This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 23072013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 23072013

27 juli 2013

OUTFITPOST: 23072013
























Dit is mijn eerste blog vanuit Bosnië. Ik zal hier minimaal een half jaar blijven. Ik probeer zo vaak mogelijk een blog te plaatsen. Wat zouden jullie leuk vinden om te lezen?



Aller eerst een outfit post. Net één dag voor de Fashion Week kreeg ik een leuk jurkje van de webshop MusthaveFashion. Dit is de webshop van Aimée. Benieuwd? Je kunt de webshop hier bekijken. Ze schrijft zelf op haar website dat het allemaal in 2010 begon. Ze las een artikel over Internet Godinnen, een boek over webwinkelende vrouwen en over het toenemende aantal vrouwen dat een eigen webshop begint. Met de woorden "Pap, als jij dit boek voor mij koopt en ik een webshop begin, dan mag jij de helft van de winst!" begon haar avontuur. Ruim twee jaar, een hoop gestuntel, uitproberen en het concept bijstellen verder kan MusthaveFashion gezien worden als een professionele webshop.

Zelf vond ik het echt een ontzettend leuk verhaal. Maar goed, dit jurkje is van het merk Love. Dit heeft zij sinds kort in de webshop. Love is een Brits en vintage-geïnspireerd label met trendy en comfortabele kleding. Ik vind het een erg leuk jurkje en droeg deze dan ook naar de eerste dag van de Fashion Week. Ik draag daarbij een ketting van de webshop Asiisa. Zij heeft deze maand gratis verzending dus klik hier om naar haar webshop te gaan. Ik ben zo blij met de ketting, want je kunt hem echt vaak dragen. 

 Binnenkort heb ik een winactie samen met MusthaveFashion.

Follow me on

Labels: , ,

54 reacties:

Op 22 juli, 2013 , Blogger Simone zei...

Superleuk jurkje!

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger IshM zei...

super leuk jurkje, de details zijn erg tof, en wat spannend dat je in bosnië gaat wonen
xx ish
tiny-heart-beats.blogspot.com

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuk jurkje!

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Eve Dijkema zei...

Dat jurkje is prachtig! Wat ga je in Bosnië doen? Veel plezier alvast xx

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik ga hier proberen te werken, maar eerst vakantie vieren! Ben net afgestudeerd :)

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Het is echt een prachtig land. Ik woon nu in de hoofdstad Sarajevo. Kun je mega goed shoppen!

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Staat je goed!

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Staat je mooi!

 
Op 22 juli, 2013 , Anonymous Kirsten zei...

Wat een leuk jurkje!

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Martina zei...

staat je mooi!

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Robin zei...

Prachtige jurk;)x

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

The dress is awesome!! :) xx

 
Op 22 juli, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Leuk jurkje! En heel veel plezier in Bosnië!

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Ksenia zei...

very interesting dress!
love it

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wat een mooi jurkje! Staat je heel goed :) Bevalt het in Bosnië? Heel veel plezier daar!

xo Anouk
www.keysofanouk.nl

 
Op 22 juli, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Love the dress!

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Leuk jurkje! Veel plezier daar:) XO

 
Op 22 juli, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Il est Chouette ce Blog
Carré à la mode & fun !
Bye .

 
Op 22 juli, 2013 , Anonymous beautyforgirls zei...

Wauw, heel classy en chique.
Liefs, xxx

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Heel leuk jurkje en wat staat het je mooi zeg!
& gaaf dat je een halfjaar in Bosnië zit, misschien dat je iets van de omgeving daar kunt laten zien ik ben erg benieuwd. (:

 
Op 22 juli, 2013 , Anonymous mandy zei...

Ik ben dat boek ook aan het lezen! Super leuk!

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Jill zei...

Heel mooi jurkje!

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Leuk! Succes en veel plezier in Bosnië :)

Xx Alex

 
Op 22 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hele mooie jurk!

 
Op 23 juli, 2013 , Blogger Tabet zei...

Hey,
this dress is great! :)
Love
Tabea

http://wolkedrei.blogspot.de/

 
Op 23 juli, 2013 , Blogger Saskia zei...

Prachtig jurkje!! En onwijs gaaf dat je in Bosnie woont!

♥ Saskia

 
Op 23 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hi meid,

Het is hier echt geweldig. Ben echt blij dat ik weer even terug ben.
Je zult nog wel foto's voorbij zien komen.

x

 
Op 23 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Zal ik zeker doen! Want het is hier echt geweldig.
Je kunt hier ook mega goed shoppen ;-)

 
Op 23 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuk jurkje!

 
Op 23 juli, 2013 , Blogger Resy zei...

Erg mooi jurkje!

 
Op 23 juli, 2013 , Blogger Saskia zei...

Wauw, wat een prachtig jurkje, staat je heel erg goed. En wat gaaf dat je in Bosnië woont, ik ben benieuwd naar verhalen. Ga je daar studeren? Ik ben je gaan volgen :)

 
Op 23 juli, 2013 , Blogger Magdalena zei...

I love cut out dresses! <3

http://spotonmagdalena.blogspot.fi/

 
Op 23 juli, 2013 , Blogger Anne Stikvoort zei...

staat je echt heel mooi, classy!!

 
Op 23 juli, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Very pretty.
www.afterflats.com

 
Op 23 juli, 2013 , Anonymous Maxime zei...

/Wauw, dat jurkje staat je heel mooi!

 
Op 24 juli, 2013 , Blogger Marlies zei...

Mooi jurkje, leuk met die cut outs!
Gaaf dat je in Bosnië zit, ben benieuwd naar je verdere posts vanuit daar!

 
Op 24 juli, 2013 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Mooie ketting!

X Esther | CONFASHIONS

 
Op 24 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Love the cutout!
AHKA VINTAGE BLOG

 
Op 24 juli, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Ik vind het jurkje heel gaaf!

 
Op 25 juli, 2013 , Blogger Dascha zei...

Leuk dat je in Bosnië zit! Ik hoop dat je een
leuke tijd hebt daar! Je hebt trouwens echt een
prachtig jurkje aan! :)

Xoxo
Www.its-dash.com

 
Op 25 juli, 2013 , Blogger Monique zei...

Wat een leuk jurkje!

 
Op 25 juli, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Staat je goed :-)

 
Op 25 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

This dress is gorgeous!!Your blog is lovely!!!! Would you like to follow each other on bloglovin' ? xxx
Gleaming Spire * Bloglovin'

 
Op 26 juli, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Prachtig jurkje, staat je heel mooi! Veel plezier in Bosnië!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 26 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks :)

 
Op 26 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik hoop dat ik je niet teleur zal stellen, haha.

 
Op 26 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Nee, ik ben juist net afgestudeerd. Dus nu eerst genieten en dan hier werk gaan zoeken!

 
Op 26 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Bedankt :)

 
Op 30 juli, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

leuk jurkje, volgensmij heb ik afgelopen week dezefde schoenen gekocht als jij in je handen hebt (van de New Look?)

 
Op 30 juli, 2013 , Blogger clemence zei...

You look amazing

 
Op 31 juli, 2013 , Anonymous Fleur zei...

Wat een gave jurk, hij staat je ook prachtig!

 
Op 01 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Dress is sexy.

xoxo
Ivy
http://www.purrpleivy.com/

 
Op 05 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Staat super mooi bij je bruine tint en die heels!!! Love them!

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Anna zei...

Wauw dat jurkje staat je echt mooi! En ja, lekker bruin kleurtje :)
Ik volg je via Bloglovin' :)

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage