This page has moved to a new address.

BUDGET: BROEKEN? JE KUNT ER NOOIT GENOEG VAN HEBBEN!

CHICKS ABOUT FASHION: BUDGET: BROEKEN? JE KUNT ER NOOIT GENOEG VAN HEBBEN!

23 februari 2014

BUDGET: BROEKEN? JE KUNT ER NOOIT GENOEG VAN HEBBEN!

























Wij vrouwen houden nu eenmaal van korting. Velen van ons zijn altijd op zoek naar de beste koopjes met de meeste korting. Ook ik. Ik hou echt van korting, het liefst koop ik de laatste tijd alleen maar kleding in de sale. Vroeger ging ik nog voor de merken, maar tegenwoordig maakt het mij echt totaal niet meer uit. Misschien ben ik daarin een echte Nederlander, maar het kan mij echt niet schelen. Kom maar op met de koopjes! Check sowieso Stylediscount. Stylediscount is een site waarop je de laatste acties en kortingscodes kunt vinden voor verschillende webshops.  Nu ook eentje voor de V&D!

De V&D is echt een winkel waar de meeste altijd wel even naar binnen stappen. Vooral bij mij in Utrecht neem ik altijd een kijkje. Sinds ik werk heb, kan ik voor mijn gevoel nooit meer winkelen. HELAAS! Gelukkig is daar tegenwoordig een oplossing voor. De webshop. Wat hou ik toch van webshops en het leuke is: V&D heeft een te gekke broekenactie. Koop je een broek van Mart Visser, Soho, Marine Dept, Yes or No, Liv en Liv Collection dan ontvang je de tweede voor de halve prijs. Check de V&D kortingscode.

Dit is dé kans om je slag te gaan en je kast een update te geven. Bloemenprints gaan helemaal trendy worden en laten deze broeken nou net bij de actie te verkrijgen zijn! Verder zou ik gaan voor de printbroeken of leggings. Kortom genoeg keuze!

Hieronder heb ik alvast een selectie gemaakt van de broeken die ik zeker zelf zou dragen. Zo vind ik de jumpsuit echt HELEMAAL te gek. Maken jullie wel eens gebruik van zulke kortingen?






17 reacties:

Op 19 februari, 2014 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Oeh korting! Ik ga direct even kijken. XO

 
Op 19 februari, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat leuk! thanks voor de tip!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 19 februari, 2014 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wat leuk! Ik kijk eigenlijk bijna nooit bij de V&D, maar ga zeker een kijkje nemen :) xo

 
Op 19 februari, 2014 , Anonymous Axelle zei...

die jumpsuit is idd superleuk!

 
Op 19 februari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Leuk artikel zeg! Ik ga gelijk een kijkje nemen op stylediscount.nl! Xx

 
Op 19 februari, 2014 , Blogger Kelly zei...

Leuke items!

 
Op 19 februari, 2014 , Blogger The Style Class zei...

Wat een leuke broeken !

 
Op 19 februari, 2014 , Anonymous Vera zei...

Ik ga zeker even kijken! Die jumpsuit is echt tof :d

 
Op 19 februari, 2014 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

mooie broek staat je goed! liefs x

 
Op 21 februari, 2014 , Blogger Twin Diaries zei...

Die bloemenbroek is mooi!

 
Op 22 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Je moet echt bij de V&D kijken. Zij hebben ook New Look in Utrecht. Echt een top merk.

 
Op 22 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Vind ik ook! Haha

 
Op 22 februari, 2014 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Die jumpsuit is ook TE GEK...

New blogpost: blog van de maand

 
Op 22 februari, 2014 , Blogger Leonie zei...

Ah die jumpsuit is zo tof!!

 
Op 22 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Die jumpsuit is inderdaad erg leuk!

 
Op 22 februari, 2014 , Blogger Nena zei...

Aah ik heb echt een nieuwe jeans nodig nu ! :')

www.turnitinsideout.be

 
Op 26 februari, 2014 , Blogger Saskia zei...

Leuke broeken! Ik koop ook meestal in de sale haha dus die actie lijkt me geweldig!

♥ Saskia

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage