This page has moved to a new address.

BEAUTY TIP: HEMA BEAUTYSHOP

CHICKS ABOUT FASHION: BEAUTY TIP: HEMA BEAUTYSHOP

12 oktober 2012

BEAUTY TIP: HEMA BEAUTYSHOP




Ja je leest het goed, het oer Hollandse merk HEMA opent vandaag de deuren van  haar  eerste eigen beautyshop in Amsterdam. Vanaf 09.00 uur kan iedereen de make-up collectie van HEMA bewonderen in de Amsterdamse Kalverstraat. Maar dat is nog niet alles...
Morgen opent HEMA ook haar deuren van haar tweede shop in de Barteljorisstraat in Haarlem. Super leuk natuurlijk!! Dus mocht je vandaag of morgen nog geen plannen hebben zou ik je zeker aanraden een kijkje te nemen...

In de Beautyshop vind je naast een  erg uitgebreide collectie van de Hema make-up ook andere leuke tools. Zo is er in de winkels ruimte om jezelf op te maken en inspiratie op te doen. Ook hangen er unieke spiegels in de winkels met verschillende lichteffecten zodat je de juiste kleur make-up kunt vinden die het beste bij je huid past. En uiteraard ben je ook voor een goed advies bij de HEMA Beautyshop aan het juiste adres.
De nieuw collectie die in de speciale shops zal komen te liggen bevat alle items die je nodig hebt voor een mooie verzorgde beautylook. Zo varieert het assortiment van professionele tools als kwasten of een wimperkruller, tot een ruim kleurenaabod oogschaduw, nagellakken, lipsticks en gloss. En niet te vergeten de huid make-up krijgt ook een flinke uitbereiding: van foundations, poeders, blushers, tot bronspoeders en concealers.



Een ander leuk nieuwtje is dat de beauty afdeling in de grote HEMA winkels ook een  restyle krijgen. In de grotere winkels is inmiddels gestart met zogenaamde beaytyshop-in-shops waar de gehele  nieuwe collectie verkrijgbaar is. In de overige winkels zullen over een tijdje ook de nieuwe kleuren en het vernieuwde assortiment te koop zijn. Voortaan kun je dus terecht bij HEMA voor je gehele beautylook.


Ik ben super enthousiast en kan niet wachten een kijkje te nemen in een van de winkels. Zelf ben ik altijd erg te spreken over de HEMA make-up. Het zijn fijne en mooie producten tegen een betaalbare prijs. Vooral de lipsticks vind ik super omdat deze lang blijft zitten en HEMA heel veel keus in kleurtjes heeft. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de lipsticks uit deze collectie.


Wat vinden jullie van van dit nieuwtje?

- Inge -

Labels: , , , , , , ,

29 reacties:

Op 12 oktober, 2012 , Blogger My Scrambled Style zei...

Wat leuk zeg. Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Het zal wel gaan lopen als een trein denk ik.

Xo

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Accrochable zei...

Wat ontzettend leuk! Ik ben er echt benieuwd naar.
Vooral de nagellakjes in die prachtige kleuren vind ik erg leuk van Hema.
Leuk dat je hier over een post hebt gemaakt!

xoxo The Daily Fashion Drug

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

wat een leuk nieuwtje! Ik ben ook benieuwd:)

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Kiki zei...

Leuk nieuwtje, ik ben benieuwd! Ga donderdag naar Amsterdam dus misschien wel een kijkje nemen :) xx

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Arletta zei...

Leuk nieuwtje.x

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Unknown zei...

love the color of the lipstick!

http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger www.curlsandbags.com zei...

wow een eigen beautyshop! Best speciaal! Ben benieuwd of het in België ook gaat volgen. Ze hebben echt fijne budget-vriendelijke producten!
Misschien wil je meedoen met onze giveaway?
Nathalie
http://www.curlsandbags.com

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Fabrizia Spinelli zei...

I like this post so much: sounds like a great beauty shop!
What about following each other? Cosa mi metto???
Win 30$ gift voucher at Vivilli!!

 
Op 12 oktober, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Ik ben zelf niet zo'n grote HEMA fan en koop ook nooit m'n make-up daar,
maar ik ben hier wel benieuwd naar,
dus ga wel een keer een kijkje nemen :)

www.ellesappellepauline.blogspot.nl

xoxo

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Judith zei...

Klinkt leuk!

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Dascha zei...

Ahh super leuk!
Ben gek op sommige spulletjes van de Hema.

xoxo
http://www.its-dash.blogspot.nl/

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Malou zei...

Ah wat leuk!

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Ik liep er gister als langs in de Kalverstraat, het ziet er echt ontzettend mooi en chic uit!



http://style-chameleon.blogspot.com/

LAST DAY!
POW! shirt giveaway on my blog!

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Britt zei...

Echt interessant, leuk dat de Hema dat doet!

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Annabel zei...

Leuk! Als ik een keer in Amsterdam ben, ga ik er zeker even kijken! En de HEMA heeft nu ook een natuurlijke lijn voor verzorgingsproducten die ik zelf heel fijn vind! Ze zijn lekker aan het restylen, leuk! :)

Liefs, Annabel
http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Make it mine zei...

Ik ben erg benieuwd! Het klinkt in ieder geval heel leuk! :)

Liefs,
Adriënne

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Belle zei...

Hoeeraaa, je bent geselecteerd voor een award;

www.denbelle.blogspot.be x

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger -telmasofia zei...

I love the lipstik colour <3
Check my blog, Chance to change

 
Op 12 oktober, 2012 , Anonymous Evi zei...

Totally in love with this lipstick!!

Would you like to follow each other?

Evi xoxo

The notebook of a fashion lover

Enter my giveaway to win a Ted Baker bag!

 
Op 12 oktober, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Ik zal eens de producten van de HEMA gaan uitproberen, ben benieuwd!

XO

Neem snel een kijkje op www.newfashionlifestyle.wordpress.com om kans te maken op een DOUGLAS cadeaubon!

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Katherine zei...

Hey, thanks for your comment! I really like your blog :)

Of course we can follow each other. I'm now following, it's your turn!

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Eline | onhighheels.be zei...

Oh leuk!

x Eline - www.onhighheels.be

 
Op 12 oktober, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Muchas gracias por pasar por mi blog, te sigo!!

Besos

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Unknown zei...

like the red Lipstick, beautiful color!
check out my blog, i would look forward :-)
when you want we can follow each other.
with loveeee kira *schuhReich*

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger The Faces of Fashion zei...

Wauw, volgens mij is het me ein-de-lijk gelukt om jullie te volgen haha!
Wat deed dat ding raar zeg!
Maarre, ik had hier idd al over gehoord, lijkt me superleuk, ga er zeker even kijken!
x
http://thefacesoffashion.blogspot.nl

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Nena zei...

Leuk ! wist ik nog niet :D

http://turn-it-insideout.blogspot.be/

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Elfena zei...

Cool blog. What about following each other?

 
Op 12 oktober, 2012 , Blogger Anonyme. zei...

hey!
echt leuk nieuwtje! dit is super-leuk om te weten!
spijtig genoeg woon ik in België..

dikke kusjes van Sarah!
http://sara-et-sarah.blogspot.com/

 
Op 13 oktober, 2012 , Blogger Eshna zei...

Nice post.Can we follow each oda?
Nw following u via GFc.
Hope u can follow me back at-

allthingsdesirable.blogspot.in

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage