfde, dus ik hou het nu ook hetzelfde haha.

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Eline zei...

Zijscheiding heb ik al dus dat is mooie meegenomen haha :)

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Great Post!

Leuk topic wel handig om weer te weten toch !



P.S Mijn Giveaway loopt nog dus weer er snel bij en nodig iedereen uit om mee te doen :)
Wie zegt er nou geen JA tegen de Frenchonista Clutch twv €119 !!

Love,

Jen

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke trends :)
xxRoos.

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Leuke trends ik vind vooral die met die lussen en knopen erg leuk!

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Lieselotte Nechelput zei...

Leuke post! Met lang haar kan je dus weer alle kanten uit!

Lieselotte
http://andthesummerof84.blogspot.be/

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Arletta zei...

De verre zijscheiding is leuk! Leuk ook km die trends te zien.. Ook al hou ik me er niet aan!

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Annabel zei...

Toevallig heb ik nu zo'n verre zijscheiding in mijn haar! :) Ik vind dat warrige haar of juist zo'n klein knotje achter ook heel leuk! Ga ik eens proberen!

Liefs, Annabel
http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Erg leuk ! :D

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Marlies zei...

Ik ben niet helemaal weg van alles, ik heb zelf een middenscheiding maar probeer deze altijd weg te werken omdat ik 'm niet mooi vind haha!
Lekker warrig en messy is wel altijd leuk, hoewel eht niet heel geschikt is bij mijn haar :)

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Wat een hoop leuke kapsels! Ik ga morgen wat nieuws proberen, maar dat staat hier niet tussen haha :p

xoxo The Daily Fashion Drug

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Rachelle zei...

Leuke trends =]! dat sjaaltje lijkt mij nog wel leuk om eens te doen =]!

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Sofie zei...

Mooi! :)

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

De verre zijscheiding vind ik leuk!



http://style-chameleon.blogspot.com/

€100 NELLY VOUCHER GIVEAWAY!!!

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Pauline | The Gapeseed zei...

Lekker veel leuke trends, genoeg om uit te kiezen :D

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Wendy zei...

Dat van het sjaaltje vind ik geweldig! Doe dat ook heel vaak, geef net je outfit dat extra's :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 04 januari, 2013 , Blogger Fiveftwo zei...

de 1e en 2e foto vind ik mooi, leuke outfit erbij en het is helemaal af! Super leuke blog heb je :)



www.freshminhtea.blogspot.com

 
Op 05 januari, 2013 , Blogger Denise zei...

Heerlijk voor inspiratie deze foto's! Vooral de sjaaltjestrend zie ik wel zitten =)

Liefs Denise

 
Op 05 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

I know this site provides quality depending content and other data, is there any other site which presents these stuff
in quality?
Feel free to surf my weblog :: michael kors womens watches

 
Op 05 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

This post is truly a pleasant one it assists new the web
people, who are wishing for blogging.
My blog michael kors watches

 
Op 05 januari, 2013 , Blogger My Scrambled Style zei...

Leuke foto's. Ik vind zo'n geknoopt sjaaltje altijd lekker zomers staan. Lange paardenstaart vind ik een beetje gewoontjes.

Fijn weekend!

xx

 
Op 05 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke post! Wij volgen je! Neem je ook een kijkje op onze blog? Liefs'

www.pslivelifelovely.blogspot.nl

 
Op 05 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Beautiful selection. Love it !

xoxo

 
Op 05 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Ik heb altijd een scheiding in het midden, soms doe ik mijn scheiding naar de zijkant van mijn hoofd (dus net niet in het midde) en dan doe ik het plukje pony aan de andere kant van mijn hoofd naar achter spelden. Of ik maak een knot dankzij de donutknot. De "lussen en knopen" vind ik erg leuk uitzien!

 
Op 05 januari, 2013 , Blogger Romy zei...

Ik vind niet alles evenmooi, er zijn mooiere trends naar mijnsmaak geweest. (goed nederlands weer haha). Ik vind de knot wel mooi!

Liefs, Romy

 
Op 05 januari, 2013 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

mooie kapsels! Ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan wat nieuws!

 
Op 06 januari, 2013 , Blogger Perla Sanchez zei...

Great post!!! I really like all the hair trends, hopefully I will try one :)

http://perlaxmakeup.blogspot.com/

 
Op 06 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke blog!!

xoxo
Joyce

livstyle.nl

 
Op 06 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

helemaal leuk dit. ik ben al gek op haar trends . maar hier wordt ik echt blij van :) xx anouk wwww.rockthiscocostyle.com

 
Op 06 januari, 2013 , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure zei...

Mijn haar is niet zo lang dus voor mij zit er niks bij :(
toch een leuke post!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage