This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: HARDCORE LADIES

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: HARDCORE LADIES

18 november 2013

OUTFITPOST: HARDCORE LADIES























Herken je dat gevoel, dat je soms niet helemaal lekker in je vel zit.. Als ik naar mezelf kijk ben ik niet echt tevreden. Misschien komt dat omdat ik al vijf maanden niet heb gesport. Toen ik in Bosnië zat, had ik het zo druk met andere dingen, dat ik er eigenlijk gewoon helemaal geen zin in had. En aangezien het lijkt alsof heel Nederland gezond bezig is en ik altijd mooie foto's op Facebook en Instagram van mensen zie, wordt het echt tijd dat ik er weer iets aan ga doen. Dus, work for it bitch! Dit shirt van de webshop www.wulterkensclothing.com geeft mij goede motivatie. De webshop heeft ontzettend leuke shirts en sweaters. Leads when other follow is dan ook hun slogan. De volgende keer show ik mijn shirt in een wat sportievere outfit, maar ik heb het dit keer gecombineerd met een rok. Ik heb namelijk een nieuwe Nike sportbroek gekocht en Nike sportschoenen besteld. Het shirt wat ik nu draag is afkomstig van de hardcore ladies lijn. Shirts met super leuke teksten. Dus neem zeker even een kijkje. Wulterkens heeft naast een webshop ook Twitter en Facebook.

Aangezien het in Nederland toch al wat kouder aan het worden is, draag ik een jas. Deze is van de webshop www.asiisa.nl . Ik ben ontzettend tevreden over de kwaliteit van de jas, hij zit erg lekker en draag hem dan ook vaak.



Skirt: Bosnië | Shoes: Nelly | Coat: asiisa.nl | Hat: H&M | Shirt: Wulterkens




Follow me on

Labels:

54 reacties:

Op 17 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw prachtige foto's! Die hoed staat je geweldig!

 
Op 17 november, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Mooie outfit! gaaf shirt!

Liefs 1310bynora.com

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Alexandra Zakharova zei...

That skirt is right what I'm searching for, adorable one) You look just stunning and glorious! Lovely snapshots as well!
Have a fabulous time!

www.svetusvet.com

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Anne zei...

Wow je ziet er echt heel mooi uit :)

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Angela zei...

Wooooow you look amazing!
Great outfit!
Wanna float with us? http://www.floatstardust.blogspot.com
The Floating Team!

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Gaaf shirt! Leuk gecombineerd met de rok ook. En wat zit je haar ontzettend mooi !
X Esther \ Confashions

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw je ziet er mooi uit! Kisses

 
Op 17 november, 2013 , Blogger elkedagelbrich zei...

wauw, echt heel mooi!

Liefs, Elbrich

 
Op 17 november, 2013 , Anonymous Tess Evea zei...

Wat een mooie outfit, het topje is echt heel erg mooi.

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Veronique zei...

Wauw echt een prachtige outfit, staat je goed!

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gaaf shirt & hele mooie jas :)

Love Bodil,
www.Bodil-Lois.com

 
Op 17 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

You look great! This outfit suits you :)

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooie combinatie en fijn geschreven!

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Kelly zei...

Hele gave outfit!

 
Op 17 november, 2013 , Blogger WOWS zei...

Love black and white! Amazing message tee...so energic!

Kisses from www.withorwithoutshoes.com

Today I show you the Amazing Collection from a new Designer...don't miss her luxury proposals with leather and silk!
Amazing Worldwide Jewel-Bracelet Giveaway on my blog. Last Day!

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Charlotte zei...

Kei gaaf shirt! Leuk gecombineerd <3

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

super!!!
http://www.we-heart-fashion.com

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Levande zei...

Prachtige outfit! Dat hoedje staat je super leuk. ♥

 
Op 17 november, 2013 , Blogger sepatuholig-Grace Njio zei...

cute tee, great look!
http://sepatuholig.blogspot.com/

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit!

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Love the tshirt!!! So cool ahha xx

 
Op 17 november, 2013 , Anonymous Axelle zei...

wow je haar is zo mooi!

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Karlien zei...

Leuke outfit! Je ziet er super uit!

http://polishedcats.blogspot.be/

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een super gaaf shirt! En wat ben je een mooi meisje :)

 
Op 17 november, 2013 , Anonymous Nicole zei...

wauwawuwauw gorgeous!

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Wat een tof shirt!
En de rest van de outfit vind ik ook heel mooi! Leuk dat je weer terug bent in Nederland!

xxx

 
Op 17 november, 2013 , Anonymous Esmée zei...

Mooie outfit, ik vind de rok en je schoenen echt prachtig. x

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ah bedankt voor het compliment.

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

YEAAAHHH!! Haha.

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Pauline | The Gapeseed zei...

Haha, ik wilde eigenlijk net een opmerking gaan maken over dat je zo'n prachtig figuur hebt, dus alle reden om tevreden te zijn hoor! Maar sporten is natuurlijk ook gewoon hartstikke leuk :)
Geweldige outfit! & welcome back.

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Nena zei...

Waauw mooie outfit! Vind die rok echt leuk!!

http://turn-it-insideout.blogspot.be

 
Op 17 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw! Wat heb jij onwijs super mooi haar zeg, en leuke outfit!
X

 
Op 18 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Ohh I love this outfit!

www.thewayoflifeofkey.wordpress.com

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Leuke outfit! En je moet niet klagen meissie, je hebt een prachtig figuur! XO

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Je mag niet klagen meis je hebt een prachtig figuurtje
en dat kunnen nog 435 mensen bevestigen denk ik!

liefs,
bedankt voor je reacties op mijn blog'
http://rachelkromdijk.blogspot.nl

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Robin zei...

Prachtige jas staat je goed:)
X

 
Op 18 november, 2013 , Anonymous Iris zei...

Superleuke outfit! leuk shirt ook!! :)

X Iris (www.runwithfashion.com)

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks Pauline, maar volgens mij heeft elke vrouw altijd wel iets waar ze niet tevreden over zijn, haha. En inderdaad sporten is best leuk!

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha thanks!

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Dascha zei...

Wat zie je er prachtig uit! ^^ Heel stylish!

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Super outfit! Ik vind de rok je zo goed staan :)

Xo

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Bo zei...

Wat een mooie jas en schoenen! Like it!

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Haha, gaaf shirt!



www.style-chameleon.com

PANDORA BRACELET GIVEAWAY!!!

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuk shirt! Heel mooi gecombineerd met die rok!

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Fashion meets Beauty zei...

Hey ik ontdek zojuist je blog. Je hebt een volger erbij! :D

 
Op 18 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Die hoed staat je leuk!
xxRoos

 
Op 19 november, 2013 , Blogger gryga.photography zei...

I totally loving this outfit!
nice post :)

maybe we can follow each other if you want? Let me know :)

Kisses
www.DDOUBLES.tk

 
Op 19 november, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw, wat zie je er weer prachtig uit! Ik vind je t-shirt heel tof :-) xo

 
Op 19 november, 2013 , Blogger Krizia zei...

Grappig shirt!

x Krizia

Shark Attack - Fashion Blog

 
Op 19 november, 2013 , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch zei...

Gave foto's! Die rok is prachtig! :) Liefs

 
Op 21 november, 2013 , Anonymous Kimberley zei...

Mooie outfit! De rok maakt het classy met een stoere twist door het shirt! Erg leuk!

 
Op 21 november, 2013 , Blogger Sanne zei...

Heel gaaf! mooie foto's ook! :)

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw! Staat je super mooi. Love the Tee :D

X lisa

www.llittleblonde.com

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Kikki zei...

Hele mooie outfit!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage