This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: COSTES

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: COSTES

24 maart 2014

OUTFITPOST: COSTES
























Op Instagram heb ik ONWIJS veel reacties gehad op mijn schoenen. En met onwijs, bedoel ik ook echt onwijs veel! Volgens mij heb ik bijna 1000 likes op de foto's. Tijd voor een blog dacht ik dus. Ik heb ze namelijk via Maison PR gekregen, maar op het moment toen ik de foto plaatste waren ze nog niet in Nederland verkrijgbaar. Maar nu dan eindelijk; ze zijn te koop bij de Wehkamp en Bijenkorf! Ze zijn van het merk Sperry Top Sider. Een super bekend merk met allemaal gave schoenen.

En dan ben ik echt fan geworden van het met Costes. Mijn jasje komt er vandaan. Ik las deze zin over het merk op een website: Costes ziet eruit alsof iemand Pinterest heeft leeggeschud en er een merk van heeft gemaakt. Fijne items, en het beste nieuws: niet duur! En serieus, dit klopt helemaal. Het is een prachtig merk! Nadat ik mijn items had ontvangen, was ik zo enthousiast dat ik gelijk naar Utrecht ben gegaan om de winkel te bekijken. Echt is echt een beleving, wat het merk nog mooier maakt. Inmiddels zijn er ook winkels in Zwolle, Amsterdam én Rotterdam. De oprichter van deze nieuwe, mooie winkels is mede-eigenaar van De Sting. Super leuk, al zie ik er niet heel veel van terug in De Sting. Costes heeft trouwens ook een webshop. Deze kun je hier bekijken. Ik ben benieuwd of jullie het merk al kennen?

























Follow me on

24 reacties:

Op 22 maart, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Aww die sneakers zijn zo leuk! En ook een mooie outfit!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger The Fashion Moodboard zei...

Superleuke outfit meis! Die schoenen zijn echt te leuk <3

xoxo
Shalane
www.thefashionmoodboard.com

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger Bo zei...

Gave schoenen! Je jasje vind ik heel gaaf :)

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wauw wat een mooie look, gaaf je schoenen!

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger Anita - Fashion Attacks zei...

Ik houd van Costes! Echt een super mooi merk, en wat een leuke sperry's! Heb ze ook nog in me kast liggen :)

xx

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger elkedagelbrich zei...

Super gaaf!

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Die schoentjes zijn inderdaad heel gaaf! :)

X Esther | www.myconfashions.nl

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure zei...

Leuke schoenen!
Ik hou echt van costes ben dan ook super blij dat een filiaal is geopend in nijmegen :)

XO

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger By-Evelien zei...

wauw wat een gave schoenen! <3

 
Op 22 maart, 2014 , Anonymous Axelle zei...

zooo mooi!

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Aaah ze zijn echt heel gaaf!

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

De schoenen zijn ook echt heel heel gaaf!

xo

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger The Style Class zei...

Wauw die schoenen zijn zó mooi! Ik heb ze ook gezien bij een schoenenwinkel in de buurt. Daar waren dit paar ook en nog veel meer printen en kleuren. Mooi merk!

 
Op 22 maart, 2014 , Anonymous Josie zei...

Apart, maar wel heel mooi!

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Aaah die schoenen zijn echt heel erg tof ! X Denise

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wauw, die schoenen zijn gaaf! En wat zit je haar mooi :D

xo Liesbeth

 
Op 22 maart, 2014 , Blogger Karlien zei...

Ik vind de schoenen echt prachtig!

Liefs,
Karlien

 
Op 23 maart, 2014 , Blogger Eline Blaise zei...

Die schoenen!!!! Ik ben er verliefd op! En wat ziet je haar er goed uit! xx

 
Op 24 maart, 2014 , Blogger Roos' notes | Roos zei...

Ik vind deze schoenen zó leuk!

www.laceandpearlsbyroos.com

 
Op 24 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Schoenen zijn inderdaad echt super leuk, en Costes... love it', net de winkel weer leeg gekocht ;-)


X Chris

addictedtofashion.nl

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger My Own Fairytale zei...

De schoenen zijn inderdaad erg gaaf!
En het jasje ook.

XO

www.myownfairytale.com

 
Op 28 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Awesomeeeee!

 
Op 30 maart, 2014 , Blogger Lisette Pool - 24/7 STYLISH zei...

Super leuk met al die prints op de schoenen!

 
Op 30 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuke schoenen! Mooie foto's!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage