This page has moved to a new address.

BEAUTY TIP: DAG KLONTERENDE MASCARA

CHICKS ABOUT FASHION: BEAUTY TIP: DAG KLONTERENDE MASCARA

16 december 2012

BEAUTY TIP: DAG KLONTERENDE MASCARA



Als je het over beauty hebt dan ben ik meestal vrij positief. Toch zijn er op 'beauty gebied' ook een aantal dingen waar ik me flink aan kan ergeren. Zoals te veel make-up, meisjes met een masker effect door de verkeerde kleur foundation te kiezen, of rouge die niet op de juiste plek. Het zijn van die kleine dingen waar ik me echt aan kan irriteren. Zo ook het klonteren van mascara, daar heb ik zo'n hekel aan.

Je kent het wel je doet je favoriete mascara op en ziet in een keer overal klodders zitten. Eigenlijk is dat al genoeg reden om die mascara niet meer te gebruiken want het gevolg is: klodders op je wimpers, boven je wimpers en op je wang. Herkenbaar?

Dan heb ik een oplossing gevonden voor jullie die echt werkt! Je hoeft je mascara namelijk niet meteen in de prullenbak te gooien als die aan het klonteren gaat. Nee, sterker nog je kan dit probleempje gewoon oplossen door een tissue te gebruiken. Wrijf je mascaraborstel één keer langs de tissue en de klonters verdwijnen als sneeuw voor de zon. Voortaan is je mascara weer zo goed als nieuw en heb je geen last meer plakkende klonterende wimpers meer. Hoe handig!










- Inge -  

Labels: , , , ,

26 reacties:

Op 16 december, 2012 , Blogger Lieselotte Nechelput zei...

Bedankt voor de tip!

Lieselotte
http://andthesummerof84.blogspot.be/

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Jolet zei...

Handige tip, ik ga hem zeker gebruiken. Dankjewel!

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Simone zei...

Bedankt voor de tip!

 
Op 16 december, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Looks so good! :)

minelakahrimanovic.blogspot.com

 
Op 16 december, 2012 , Blogger MissPrettiness zei...

Handige tip! Thanks!

Op je vraag ik volgende je al. ;)

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Resy zei...

Handige tip! Ga hem zeker proberen als mijn mascara begint te klonteren

 
Op 16 december, 2012 , Blogger www.curlsandbags.com zei...

Erg goede tip! Die kan ik zeker wel eens gebruiken!
ps: Misschien wil je meedoen met mijn give-away?

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Accrochable zei...

Ah, wat handig zeg! Ik vind 't altijd zo irritant wanneer 't gaat klonteren..

xoxo The Daily Fashion Drug

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Handige tip! Ga ik zeker gebruiken :)
xxRoos.

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Looks like a great mascara!
We should def follow eachother on bloglovin and gfc to stay in touch??
Get back to me :)

>>> milna89.blogspot.com <<<

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Tessa zei...

Super handige tip, ga het proberen leuk!

Liefs, Tessa

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Arletta zei...

Thx voor de tip!
xx

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

I'm following you back,
just wanted you to know <3

>>>>> milna89.blogspot.com <<<<<

 
Op 16 december, 2012 , Blogger A Fashion Moment zei...

Handige tip!

 
Op 17 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Ik heb echt een hekel aan klonterende mascara!

Mooij

 
Op 17 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Top tip ik heb dit probleem echt altijd ;P

Love,

Janice
the-fashion-milkshake.blogspot.nl

 
Op 17 december, 2012 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Handige tip!
Bedankt voor je berichtje op mijn blog, elkaar volgen lijkt me wel leuk! Volg je nu op bloglovin, follow me back? ;)
x

 
Op 17 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Tuurlijk volg ik je terug!

 
Op 17 december, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Boskie zdjęcia! :)

 
Op 17 december, 2012 , Blogger Leonie zei...

Bedankt voor je reactie! We volgen elkaar idnerdaad nog niet haha, maar ik volg je nu! Leuke blog, en handige tip! Liefs

 
Op 17 december, 2012 , Blogger Les is more zei...

Bedankt voor het sharen van deze tip! Handig! :)
xoxo

 
Op 17 december, 2012 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Handige tip!



http://style-chameleon.blogspot.com/

 
Op 17 december, 2012 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Wat een goede tip!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 18 december, 2012 , Blogger Wendy zei...

handige tip!! Thanks ;-)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 18 december, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een superhandige tip!

 
Op 31 december, 2012 , Blogger Tessa zei...

Dat wist ik niet, goede tip! x

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage