This page has moved to a new address.

EVENT: PRE-SHPOPPEN / OPENING PRIMARK ALMERE

CHICKS ABOUT FASHION: EVENT: PRE-SHPOPPEN / OPENING PRIMARK ALMERE

14 december 2012

EVENT: PRE-SHPOPPEN / OPENING PRIMARK ALMERE




Woensdag was het dan eindelijk zover. Primark Almere opende om 11:00 uur haar deuren voor het grote publiek! Gelukkig mochten wij al om 09:00 bij de pers opening zijn, met dank aan de Grazia, zodat wij alvast konden pre-shoppen.

We werden opgewacht met een lekker ontbijt. En kregen door Laura van de Grazia een tegoedkaart van 50 euro. Daarna kregen we de tijd om te winkel te verkennen en foto’s te maken. Na rond te hebben gekeken, was het tijd om kleding te passen. Wie maakt dat nou ooit mee; alles zag er netjes uit, alle maten hingen er en je had geen rijen voor de paskamer!
Ik heb een aantal leuke items gekocht, deze zal ik in een volgende post apart aan jullie showen.

De Primark in Almere heeft maar liefst een oppervlakte van ruim 4.000 vierkante meter. Na binnenkomst kom je gelijk bij de damesafdeling terecht. Hier vind je echt van alles. Kleding, schoenen, lingerie en natuurlijk de accessoires. Als je met de roltrap naar boven gaat kom je op de kinder, interieur en herenafdeling terecht.


Het was echt een super leuke ervaring. Als dank kregen we nog een leuke goodie van de Grazia mee naar huis!




 -Kiki-

Labels: , , , , , , , , , , , , ,

68 reacties:

Op 14 december, 2012 , Blogger Simone zei...

Wauwie, zitten hele mooie dingen tussen!

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Robin zei...

Wauw leuk zoveel foto's ziet er goed uit! Dat jasje met leren mouwen is zo leuk ik heb hem van zara. Maar deze zal stuk goedkoper zijn haha.

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

*Must Shop*

Join my >> GIVEAWAY <<
milna89.blogspot.com

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Project Curve zei...

the store has amazing stuff!the studs, the patterns and the sparkle!!
would love to follow each other!

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Volgens mij was hij 30 euro! Dus denk inderdaad dat hij goedkoper is ;-)

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Klara´s Point zei...

Great choice!!! The store has really cool pieces.

Thank you for your lovely comment on my blog! I follow you now on gfc, fb and bloglovin, hope you´ll follow me back! :-)

http://klaraspoint.blogspot.cz/

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

wow...sunday i will go to london and i will sure visit primark..
www.theprincessgown.com

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Nena zei...

Aahh alles zo ordelijk ! hier is het altijd chaos in de Primark :D

http://turn-it-insideout.blogspot.be/

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Haha, dat kwam omdat er nog bijna niemand in de winkel was.
Volgens mij na 11 uur was het een CHAOS!

 
Op 14 december, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

De eerste keer dat ik in de Primark was (in Rotterdam) kocht ik echt veel. Nu ben ik wat kritischer en de laatste paar keer heb ik letterlijk niks gekocht. Je kunt er soms wat leuks tussen vinden zoals die grijze trui met de panda erop, op een van je foto's. Maar verder vind ik er weinig meer aan..
Wel een leuke ervaring zo, als alles nog netjes is haha :).

www.ellesappellepauline.blogspot.nl

xoxo

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Arletta zei...

Wauw er zitten hele mooie dingetjes tussen!
Xx

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Chloe Ng (Wai Kuan) zei...

Superleuke foto's heb je gemaakt zeg! Ben echt verliefd op de winkel zelf. Godzijdank woon ik in Almere en hoef ik vanaf nu nooit meer naar Hoofddorp te reizen. :D

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Accrochable zei...

Wat een bofkont ben je zeg! Heb je veel leuks gekocht?
Er zitten een hoop leuke items tussen, snel maar even langs..

xoxo The Daily Fashion Drug

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Elisa Zanetti zei...

I hope Primark will open in my city too one day!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Wauw, zo super vet! Wat grappig dat alles er nu nog zo netjes bijhangt haha. Ze hebben op het moment wel heel veel gave dingen zeg! X

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Resy zei...

Zitten erg leuke dingen tussen!
Misschien binnenkort toch maar even naar de Primark hier vlakbij in Hoofddorp.

 
Op 14 december, 2012 , Blogger The Marcy Stop zei...

Thanks for stopping by! We'd love to follow you. Just followed you on GFC, Bloglovin AND Facebook. Hope you do the same!
xx

The Marcy Stop

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Always love primark!!!

xoxo
Joyce

livstyle.nl

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

I'm in love ! <3

www.izabielaa.blogpost.com

 
Op 14 december, 2012 , Blogger The Marcy Stop zei...

Hm weird. We should be #284 for GFC. It says we're signed in! But GFC is notoriously buggy.

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Ik ben pas nog bij de Primark in Zaandam geweest, leuk dat ze ook een vestiging in Almere hebben nu!
xxRoos.

 
Op 14 december, 2012 , Blogger A Fashion Moment zei...

Leuke foto´s! En wat fijn dat jullie van te voren lekker op jullie gemak konden shoppen zeg!

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Sheila zei...

Awww I wish we had a Primark here in the U.S. :(

If you have time, please come by and check out my blog! And maybe follow?

xo - Sheila
www.sheislovelyblog.com

 
Op 14 december, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Waaaaauw, echt ontzettend gaaf! Dat alles nog zo netjes is enzo.. Ben benieuwd naar je shoplog! Xoxoxo

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Wow, I really love this! I wish we had Primark here.

Kisses, Lucy!

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Jennie from the Blog zei...

oooh ik zie weer heel veel leuke dingen!!! wat gaaf dat je bij de pers naar binnen mocht joh :)

 
Op 14 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Wauwww, wat een leuke items heeft Primark toch. <33

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Great pictures girl :)

Http://Fashioneiric.blogspot.fr

Coline.

 
Op 15 december, 2012 , Anonymous MySuperSweetLife zei...

Wauw zo gaaf! Ik zie een aantal dingen die ik zeker had meegenomen als ik daar was. Ik hoop dat ik deze Primark ook snel een keer kan bezoeken!
Liefs

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Shannara zei...

gaaf om te zien, jammer dat ze allemaal zover weg zijn

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Petra zei...

Leuke items!
Ik wil dolgraag eens naar primark, jammer genoeg is er hier geen in de buurt!

 
Op 15 december, 2012 , Blogger MissPrettiness zei...

Nu wil ik echt onmiddelijk naar de primark gaan. :)

 
Op 15 december, 2012 , Anonymous Charlotte zei...

Wat een geweldige foto's!
Loveeee primark<333
Ik ga je volgen:)
xxxx

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Dirty Closet zei...

love primark, who´s don´t?? :)
olguiscloset.blogspot.com.es

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Tessa zei...

Echt super leuke en mooie foto's.
Ik dacht dat ik jullie volgde, maar blijkbaar dus niet.
Ik ga jullie vanaf nu volgen!

Liefs, Tessa
www.beautylipss.nl

 
Op 15 december, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Als ik deze foto's bekijk, zou ik graag terug naar primark gaan :)
Liefs

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Bhushavali zei...

Love those sparkly clutches, sequin dress, studded boots, shoes & jackets! Awesome stuff!!!
FASHION PANACHE BLOG
Enter my International GIVEAWAY here

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Malou zei...

Oh wauw, wat veel mooie dingen!

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Jill zei...

Ik zou daar graag willen winkelen als het zo rustig is!

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Elisa zei...

Wow! How big!

XXX
http://estoyhechaunpincel.blogspot.com.es/

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Lieselotte Nechelput zei...

Daar zou ik toch ook wel eens graag rondlopen ;-)

Bedankt om even langs te komen op mijn blogje!

Tuurlijk kunnen we elkaar volgen! Laat maar weten wanneer je gevolgd bent, en dan volg ik je zeker!

Lieselotte
http://andthesummerof84.blogspot.be/

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

How funny is this last picture. Just checked on your blog and yes, I 'd like to follow each other. Just let me know and I´ll follow you right away.

x, Julia

http://THEURBANPROMENEUR.blogspot.com

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

I'm following you!

x

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Haha ja het was ook echt super fijn.
Ik volg je trouwens ;-)

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Following you back now.

ox

http://THEURBANPROMENEUR.blogspot.com

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Levi (tlnique) zei...

Leuke fotos, ziet er leuk allemaal! :)

www.tlnique.blogspot.com

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Sisters and Sisters zei...

wauwh super gaaf meiden en leuke foto's

xxx


www.sistersandsisters.com

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Denise zei...

Thanks voor jullie comment!
Superleuke blog, natuurlijk wil ik elkaar volgen =))
Ben maar alvast begonnen (GFC, Bloglovin' & FB)

Zag trouwens dat jullie ook de FB van Mommy In Style hadden geliked, zie 'm nu alleen nergens meer terug (??)

Liefs Denise

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Flora zei...

Zo, die is groot zeg!! Zie ook alweer wat leuke spulletjes haha.
En elkaar volgen lijkt me wel leuk hoor want ik volg eigenlijk al op bloglovin! :P En zal ook even via GFC gaan volgen nu :)

 
Op 15 december, 2012 , Blogger Catarina zei...

thanks! great post :) x

http://day-dreameer.blogspot.pt

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Sheila zei...

Thanks for the follow! Following you back. :) Keep in touch!!

xo - Sheila
www.sheislovelyblog.com

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Ik woon in almere, maar het is nog steeds zo niet normaal druk
Hele ruijen buiten! Dus ben er nog niet eens geweest!

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Dascha zei...

Omg wat gaaf!!
Ik zie echt veel leuke dingen hangen.

xoxo
www.its-dash.blogspot.com

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Marlissa zei...

Ik zie echt heel veel mooie dingen! Volgende week misschien eens een waagje wagen bij de Primark Rotterdam

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Lieselotte Nechelput zei...

Heb je net gevolgd!!!

Bedankt om lang te komen!

Lieselotte
http://andthesummerof84.blogspot.be/

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Wow, nu nog..
Laat me maar weten als het minder druk is, dan ga ik weer.

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Wij hebben je geliked, maar omdat wij dat met onze pagina hebben gedaan zie je dat nooit terug in je likes, maar wij krijgen wel je updates!

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Glamview zei...

Wat een prachtige foto's!, ik ben erg benieuwd naar de primark in Almere, hij is nog gelukkig dichterbij het noorden en dat vind ik erg fijn.
Ik ga je volgen!! Liefs Gea,

Www.glamview.blogspot.com

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Gaaf dat jullie eerder naar binnen mochten!



http://style-chameleon.blogspot.com/

 
Op 16 december, 2012 , Blogger Lemony zei...

Wat een mooie foto's! Dat vest met die vos <3

 
Op 17 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

ik heb serieus bijna op deze fotos gekwijld :P ze hebben ook zeker mijn wil versterkt om naar de primark te gaan , wat ik dus vrijdag ga doen ! jeeuuuhhh !

 
Op 17 december, 2012 , Anonymous Bertine zei...

ik was er ook en vond het een geweldig mooie winkel!

 
Op 17 december, 2012 , Blogger Jan zei...

Oehw ziet er goed uit,
leuk om te zien!
Ik ga binnenkort eventjes langs,
het is bij mij om de hoek!

 
Op 18 december, 2012 , Blogger Kaya zei...

Echt een droom om daar te shoppen als alles er nog zo netjes bijhangt!
Ik ben echt al 2 jaar niet meer in een primark geweest ofzo...maar als ik dit zie wil ik heel graag weer gaan!

 
Op 19 december, 2012 , Blogger Fleur Stevens zei...

Ziet er super leuk uit! Wat leuk dat jullie als eerste een kijkje mochten nemen, alles netjes en hangt recht!! wat een belevenis! Ik keek en inderdaad ik volgde jullie al, ik had jullie er net wel bij als nieuwste volger. In iedergeval dankjewel.

Super leuke post!!
http://fleur-stevens.blogspot.nl/

 
Op 20 december, 2012 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Wow is toch fucking niet normaal zoveel spullen
Weet jij misschien hoe je een facebook-pagina omzet naar een gewone persoonlijke facebook pagina.

Als je een facebook pagina hebt kan je een andere facebook-pagina niet like-en wat wij dus hebben

Bye BYe

 
Op 25 december, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Waaaaaaauw! Wat zou ik daar nu graag willen zijn, zeg..

 
Op 28 december, 2012 , Blogger BYSYL zei...

Oh ik wil nu echt zo graag daarheen:(
Klote dat die niet in Utrecht zit:(

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage