This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 07102013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 07102013

8 oktober 2013

OUTFITPOST: 07102013




Max30.NL is de webshop waar vrouwen ongemoeid en prettig kunnen shoppen. Zo omschrijft max30.NL zichzelf op hun website. De naam zegt het eigenlijk al, max 30. Alle artikelen zijn maximaal dertig euro.Van schoenen tot jassen. Alles is beschikbaar op deze webshop. Ik zelf vind het een onwijs leuk concept en heb daarom in het verleden al eens een super leuke short bij hen gekocht. Daarnaast wordt de webshop twee keer per week aangevuld met de nieuwste fashion trends vanuit de grootste mode steden uit de hele wereld. Het shirt, jas en sjaal komt van deze webshop. Het jasje is van suède en zit ontzettend lekker. Ik zou zeker even een kijkje nemen. Ga hier direct naar hun webshop. En ze hebben deze week een kortingscode. 15% op de gehele collectie. Gebruik de code MAX30 en je kunt er gelijk mee aan de slag. Mijn schoenen zijn van Bronx. Binnenkort plaats ik daar nog een uitgebreide blog over.

Aankomende week organiseer ik een winactie op Facebook in samenwerking met Max30.NL. Wat kun je winnen? Een gratis item naar keuze!! Wil je hem niet missen? Like dan snel de Facebookpagina van Max30.NL en van Chicks About Fashion. Max30 heeft daarnaast sinds kort ook Instagram. Volg ze nu snel @Max30_nl


















































Follow me on

51 reacties:

Op 07 oktober, 2013 , Blogger Liese zei...

Leuke outfit dit!

Liefs, Liese
Cats & Dresses

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Echt hele leuke outfit, ik ga gelijk een kijkje nemen op de site!

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Gave outfit! Leuk dat shirt ga direct ff de webshop bekijken!

Liefs 1310bynora.com

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Robin zei...

Leuke outfit ik ben dol op timberlands;)

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Uniquelifepassion zei...

wauw , staat je super goed!
En je timberlands, oh my <3
Liefs lonneke

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Jennifer zei...

Wat een gaaf jasje! Hele leuke outfit!

Ik volg je!

Liefs, Jennifer

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Erg leuk! Vooral je Timberlands! En je haar, is dat nou donkerder of lijkt dat zo? XO

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Hele gave look! Je timberlands zijn echt te gek!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Dascha zei...

Je ziet er prachtig uit! Gave schoenen!

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Sara zei...

What an amazing outfit, I love everything about it, especially the jeans, what a great color!
Pop Culture&Fashion Magic

 
Op 07 oktober, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

vindt je jasje geweldig

 
Op 07 oktober, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Je schoenen en sjaal zijn echt super cool !!

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

LOVE IT ! <3 SUPER COOL! <3




http://style-squared.blogspot.ca/
https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Amélie De Rycke zei...

keileuke outfit!

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super outfit, vooral dat shirt! xx

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Karlien zei...

Leuke outfit!
Dat jasje ziet er echt leuk uit

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

die schoenen zie je echt vaak

 
Op 07 oktober, 2013 , Anonymous Axelle zei...

mooi!

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Dorien zei...

Echt een leuke outfit, vooral het jasje!

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Super gave look weer! Ik ben zo jaloers op je mooie sunkissed huidje :)

Xo

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Je ziet er leuk uit!

 
Op 07 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Je hebt helemaal gelijk. Het is een stuk donkerder!

 
Op 08 oktober, 2013 , Blogger Tabet zei...

Lovely pictures and a great look! :)
Kisses
Tabea

http://wolkedrei.blogspot.de/

 
Op 08 oktober, 2013 , Blogger Mandy zei...

Super leuk Kiki!
Ze zijn leuk hé de shirts met prints.
Wij zijn er ook helemaal dol op!

Liefs, www.jewelgift.nl

 
Op 08 oktober, 2013 , Blogger Mandy zei...

Super leuk Kiki!
Ze zijn leuk hé de shirts met prints.
Wij zijn er ook helemaal dol op!

Liefs, www.jewelgift.nl

 
Op 08 oktober, 2013 , Anonymous Kimberly zei...

Ik vind je jasje echt onwijs leuk! Ik hou van je outfit :D

 
Op 08 oktober, 2013 , Blogger Joanna zei...

cute shoes :)

 
Op 08 oktober, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

oeh die timberlands! ik had ze nog nooit gezien, zo met die tijger print, gaaf.

 
Op 08 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Het zijn ook eigenlijk geen Timberlands. Ze zijn van Bronx! Zitten ook studs op.

 
Op 08 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Jaaaa! Gelukkig zijn ze ook bij jou te koop ;-)

 
Op 08 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Zijn een van de meest verkochten schoenen van Bronx.
Maar ik denk dat jij ze in de war haalt met Timberlands, die zie je ONWIJS vaak.

 
Op 08 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Primark!

 
Op 08 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuk.

 
Op 08 oktober, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Great outfit :) Love the shoes!

 
Op 08 oktober, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Would you like to follow each other?

 
Op 08 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Supermooie outfit! Vooral je boots, die zijn zo gaaf! :)

xo Liesbeth
http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

 
Op 08 oktober, 2013 , Blogger Nonchalant Rebel zei...

Super mooie outfit! Vooral je shirt

xx Mounia

 
Op 09 oktober, 2013 , Blogger Wendy zei...

Leuk!! Ik kende deze webshop ook nog niet. Ga zo is een kijkje nemen!

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
Op 09 oktober, 2013 , Blogger sepatuholig-Grace Njio zei...

great outfit ensemble .......
http://sepatuholig.blogspot.com/

 
Op 09 oktober, 2013 , Blogger Malou zei...

Mooie outfit!

Ik volg je :)

 
Op 09 oktober, 2013 , Blogger imfashionstoned zei...

super leuke outfit:D

 
Op 09 oktober, 2013 , Blogger Jenny / Rocknrollerr zei...

leuke outfit! Dat shirt staat je goed :D
Ja ik zit daar ook al zooo lang over na te denken, misschien moet ik het ook maar gewoon doen! Of heel erg sparen voor een lange reis en dan weg gaan. Lijkt me leuker dan echt naar een school daar. Moet ik wel nog ff sparen haha :P xx

 
Op 09 oktober, 2013 , Blogger Jenny / Rocknrollerr zei...

ohh over de fotos! Ik heb een plugin die heet 'nrelate Related Content' via wordpress. Weet niet precies hoe het werkt want ik kreeg het niet voor elkaar, dus ik heb uiteindelijk laten doen haha. Wel weet ik als dat je het op de 'goede' plek hebt gezet, dan hoef je alleen maar de stijl aan te klikken die je wilt en dan worden die vierkantjes vanzelf zo! xx

 
Op 09 oktober, 2013 , Blogger Vivid zei...

You look so beautiful! : ) I'm totally impressed! : )

 
Op 09 oktober, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw, wat een geweldige outfit zeg! Je ziet er echt heel tof uit :) Ik vind vooral je schoenen en jasje heel leuk xo

 
Op 09 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke outfit!
xxRoos

 
Op 09 oktober, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Haha, leuk shirt!



www.style-chameleon.com

RELEASE THE BEAST PARTY GIVEAWAY!!!

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks! Te ingewikkeld hahaha.

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Janna zei...

Dankjewel voor je lieve reactie! Wat een mooie sjaal. Leuk printje!

Volg je me? :)

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Pretty Tiny Things zei...

Great outfit!

Girl I need your help! My best friend and I are nominated for the best blog of the year , it will mean so much for us if you could vote for us right there : http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

Thank you if you do it!

By the way if you like our blog , feel free to follow us on GCF !

Kisses ♥

Emily from Pretty Tiny Things

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuke outfit ! X

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage