This page has moved to a new address.

DIY: SILVER JEANS

CHICKS ABOUT FASHION: DIY: SILVER JEANS

13 oktober 2012

DIY: SILVER JEANS

Nog niet zo lang geleden had ik een outfitpost gemaakt met mijn grijze broek. Het was echt een hele fijne broek, maar helaas was er sushi op gevallen. In principe geen probleem. Je gooit hem in de was en hij is zo weer schoon. Omdat het een olievlek was, strooide ik er wat Vanish op en liet het (per ongeluk) twee dagen liggen. Niet zo slim van mij, want na die twee dagen was er een onwijs witte vlek op mijn broek gekomen en zag mijn broek er echt niet meer uit. Helaas! Dus het is tijd voor een DIY met deze broek, zodat ik hem weer kan dragen.

Wat heb je nodig?
  •          Een oude jeans
  •          Zilvere textielverf
  •          Kwast
  •          Spons
  •          Eventueel kranten

Hoe ga je te werk? Eigenlijk is het ontzettend simpel. Je dept vanuit het potje de verf op je pons en daarmee ga je met de ruwe kant wrijven. (soms pakte ik een klein beetje water om het extra gemakkelijk te verspreiden). Je kunt allerlei soorten kleuren gebruiken voor een extra effect. Ik heb het vakje voor bij mijn broek helemaal zilver geverfd met een kwast.Je moet trouwens de broek fixeren. Zo zorg je ervoor dat de verf blijft zitten. Dit doe je door de broek te strijken aan de binnenkant. En daarna misschien even in de was gooien en klaar is hij!

Wat vinden jullie van het resultaat?






-Kiki-


Klik op de link om het resultaat te bekijken van de de DIY: VERVEN MET KOFFIE/THEE 

Labels: , , , , , ,

24 reacties:

Op 13 oktober, 2012 , Blogger My Scrambled Style zei...

Wat is hij leuk geworden!

 
Op 13 oktober, 2012 , Blogger Unknown zei...

erg creatief :).

 
Op 13 oktober, 2012 , Blogger ylenia zei...

Great post, so cool! Thanks for sharing it =)
XOXO
Ylenia

 
Op 13 oktober, 2012 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

heel gaaf! Goede diy zeg:)

 
Op 13 oktober, 2012 , Blogger Petite-Sal zei...

Erg leuk bedacht! Ben benieuwd hoe je m gaat dragen :)

X

 
Op 13 oktober, 2012 , Blogger Unknown zei...

Ziet er goed uit!

 
Op 13 oktober, 2012 , Blogger Accrochable zei...

Wat een toffe DIY zeg! Ik ben erg benieuwd hoe je het gaat dragen :-)

xoxo The Daily Fashion Drug

 
Op 13 oktober, 2012 , Anonymous Rebecca zei...

Awesome DIY! I think they look amazing!

Rebecca
www.winnipegstyle.ca

 
Op 13 oktober, 2012 , Blogger Make it mine zei...

Ziet er echt leuk uit! :)

 
Op 13 oktober, 2012 , Blogger laulaulaura zei...

Leuk idee!

xo

laulaulaura.blogspot.com

 
Op 13 oktober, 2012 , Blogger Tesa zei...

great idea!

 
Op 13 oktober, 2012 , Blogger Jess zei...

good idea! like the result!

 
Op 14 oktober, 2012 , Blogger Jenny / Rocknrollerr zei...

wauw ik vind het echt super mooi gelukt! :D

xx

 
Op 14 oktober, 2012 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Leuk idee!



http://style-chameleon.blogspot.com/

 
Op 14 oktober, 2012 , Blogger Unknown zei...

Great post!
Thanks for visiting my blog!
I would love to follow each other! Already following you :D
I'll be waiting for you :D :D

http://doublecasualchic.blogspot.com/

 
Op 14 oktober, 2012 , Blogger Martay zei...

Ziet er leuk uit!
Ben benieuwd hoe het je staat!

xo
MariekeMaria.blogspot.nl

 
Op 14 oktober, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Heel erg leuk idee!

http://itsraininghas.blogspot.com

x Riëlle

 
Op 14 oktober, 2012 , Blogger Marijn zei...

Wow, gaaf en origineel!

I'm hosting a giveaway sponsored by Doortje Vintage, are you in?
http://thisoddgirl.blogspot.nl/2012/10/another-giveaway.html

 
Op 14 oktober, 2012 , Blogger Elena zei...

Amazing DIY! Love the result!

Hope you'll visit me and partecipate in the giveaway :D
WIN YOUR FAVOURITE PIECE OF JEWELRY
Lots of kisses, Elena

 
Op 14 oktober, 2012 , Blogger Malou zei...

Echt heel erg leuk!

 
Op 14 oktober, 2012 , Blogger modishYou zei...

I love your blog. Would you like to follow each other via gfc, facebook or more?

www.modishYou.blogspot.com

 
Op 15 oktober, 2012 , Blogger Vanessa zei...

Nice idea.^^
Maybe follow each other???
My Blog

 
Op 15 oktober, 2012 , Blogger Unknown zei...

Of course!

 
Op 16 oktober, 2012 , Blogger Kiwa Fashion zei...

Heeel gaaf dit! Mooie broek! Je brengt me op ideeën!
Lijkt me een goed idee om elkaar te volgen, ik volg je nu!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage