This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 14092013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 14092013

15 september 2013

OUTFITPOST: 14092013





Deze outfit is nog gefotografeerd in Sarajevo, maar inmiddels ben ik lekker aan het genieten in Kroatië. De moeder van mijn vriend heeft hier een huis, dus we kunnen zo lang blijven als we willen. En geloof me, dat is zo lekker! Het is hier nog heel mooi weer. Elke dag 30 graden en volle zon. Het zeewater is 26 graden, dus dat is ook warm genoeg.

Alle sieraden die ik draag zijn van de webshop Jewelgift. Jullie kennen die misschien nog van de outfit foto met de galaxy legging. Voor de mensen die Jewelgift niet kennen: JewelGift is een webshop voor de allerlaatste trends en met name gericht op sieraden. Verder zijn er verschillende accessoires zoals tassen, riemen, sjaals en portemonnees. Ze heeft op dit moment super leuke (exclusieve) fake fur jasjes die zeker een kijkje waard zijn. De website kun je hier bekijken. 

Het broekje is van De Drie Dametjes. Hun webshop kun je hier bekijken. Inmiddels moet deze webshop jullie wel al bekend zijn. En mijn schoenen zijn een vervroegd verjaardagscadeau van mijn vriend!





Follow me on

Labels:

52 reacties:

Op 13 september, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Mooi! en hele mooie boots!

 
Op 13 september, 2013 , Anonymous jewelgift zei...

Mooi gecombineerd!!

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks! Dankzij jouw sieraden <3

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Ik ben echt jaloers als ik zie hoe heerlijk het weer daar is! Leuke infinity armband! XO

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooie outfit! Die schoenen staan je heel erg leuk :)

xo Liesbeth
http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

 
Op 13 september, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

leuke outfit, goed gecombineerd

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Leuke outfit :). Ik vind vooral je schoenen onwijs gaaf!!!

Xo

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Simone zei...

Leuke outfit! Het is vandaag alleen de 13e, en niet de 14e... tenzij je in de toekomst leeft ;)

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Elsa zei...

Toffe outfit :-) en ik ben nog steeds helemaal weg van je schoenen!!! Die zijn een erg geschikt vervroegd verjaardagscadeautje haha! :-D

Liefs,

Elsa.

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit! Ben wel een beetje jaloers dat je nog zulk mooi weer hebt hoor ;)

Liefs
Antoinet
www.everydaychic.nl

 
Op 13 september, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een gave outfit en prachtige laarsjes! En nodig mij maar uit daar in Kroatië haha!

 
Op 13 september, 2013 , Anonymous Esmée zei...

Hele mooie outfit! x

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha, ja ik leef in de toekomst. ;-)
Hij zou eigenlijk morgen online komen, maar is uiteindelijk vandaag geworden. Vergeten titel aan te passen.

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Unknown zei...


Hi what a cute nice blog honey you have.....My name isMarie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
Let me know I will follow back as always! Love Marie.
www.mariezamboli.com
www.mariezamboli.com

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Dorien zei...

Leuke outfit! Ik hou van zwart en wit. Vooral de laarsjes zijn heel mooi. x

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Anne zei...

Mooie kettingen!

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Annabel zei...

Wauw wat een leuke outfit! Ik vind die kettingen super, dus ik ga even op hun site kijken :) Geniet nog van de vakantie!

Liefs!
http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

 
Op 13 september, 2013 , Anonymous Axelle zei...

leuke outfit!

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Mandy Paulino zei...

Hey there, loved your blog, just followed you on GFC,(422) would you mind to follow back?

mandyshareslife.blogspot.com

Come visit me <3

 
Op 13 september, 2013 , Anonymous robin zei...

gorgeous! x

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Resy zei...

Leuke outfit!

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

So pretty :) xx

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Liese zei...

Heel erg leuke outfit,
je shortje is zo pretty!

Liefs, Liese
Cats & Dresses

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Eline zei...

Hele mooie outfit!

 
Op 13 september, 2013 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Leuk ! En je haar is zo prachtig

Liefs, Esther - Confashions

 
Op 14 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

Looking good! Mooie combi!

 
Op 14 september, 2013 , Anonymous Kimberly zei...

Ik vind je outfit heel erg leuk! De combinatie is echt perfect!

 
Op 14 september, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Leuke outfit en foto's!

Xx Alex

 
Op 14 september, 2013 , Blogger Marlies zei...

Wauw mooie outfit!
je blazer is erg gaaf, mooi zo spierwit! en je haar vind ik echt prachtig, heel erg mooi zo lang :)

 
Op 14 september, 2013 , Blogger R's Rue zei...

Love the blazer!
www.rsrue.blogspot.com

 
Op 14 september, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Wauw leuke outfit!!

 
Op 14 september, 2013 , Blogger Ginny zei...

Mooie outfit! Oh wat lijkt me dat fijn om nog in Kroatië te zijn haha, hier regent het enzo! Veel plezier nog :)

 
Op 14 september, 2013 , Anonymous Kirsten zei...

Erg leuke outfit!

 
Op 14 september, 2013 , Blogger Claudia zei...

Die kettingen zijn leuk! En wat gaaf dat je in Kroatie zit. Lekker!

 
Op 14 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

SUper leuke outfit :D

 
Op 15 september, 2013 , Blogger Dascha zei...

Wat zie je er prachtig uit <3

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 15 september, 2013 , Blogger Kikki zei...

Mooie outfit! Nog heel veel plezier daar. :)

 
Op 15 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha, ja het is zeker fijn! Super mooi weer. Lekker 30 graden.

 
Op 15 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hahaha, ik blijf hier ook zo lang als ik wil. Dat is het voordeel als je schoonmoeder hier woont!

 
Op 15 september, 2013 , Blogger Maartje zei...

Wat een mooie outfit! Wauw!

x

 
Op 16 september, 2013 , Blogger Lisette Pool - 24/7 STYLISH zei...

classy look! Die blazer is erg mooi!

 
Op 16 september, 2013 , Blogger perfect hippie zei...

Mooi ketting!

 
Op 16 september, 2013 , Blogger Anita - Fashion Attacks zei...

Wat heerlijk dat je nog lekker weer daar hebt! Geniet er lekker van! Geweldige boots trouwens :)

X

 
Op 16 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooie fotos en outfit!

 
Op 17 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super gafe outfit, de blazer is echt super mooi. Goed gecombineerd toch een blazer maar niet TE chique!x

 
Op 17 september, 2013 , Blogger Merdjelin zei...

Mooie outfit, die boots zijn echt heel gaaf!! x
http://merdjelinn.blogspot.com

 
Op 17 september, 2013 , Anonymous Budgetproof.nl zei...

Wat een leuk verjaardagscadeau van je vriend :)

 
Op 18 september, 2013 , Blogger Simone (Simone Shares) zei...

Mooie outfit! Sarajevo lijkt me ook mooi om een keer heen te gaan. Ik heb een hele fijne tijd gehad in Dubrovnik. Is het huis van je moeders vriend in Split? Ik ben daar ook heel even geweest, op doorreis. We waren met een interrail naar Kroatië en Dubrovnik heeft geen treinstation dus moesten we daar eerst met de bus heen. Geniet maar lekker! :)

http://fashionwasmysecondlove.blogspot.com

 
Op 18 september, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Mooi en simpel! Hou ervan!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 18 september, 2013 , Blogger Robin zei...

Mooie laarsjes:)

 
Op 19 september, 2013 , Blogger Fashion Oase zei...

Wat een leuke blog heb je! Mooie outfit ook!

http://fashionoase.blogspot.com

 
Op 20 september, 2013 , Blogger De Dotties zei...

Prachtige outfit en mooie foto's!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage