This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 19082013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 19082013

20 augustus 2013

OUTFITPOST: 19082013








Weer een outfit foto vanuit Bosnië. Mijn legging en shirt zijn beide van de CoolCat. Sinds ik het CoolCat event heb gehad, stap ik weer de winkel binnen. Beide items vind ik onwijs leuk. Mijn beeld is door het event helemaal veranderd en ik ben altijd benieuwd wat voor nieuwe items ze hebben. Natuurlijk is niet alles mijn smaak, maar er hangen echt leuke dingen tussen. Wat vinden jullie van mijn outfit?


















































En in mijn vorige outfit post stond dat ik over de 850 volgers heen was. Inmiddels heb ik bijna de 1000 volgers bereikt op Instagram!

Follow me on

Labels:

73 reacties:

Op 18 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

love the top!!!:)))




http://style-squared.blogspot.ca/

 
Op 18 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

aaah prachtige outfit! zijn die schoenen van de zara? ze zijn zo mooi

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Anne zei...

Ik vind het shirt heel erg leuk!

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Kelly zei...

Leuke outfit!

 
Op 18 augustus, 2013 , Anonymous Josie zei...

Leuk, je zou niet zeggen dat het van de Coolcat komt. Niet dat ik er nog vaak naar binnen ga, moet ik maar eens doen hihi.

 
Op 18 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke top kiki!
X
Nienq

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Aimee zei...

Heel mooi gecombineerd! en die lippenstift staat je goed :) xx
www.confashionsandmore.blogspot.com

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Robin zei...

Mooi gecombineerd;)x

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke ketting!

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Zo leuk dat je nog steeds in Bosnië zit & leuke outfit!
Normaal heb ik het ook niet zo op de Coolcat, maar deze items zijn wel leuk. (:

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Heel leuk! Ik vind vooral je shirt echt tof.

XO Zoë

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Lara zei...

Leuke combinatie :)

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger LoveT. zei...

Amazing ,love it <3

kisses!

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Leuke combi vind je legging mooi!!

 
Op 18 augustus, 2013 , Anonymous Tirza zei...

Oh Wow! Wat een goede outfit!! Staat echt heel leuk!

 
Op 18 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een leuke outfit! Vooral dat shirt is gaaf!

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Tessa: zei...

Leuke outfit Kiki en waar jij die volgers toch altijd vandaan tovert is me een raadsel ;)

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Leuke outfit! Je schoenen zijn echt gaaf!

Xx Alex

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ben gewoon hartstikke leuk! Hahahaha.

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Nope, zijn van de New Look. Hebben heel kort in de collectie gezeten.

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke combi en staat je super! Love your shoes! xx

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger acyhoz zei...

je hakken zijn zo fabb!

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw, wat een toffe combinatie zeg! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat 't bij de Cool Cat vandaan kwam :) xo

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Anna zei...

I L O V E leggings met print. Staat super stoer! xx

 
Op 19 augustus, 2013 , Anonymous Kirsten zei...

Dit staat je erg leuk!

 
Op 19 augustus, 2013 , Blogger Jennifer zei...

Wauw wat een geweldige outfit! Ik vind je schoenen zó gaaf!

Liefs, Jennifer

New post: De waarheid over suiker

 
Op 19 augustus, 2013 , Blogger Make it mine zei...

Mooie outfit! Ik ben echt verliefd op die schoenen! ♥

Liefs,
Adriënne

 
Op 19 augustus, 2013 , Blogger Saskia zei...

Mooi! Al deze dingen zou ik ook wel willen hebben haha :-)

♥ Saskia

 
Op 19 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuk shirtt!!

 
Op 19 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

super leuk, staat prachtig :)

 
Op 19 augustus, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

dat shirtje is heel leuk!

 
Op 19 augustus, 2013 , Blogger Annemijn zei...

Wat een mooie top!

 
Op 19 augustus, 2013 , Blogger Joyce zei...

Heel erg leuke outfit! X

 
Op 19 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

love the top and heels, perfectt outfit!
xx

 
Op 19 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit! Ik stap eigenlijk ook nooit de coolcat binnen. Maar zo te zien kan je er wel wat leuke outfits vinden!

 
Op 19 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

I love your style!

 
Op 19 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit! Echt een statement broek, hou ik wel van! :)

 
Op 19 augustus, 2013 , Blogger Sisters and Sisters zei...

Nu moeten we ook maar eens gauw gaan kijken bij de CC. Leuke outfit!

 
Op 19 augustus, 2013 , Blogger PSbyDila zei...

Ik vind je sandaaltjes gaaf!

 
Op 19 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Staat je goed, leuke broek is het zeg!

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Wanderlust zei...

ziet er echt euk uit
http://ladylewinsky.blogspot.be/
xx ruth

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Romy zei...

Leuke outfit!
Echt heel gaaf!

http://stylebyromy.blogspot.nl/2013/08/mega-give-away.html

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw, in één woord geweldig! Het topje, de broek en de schoenen combineren geweldig!

Xjes Femke

http://femkesstyle.blogspot.nl/

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja veel mensen slaan de CoolCat over, maar ze hebben echt best leuke dingen!

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Moet je zeker doen!

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

ah, super lief!

 
Op 20 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

I love the leggings :)

 
Op 20 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Erg leuk gecombineerd !

 
Op 20 augustus, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Love ittt!
Die tregging is zo gaaf.

 
Op 20 augustus, 2013 , Anonymous Lieze zei...

Oh wauw, prachtige outfit!

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Nou uhm.... STUNNING!!!

Je ziet er cool uit meid :D

Gaafe leginng ( hebbben hebben hebben)


XXX

What are your summer must haves?

 
Op 20 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

I love this wauw!

X

www.frunettte.com

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch zei...

Ik vind je schoenen geweldig! Gave look, past mooi bij elkaar! xx

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Ginny zei...

Wauw je schoenen zijn echt prachtig!

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Samantha Mariko zei...

love the leggings! Thanks for stopping by my blog, wanna follow each other? following you on gfc and bloglovin!

www.lettersimpromptu.blogspot.com

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Living_in_aShoe zei...

nice black and white outfit!

Living_in_aShoe

 
Op 20 augustus, 2013 , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan zei...

Héél mooi! Ik ben echt verliefd op je shirt <3

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Noalente zei...

Wauw! I love it!

 
Op 21 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Erg mooi!

 
Op 21 augustus, 2013 , Anonymous Beautydagboek zei...

Wauw, die legging kan je goed aanhebben! Ik zou het nooit durven zonder een top die langer is dan mijn billen :)

 
Op 21 augustus, 2013 , Blogger perfect hippie zei...

Mooie shirt!

 
Op 21 augustus, 2013 , Blogger Mystic Lipstick zei...

Wow, georgeous!
I have just dicovered your blog and I like it very much ¿Do you want to follow each other?
P.S.: Im starting to post assiduously and I would love to know your opinion, here is mine:

www.mysticlipstickblog.com

Best regards!
Ana.

 
Op 21 augustus, 2013 , Blogger Nena zei...

Die tshirt is zo simple maar zo geweldig!

http://turn-it-insideout.blogspot.be/

 
Op 21 augustus, 2013 , Blogger Anouk Océanne zei...

staat je goed!

xxx
Anouk

www.stylememories.com

 
Op 22 augustus, 2013 , Blogger Angie J. zei...

Dankje voor je comment op mijn blog! Ik wist niet dat Coolcat zulke leuke dingen had - superleuke outfit :)

 
Op 23 augustus, 2013 , Blogger Janna zei...

Dankjewel voor je lieve reactie. Sorry voor het late antwoord. Ik gebruik voor onderwaterfoto's een gewone compactcamera. De onderwaterhoes heb ik gerekgen, dus ik weet natuurlijk niet waar die vandaan komt. Het merk is in ieder geval Dicipac. Als je nog meer zou willen weten, kun je me altijd een mailtje sturen (: Als allerlaatst, gaaf shirt!

Liefs, Janna

www.jannakamphof.blogspot.nl

 
Op 23 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Oh die broek is super gaaf en staat je echt heel goed!
..
Van de coolcat?! :O
Ik wist niet dat die zulke kleding verkochten..

x

http://allthatmatters.tk

 
Op 23 augustus, 2013 , Blogger Laura - What about her zei...

Ik vermijd de Coolcat ook altijd, maar dit is echt superleuk!

 
Op 24 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw! Superleuke broek en shirt! En alles past gewoon heel leuk bij elkaar, ik kom niet zo heel vaak meer bij de Coolcat maar ik ga toch weer een keertje kijken ;)

xo Liesbeth
www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl

 
Op 24 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw heel leuk!

Love, Carmen
www.mydailyfashiondosis.com

Instagram @carmen_mydailyfashiondosis

 
Op 24 augustus, 2013 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Leuke outfit :)

X Esther | Confashions

 
Op 01 september, 2013 , Blogger GLAMANDART zei...

Mooi die zwart/wit look op jou!
LOVE de heels natuurlijk!

★ XX

Ik ga morgen ONLINE
GLAMANDART.blogspot.com

 
Op 01 september, 2013 , Blogger italiaansleren zei...

Ik vind de Coolcat nooit zo leuk. Maar deze outfit is echt top :)

Http://thisisafashionaddict.blogspot.nl

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage