This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 11052013 SOHO

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 11052013 SOHO

12 mei 2013

OUTFITPOST: 11052013 SOHO


























Wie van jullie kent de winkel en webshop She Clothes? She Clothes is een trendy dames boetiek waarbij service, klantvriendelijkheid en een passion for fashion centraal staat. En dat is ook écht te merken. De winkel hebben zij in Roermond, maar voor alle mensen die daar niet vaak komen; ze hebben ook GELUKKIG een webshop. She Clothes heeft echt gave merken zoals 10 Feet, Esqualo, Fashionchick,Glamorous, Josh V, La Sisters, Love, Nikkie, My Jewelry , Ydence en hun eigen merk. Ik zou echt even een kijkje nemen op hun site, want heb ook niet alle merken genoemd.

Via Facebook kwam ik in contact met Valerie. Zij is de eigenaresse van de winkel. Na een heel lief berichtje van haar zijn we een samenwerking aangegaan. Allereerst kreeg ik dit SOHO shirt van  het merk Nikkie. Ik vind hem echt helemaal te gek. Sowieso vind ik zwarte shirts met een witte opdruk leuk, maar deze heeft een hele fijne pasvorm en doordat de mouwen anders gestikt zijn, ziet het er extra leuk uit. 

Ik vind dat Nikkie echt een leuk merk heeft, zulke shirts, maar ook de maxi jurken zou ik echt vaak kunnen dragen. En jullie? Wat wel grappig is, is dat Nikkie Plessen bij mij in Wijk bij Duurstede heeft gewoond. Ik zat bij haar zusje in de klas en ik heb bij Nikkie op musical les gezeten. Zoveel jaar later heeft ze gewoon een eigen kledinglijn en kent iedereen haar in Nederland. Hoe tof is dat!

Maar weer even terug naar het shirt. Zelf draagt Nikkie hem vaker met een kokerrok, maar dit keer ben ik voor iets stoerder gegaan. Zo’n shirt zou ook perfect op een spijkerbroek kunnen met boots, maar ook zelfs op een maxi rok. Kortom een multi functioneel shirt. 

Wat voor outfit zouden jullie leuk vinden met dit shirt? Wie weet zie je dan jouw idee voorbij komen in een volgende outfitpost. 

Trouwens neem echt even een kijkje op de website of Facebook van She Clothes, misschien zit er wel iets leuks tussen en daarnaast hebben zij regelmatig hele leuke acties, dus ik zou sowieso hun pagina liken! 


Short: Primark | Shirt: She Clothes | Ketting: Asiisa | Shoes: Bosnië 

Follow me on
Instagram | Facebook | Bloglovin

Labels: , , , , , , ,

50 reacties:

Op 11 mei, 2013 , Blogger Simone zei...

Leuke ketting !

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Carola zei...

Hele toffe outfit!

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw' die laarsjes staan er heel gaaf bij! :)
en het is ook een leuk shirt, ik ga zeker even kijken op hun webshop...

xliesbeth
www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl

 
Op 11 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Heel leuk shirt! En ontzettend leuk gecombineerd!

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een gave outfit en leuk shirt :)!!

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Mauranne zei...

Super outfit en die ketting is echt vet. Kende de shop nog niet maar de volgende keer als ik in roermond ben ga ik daar toch wel eens eventjes langs.

fashionate

 
Op 11 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Die halskettingen zijn echt heel leuk!

Inge
www.fashionenvie.be

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ze hebben ook gewoon een webshop! www.sheclothes.nl

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Tessa zei...

wauw hele mooie outfit!

x

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Fashiable | Nanne zei...

Wat leuk om die twee kettingen zo te combineren, leuk outfitje ook :)

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Ksenia zei...

wow love it!

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Louise zei...

Leuke outfit!
Ik heb een soortgelijke ketting.

 
Op 11 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Inmens, wat een schoonheid...

PS de outfit is ook wél leuk

 
Op 11 mei, 2013 , Anonymous Delphine zei...

Supercoole outfit!

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Nienke zei...

Wat een gave outfit! Die ketting is ongelooflijk mooi zeg. Liefs!

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een gaaf shirt, eigenlijk is de hele outfit is erg leuk!
Even een kijkje nemen op de webshop! :-)

 
Op 11 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Ziet er goed uit Kiki! Leuk shirt idd!

-X
Nienq.com

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Love the necklace xx

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure zei...

Leuke outfit!

XO

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Lonneke zei...

Stoere outfit!

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Belle zei...

Cool shirt!

x Denbelle

 
Op 11 mei, 2013 , Blogger Uniquelifepassion zei...

wauw wat een stoere outfit, en wat ben je een mooie meid!
Heel erg leuk :)
x lonneke

 
Op 12 mei, 2013 , Anonymous Jana zei...

Ziet er erg mooi uit :D x

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

super chic outfit,nice tee and love the statement metal neckpiece!
Do visit my blog and if you like,follow on GFC,Bloglovin and Twitter,leave a comment and i'll surely follow back.
Plz also like my Facebook page.

https://www.facebook.com/feistyfoxdiaries
http://feistyfoxdiaries.blogspot.in/

 
Op 12 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Stoere outfit! Vind je ketting erg gaaf.

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Inderdaad heel leuk gecombineerd! Ik zou dan met een jeans en stoere hakken gaan :) Xo

 
Op 12 mei, 2013 , Anonymous Mademoiselle Sophistiqué zei...

superleuk shirt! en die ketting is ook helemaal top

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit! Ik ga eens even kijken op de webshop!! :)

xxx Saranda
http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Die ketting is echt onwijs leuk zeg!

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Malou zei...

Echt heel leuk :)

 
Op 12 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Stoere outfit, ik vind de ketting heel mooi.

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Dascha zei...

Wat een stoere outfit :D
Je laarsjes zijn echt heel tof!!

xoxo
www.its-dash.blogspot.com

 
Op 12 mei, 2013 , Anonymous Lara - my Clue of Style zei...

Wauw, geweldige outfit! leuke stoere stijl heb je!

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Marloes zei...

Leuk shirtje! x

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Hafsah. zei...

leuke outfit! xx

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Selma zei...

Mooie outfit, meid!

www.shoeaholicandmore.com

X Selma

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Tabet zei...

Beautiful outfit. I love it.
The shirt is good in combination with the necklace.
Love

http://wolkedrei.blogspot.de/

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger perfect hippie zei...

Hele gave ketting!

 
Op 12 mei, 2013 , Anonymous Zo simpel is dan geluk zei...

Leuke outfit!
En je brengt me op ideeën qua wat ik kan combineren met mijn korte spijkerbroekje. (Hier is vast wel een hippere naam voor maar die weet ik niet.)

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Hele leuke outfit!

Klopt het dat je een nieuwe lay-out / header hebt? Ziet er in ieder geval heel mooi uit!

Xx Alex

 
Op 13 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Supergaaf! xx

 
Op 13 mei, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Leuke outfit en vind je kettingen echt geweldig! Ook super samen!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 13 mei, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Leuk shirt!



www.style-chameleon.com

 
Op 15 mei, 2013 , Blogger Claudia zei...

Leuke outfit. En je ketting prachtig! Ik vind het alleen jammer dat je het broekje van de panty kunt zien.

 
Op 17 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks! Klopt helemaal. Goed gezien ;-)

 
Op 17 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een toffe outfit! Je hebt ook het perfecte figuur voor zo'n outfit. :)

 
Op 17 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Short of shortje bedoel je denk ik.

 
Op 18 mei, 2013 , Blogger Anita - Fashion Attacks zei...

Stoere look! Staat je heel goed, vind je ketting erg leuk :0

X
www.fashion-attacks.com

 
Op 22 mei, 2013 , Blogger Görkem and Willemijn zei...

Leuke outfit! Ik vind het mooi gecombineerd en het staat je goed!

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Gave outfit! Simpel en toch heel stoer

X Esther | Confashions

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage