This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 21012013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 21012013

22 januari 2013

OUTFITPOST: 21012013

COLLAR TIPS VAN LOST AND FOUND. Check mijn outfit hoe ik ze combineer.







Alweer een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Lost and Found. Een onwijs gave webshop met statement kettingen, ringen, horloges en collar tips. Ik volg ze ook trouw op Facebook, daar houden ze je op de hoogte van de nieuwe producten, maar hebben ook onwijs gave winacties. Een tip: like ze! Paar dagen geleden kreeg ik een collar tip thuis gestuurd. Dit is razend populaire onder de bloggers. Het is eigenlijk een soort accessoire die je draagt aan de topjes van je kraag. Enigste wat je dus nodig hebt is een kledingstuk met kraag. Met behulp van de leuke Lost and Found Collar Tips kun je de blouse in een handomdraai een eyecatching effect geven en dat willen we allemaal toch? Aan de achterkant van de collar tips zit een pinnetje waarmee je de tips gemakkelijk kunt bevestigen aan je kraag uiteinden.

Ik ben er echt heel erg blij mee. Je kan het echt met van alles dragen. Stoer, vrouwelijk noem maar op. En ik zal ze bij verschillende outfits gaan dragen :)



Hoog tijd voor jullie om zelf een paar aan te schaffen!


-Kiki-

Labels: , , , , , , , ,

67 reacties:

Op 21 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooi outfit ! en goede tip . ga zeker even een kijkje nemen xx anouk www.rockthiscocostyle.com

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Heel leuk :)!

www.ellesappellepauline.blogspot.nl

xoxo

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Bedankt voor de reactie op mijn blog (: Vind jullie blog ook heel tof, ga jullie zeker volgen!

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Leuke outfit (: erg mooie foto's

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Marlies zei...

Staat je erg mooi, en de foto's zien er prachtig uit met die sneeuw buiten!

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

lovely :)

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Lonneke zei...

Superleuke outfit! Mooie foto's met die sneeuw!

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

I was extremely pleased to discover this page. I want to to thank you for ones
time due to this wonderful read!! I definitely savored every little bit of it and I have you book-marked to look at new stuff in your website.
Take a look at my web blog - health technician wiki

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Jenny / Rocknrollerr zei...

wauwie wat een mooie foto's! Super leuke outfit ook :D

xx

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een gaaf ding! En ook je foto's zijn mooi zo in de sneeuw!

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Robin zei...

Wauw erg leuke outfit ;) Hele mooie foto's.
xx

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger 40DAYS beauty, fun, fashion♥ zei...

Bedankt voor je lieve reactie!
& wauw jou outfit is echt gaaf!
Leuke foto's ook :D

xxx

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger juice zei...

love your army style in here!
fromprovince.blogspot.com

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Ksenia zei...

amazing!

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger (Retro) Sonja zei...

Ziet er heel leuk uit! Mooie blouse ook met dat ombre effect! XX

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Anita - Fashion Attacks zei...

Leuk, ga even een kijkje nemen! Vind je groene blousje ook erg leuk X

www.fshnattacks.blogspot.com

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Arletta zei...

Erg leuk!
x

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Joyce zei...

hele leuke outfit!

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Chiara zei...

Wat een mooie foto's!

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

super leuk! :) <3 x Lana

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Josephine zei...

Toffe foto's, mooie outfit ook :D

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Demi zei...

Die color tips zag ik ook op de new look staan maar ik snapte niet goed wat het nu was haha, nu weet ik het !
x

 
Op 21 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wat heb je dit leuk gecombineerd! Die broek vind ik trouwens ook heel gaaf. Ook bedankt voor je reactie op mijn blog, altijd leuk als er iemand nieuw langs komt.
Liefs, Swaen

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Portfolio de Patricia García - UNED 2014 zei...

Nice, you are beautiful! i´m following you, if you like, follow me back? kisses!
http://siempremisspetula.blogspot.com.es

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Mystylehistory zei...

Super leuk! Mooie outfit ook :)

Liefs

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Make it mine zei...

Wauw, wat ben je een mooi meisje! En wat een geweldige outfit! ♥ Leuk ook met die rode lipstick! :)

Liefs,
Adriënne

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

love the collar tip!

Mili from call me, Maeby

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Wat een mooie foto's en outfit zeg!
Ik vind je laarsjes en collar heel tof :-)
De foto's zijn trouwens gemaakt bij Henschotermeer in Woudenberg.
Ik weet niet of je dat kent? :p

xoxo The Daily Fashion Drug

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat mooi! Bedankt voor je comment op mijn blog! Je haar is hier ook echt mooi!

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

TUURLIJK ken ik het Henschotermeer.
Is mijn vaste zomerplek, haha. Wel mooie foto's!

 
Op 21 januari, 2013 , Blogger Vanessa zei...

Wonderful outfit.*_*

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger viewrama zei...

Hey Dear!
OMG,this is so amazing
I like your blog so much! This is my first visit here but definitely not the last :) Would you like to follow each other? :)

Wish you a nice week! <3
xoxo
VIEWRAMA

my
fashion blog

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Femke. zei...

Leukk! :)

xofemke.
www.myfashion-expression.blogspot.com

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Kim zei...

Leuke outfit! En bedankt voor je reactie. Liefs, Kim

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Les is more zei...

Leuke outfit zeg! Die tips zijn tof!
xoxo

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Elisa Zanetti zei...

wonderful shirt!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Amy zei...

Mooie outfit! Erg leuk die tips!

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger MONI zei...

great to know your blog too! im following you

http://www.moneasywardrobe.com

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

echt heel leuk!
ik had ook even een vraagje.. waar heb je die schoenen vandaan? :)

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Amber zei...

Wat een leuke outfit zeg, staat je erg goed. De blouse en de schoenen vind ik vooral erg leuk!

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hi Michelle,

Die schoenen heb ik uit Bosnië!
Geen idee of ze hier in Nederland ook verkrijgbaar zijn.

x

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha oke! Bedankt in ieder geval :)

Ik ben ook opzoek naar zulke schoenen, maar heb ze nog steeds niet echt gevonden.

x

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Mooie foto's!



http://style-chameleon.blogspot.com/

€100 NELLY GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

 
Op 22 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

love your look and style!!!
Following you without a doubt
xoxo
straplessandpeeptoesmgj.blogspot.com

 
Op 23 januari, 2013 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

hele mooie outfit! Die collar tips zijn ook echt tof, staat goed!

 
Op 23 januari, 2013 , Blogger Fabrizia Spinelli zei...

I really liked this post of yours!! Happy Wednesday!
Come back soon to visit on Cosa Mi Metto???
Win a red dress identical to the one Miranda Kerr wore!!

 
Op 23 januari, 2013 , Anonymous Kimberly zei...

Deze outfit vind ik heel mooi!

 
Op 23 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke outfit en erg leuke brooch!

 
Op 23 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Bedankt voor je lieve reactie! Jij ziet er prachtig uit, ik vind het wel leuk hoe jij van zo'n accessoire een simpel blouseje een eyecatch van kunnen maaken.

xx
Lemiza

www.lemizysconfessionbook.com
www.facebook.com/LconfessionBook

 
Op 23 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Nice zeg! En zo heerlijk foto's in de sneeuw :D

 
Op 23 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gaaf zeg!
xxRoos.

 
Op 24 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gaafe look !


I love your boots :)


Liefs,

Janice

 
Op 24 januari, 2013 , Blogger KyandiiCandy zei...

Mooi outfit! xx

 
Op 24 januari, 2013 , Blogger Carola zei...

Die brooch heb ik ook. Vind die zo mooi!
Is die zwarte blouse van de primark?

 
Op 24 januari, 2013 , Blogger Simone zei...

Mooie foto's :D

Chica de Ahora

 
Op 24 januari, 2013 , Blogger Nicolien zei...

Super mooie ketting!

http://thegirlwiththeheels.blogspot.nl/

 
Op 25 januari, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

ik zag hem al op je FB pagina. Superleuk! XO
The wine of fashion

 
Op 25 januari, 2013 , Blogger Nina zei...

Echt een superleuke outfit! very lovely hihi! xx

 
Op 26 januari, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Wat een leuke outfit en prachtige collar tips!

x Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 27 januari, 2013 , Blogger ST zei...

Wat een leuke outfit!

 
Op 27 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

ik heb ook collar tips !
alleen zitten i.p.v driehoekjes bij mij kruisjes eraan met diamantjes,ik heb ze bij de c&a in a - dam gescoord voor 5 euro : en ik vind ze echt te gek !
je outfit vind ik ook helemaal te gek !
xoxo

 
Op 28 januari, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Leuke look!

 
Op 08 februari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Super mooie foto's! Vind het heel erg leuk, een kleine detail maar erg mooi.


xx

WWW.STYLEOFPURITY.COM

 
Op 08 februari, 2013 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

heel mooi Kiki! Vooral de kleur lippenstift staat je erg goed:)

 
Op 09 februari, 2013 , Blogger Nina zei...

Leuke outfit!

 
Op 09 februari, 2013 , Blogger Sisters and Sisters zei...

leuke outfit en rode lippenstift staat je super

xx


www.sistersandsisters.com

 
Op 13 februari, 2013 , Blogger FormulaFarah zei...

Wat een plaatje ben je hier!!! En die collar tips zijn super mooi! ik ga gelijk een kijkje nemen!

XxX Farah

www.formulafarah.com

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage