This page has moved to a new address.

FASHION: WISHLIST #1

CHICKS ABOUT FASHION: FASHION: WISHLIST #1

12 juni 2013

FASHION: WISHLIST #1


Sinds ik blog ontdek ik dagelijks nieuwe webshops. Super leuk, want tegenwoordig koop ik meer online dan in de winkel. Laatst kwam ik bijvoorbeeld de webshop Persunmall tegen. Wie kent deze? Ze hebben best leuke kleding en sieraden. Hieronder heb ik een wishlist gemaakt van een aantal items die ik persoonlijk erg leuk vind. Check bijvoorbeeld hoeveel leuke schoenen ze hebben. Wat daarnaast erg leuk is aan de webshop, is dat zij een eigen lookbook hebben. Zo kun je inspiratie opdoen en outfits bekijken (wat ik persoonlijk erg leuk vind). Ze verzenden wereldwijd en de webshop is ook nog eens super betaalbaar. Wat vind jij van mijn 'wishlist'?


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14








Follow me on

Labels: , , , , ,

48 reacties:

Op 12 juni, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Deze webshop kende ik nog niet, maar wat een leuke items hebben ze zeg!



www.style-chameleon.com

COOLCAT €75 VOUCHER GIVEAWAY!!!

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Leuke items vooral die tassen :)!

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke items! Ik kende die webshop nog helemaal niet, maar goede tip!
www.thelooksforless.nl

 
Op 12 juni, 2013 , Anonymous Lois Lorinde zei...

Mooie items!

 
Op 12 juni, 2013 , Anonymous Kirsten zei...

Wat een gave items!

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gaaf!

 
Op 12 juni, 2013 , Anonymous Axelle zei...

echt heel leuke items!

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger elkedagelbrich zei...

Omg wat een leuke spulletjes!

Liefs, Elbrich

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Wall of Fashion zei...

Dankjewel! Leuke wishlist, vooral die hakken!

Marije

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Marenlotte zei...

Ik vind het bovenste tasje heel tof! Die zou ik zeker wel aan mijn collectie toe willen voegen. Heb je de leuke actie op mijn blog al gezien? :)

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Tabet zei...

Hey,
sweet bag!
Love
Tabea

http://wolkedrei.blogspot.de/

 
Op 12 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Mooi tasje!

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooie wishlist!

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Krizia zei...

Jammer dat het net iets té veel kopies zijn van duurdere items, zoals de Chanel Boy Bag of de Céline Phantom Bag.
Ik snap dat niet iedereen the real deal kan betalen, maar ik zou dan eerder voor een geïnspireerd item gaan ipv een echte kopie. :)

Leuke blog, trouwens!

x Krizia

Shark Attack - Fashion Blog

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hey, dear, please let me know when you are in Bosnia :D We can drung coffee or make some posts together :D

Kisses

 
Op 12 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

heb je zelf ook al iets besteld?? ik vraag me altijd af hoe dat gaat als je dan iets vanuit het buitenland laat komen??

 
Op 12 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Haaj kiki, leuk artikel! Heb je misschien ook leuke hippe betaalbare Nederlandse webshops?

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Ik kende het ook nog niet, maar het is echt een super leuke webshop zeg!
Ik vind je wishlist ook heel tof. Ik zou zo alle items wel willen hebben hahaha.

XO Zoë

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ben het aan de ene kant met je eens, aan de andere kant vind ik sommige dingen zo leuk dat ik best een kopie er van zou kopen.

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Jep, toevallig vandaag! Zal het je laten weten wanneer het binnen is.
Ik koop wel vaker op buitenlandse webshops, gaat eigenlijk altijd super goed. En bij deze betaal je geen verzendkosten.

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

www.dedriedametjes.nl
www.mostwantednl.nl
www.FACTORY356.nl
www.elisestore.nl
www.fashionandjewels.com
www.hippe-schoenen.nl

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Because you're famous now, I want a picture together ;-)

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Demi zei...

Hele gave stijl zeg :)! Ik heb dat ook hoor, sinds ik blog ben ik meer met kleding en make-up bezig dan voorheen, je weet gewoon constant de laatste nieuwtjes enzo, eigenlijk wel handig toch!

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Die tas linksonderin is echt leuk!

 
Op 12 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Lijkt me een heel leuke webshop, die eerste handtas is prachtig!

Inge
www.fashionenvie.be

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Jessica zei...

Ik heb nog nooit van deze webshop gehoord, maar waauw leuke items en niet eens zo duur!
Leuke blog is dit trouwens! Ik volg :D

P.s: dankjewel voor je reactie! Ik bewerk ze inderdaad nog :) vaak alleen de kleuren.

xx jessica/ www.jessicavdmark.nl

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke wishlist, dat wordt dan toch eens kijken op de webshop haha. (:

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Lisa zei...

Oh, wat een super leuke items!

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wat een toffe webshop! Ik zie zoveel onwijs leuke items.. Wat heb je er besteld? :-)

xo Anouk
www.keysofanouk.nl

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

http://www.persunmall.com/ombre-flower-print-chiffon-shirt-p-12768.html

 
Op 12 juni, 2013 , Blogger Claudia zei...

Die Boy London is leuk!

 
Op 13 juni, 2013 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

oh wow ik kende het niet! Ik wil alles!

 
Op 13 juni, 2013 , Blogger Dascha zei...

Wat een toffe wishlist! Ik ga even
een kijkje nemen op de webshop haha!

xoxo
www.its-dash.blogspot.com

 
Op 13 juni, 2013 , Blogger fashion-meets-art zei...

what a perfect bag- love it.
happy thursday.
kisses
maren anita

Giveaway week on my blog:
FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

 
Op 13 juni, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Leuke wishlist! De celine tas staat bij mij ook hoog op de wishlist!

Xo

 
Op 13 juni, 2013 , Blogger Simone (Simone Shares) zei...

Leuke spullen allemaal! Die schoenen van mij zijn niet meer te koop bij Primark, ze zijn volgens mij al twee jaar oud.

 
Op 13 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuke items,vooral het tasje,zou echt iets voor mij zijn!

 
Op 13 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ziet er superleuk uit!
Leuke blog!

Xjes Femke

http://femkesstyle.blogspot.nl/

 
Op 13 juni, 2013 , Anonymous Miladylike zei...

Wat een leuke wishlist zeg!

 
Op 13 juni, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Leuke items!!! en webshop..

New blogpost: hotspot..

 
Op 13 juni, 2013 , Blogger Sisters and Sisters zei...

Oh die tassen wauw!

 
Op 13 juni, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Ik kende de webshop nog niet, maar ze hebben echt hele leuke dingen. Je hebt een super leuke wishlist!

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Ik kende het nog niet! Super leuke dingen!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger The Equinox Fashion by Paweerata zei...

very beautiful bag <3

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Imke zei...

Het is inderdaad een hele leuke site! Leuke dingen heb je eruit gepikt!

XO Imke

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Lijkt het je leuk om een winactie te winnen met 2 leuke nagellakjes in de kleuren paars en roze, een lange muntketting met buddha, een schattig armbandje met glazen hartje en een enkelbandje met allerlei verschillende kleuren muntjes voor in de zomer! Volg dan de instructies op mijn blog en win :)! Liefs, Floor

 
Op 19 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Kun je het dan ook retour verzenden als iets niet past? xx

 
Op 19 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja, volgens mij kun je het gewoon retour sturen! Heb mijn blouse nog niet ontvangen, maar op de website kun je ook allemaal informatie lezen over retour sturen.

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage