This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 16062013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 16062013

16 juni 2013

OUTFITPOST: 16062013



























Shoes: Vans | Broek: de Drie Dametjes | Shirt: H&M | Jacket: Coolcat | Armanden links: CfH | Armbanden rechts: ByMy | Ketting: FabMe Jewelry

















































Deze outfit droeg ik toen het iets mooier weer was. Het broekje hebt ik van de Drie Dametjes. Dit is een webshop met hele leuke musthave kleding en sieraden. Je kunt hier hun website bezoeken. Het broekje heb ik gecombineerd met Vans en een spijkerjasje. Afgelopen week heb ik het broekje gedragen met hakken. Kortom je kunt hem op verschillende manieren dragen. Dit maakt het broekje super ideaal! Daarnaast heb ik gekozen voor verschillende sieraden. De ketting hebben jullie in een vorige post kunnen lezen. Deze is gemaakt met een 3D printer. De dikke armband met het kleine roze armbandje is van ByMy. Hier kun je hele leuke zelfgemaakte sieraden kopen! Daarnaast heb ik nu met de ByMy een winactie op Facebook. En tot slot draag ik aan de andere arm sieraden van Chicks From Heaven. Hun website kun je hier bekijken. Dit zijn twee super leuke meiden die ontzettend gave sieraden maken. Ik ben echt groot fan van hun werk. Ik heb naast vier hele leuke armbandjes ook een oorbel van Chicks From Heaven in. Echt een beetje festivalsfeertje.


Follow me on

Labels:

45 reacties:

Op 14 juni, 2013 , Blogger Carola zei...

Wat een gave ketting draag je!

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger Sabrina Tassini zei...

lovely look dear!!

WIN A FAIRY HOLIDAY
Patchwork à Porter

 
Op 14 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

hahahah die broek heb ik ook :)) super leuke outfit!

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Dat shortje is super leuk en staat je ook mooi! Leuke outfit!

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuk is het shortje he ;-)

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger Tessa zei...

Toffe look!
Ik hou van je broekje,,,

xx

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit weer. (:
Dat lace shortje is echt geweldig!
& ik ben erg benieuwd naar 3D printer sieraden, hoe ze van kwaliteit zijn enzo..

 
Op 14 juni, 2013 , Anonymous robin zei...

leuk shortje! <3

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hier is mijn vorige artikel: http://chicksaboutfashion.blogspot.nl/2013/04/new-in-3d-printed-jewelry.html

Maar volgens mij is de kwaliteit wel super goed. Best stevig!

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

So beautiful :) Love the look! xx

 
Op 14 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Oehh, bedankt voor je lieve comment op mijn blog zeg! Ik gebruik de Panasonic Lumix GF3 met een 14-42 lens. Op zich dus niet héél erg goed, maar binnenkort ga ik een nieuwe kopen. En wat een fantastisch short zeg! xxx,

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger Görkem and Willemijn zei...

Super leuke outfit. Ben trouwens jaloers op jouw haar, zo mooi!

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Leuk! Je short is inderdaad super handig en tof. Ook vind ik al je sieraden geweldig.

Xo

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Trudy Danso zei...

Je shorts zijn echt mooi!!

 
Op 15 juni, 2013 , Anonymous Kirsten zei...

Dit staat je heel leuk (:!

 
Op 15 juni, 2013 , Anonymous Rosie zei...

Shortje is echt heel erg leuk! Staat je goed :)!

Liefs Rosie

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Luna zei...

Mooi shortje draag je! :)

 
Op 15 juni, 2013 , Anonymous Axelle zei...

heel erg leuke outfit!

 
Op 15 juni, 2013 , Anonymous Angela zei...

Die roze vans maken de outfit zo vrolijk! Mooie sieraden ook!

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Simone zei...

Heel leuk broekje!

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Hele mooie complete outfit! Lekker zomers

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Heel erg mooi!

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Heel leuk, zon broekje wil ik ook nog!

 
Op 15 juni, 2013 , Anonymous Kimberly zei...

Dat shortje staat je echt fantastisch :D

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Pauline | The Gapeseed zei...

Awh, jouw haar is zo mooi, ik ben jaloers! :O
En geweldige outfit, ik vind die ketting erg stoer.

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Resy zei...

Vind die short erg leuk!

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een superleuke outfit!
Het staat je allemaal super, ook lekker zomer's...
Hopen dat nu het wat warmer weer wordt :)

xliesbeth
www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch zei...

De ketting is zo geweldig! :)

 
Op 15 juni, 2013 , Blogger Imke zei...

Wat een prachtige outfit! Ik had er alleen zwarte sandaaltjes op gedragen maar voor de rest alleen maar lof! Staat je heel erg goed! Ik vind je ketting echt leuk, en die shorts staan je goed!

XO Imke

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja die heb ik ook! Was alleen beetje te koud toen ik nog foto's moest maken.

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw, toffe outfit zeg! Ik vind je jasje en ketting echt heel leuk :)

xo Anouk
www.keysofanouk.nl

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger Janne zei...

Echt een hele leuke outfit! :)

 
Op 16 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Zo leuk!
Je haar zit ook echt super x

 
Op 16 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wauw, leuke outfit! Het shortje staat je super! Trouwens, heel erg bedankt dat je tegen mij zei dat ik m'n foto's op weheartit moest zetten! Bij de eerste zes afbeeldingen had ik in totaal al 1640 mensen die mijn foto's hadden 'geheart'!! ;) Wilde ik even laten weten, haha! Liefs

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger Claudia zei...

Dat shortje maakt het zo af! En dat spijkerjasje, wauw! Die ketting doet me trouwens denken aan een vroegere trend.. haha

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger elkedagelbrich zei...

Die short staat je zo mooi!

Liefs, Elbrich

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger Uniquelifepassion zei...

wauw wauw echt heel gaaf! Dat shortje staat je goed.
liefs lonneke

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Leuke post! Geweldige ketting!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 16 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Geslaagd, van kop tot teen! :-)

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuke outfit! Vind het leuk hoe je de kanten shorts combineerd!!
Ik wil nog steeds een beige toevoegen aan mijn zomer garderobe :D

Die ketting is trouwens ook echt gaaf, nog nooit zoiets gezien!!

xxx
http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Toffe outfit weer!
Ik vind je shorts echt mooi.

XO Zoë
http://www.thedailyfashiondrug.com

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger Robin zei...

Wie is de winnaar van de coolcat winactie ben zo benieuwd!:)

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Super cool...ik wil de dikte van je haar wel hebben,,,

New blogpost: beauty

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Staat bij het artikel op mijn blog!

 
Op 16 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een aparte ketting, zo met dat 3d effect! Erg leuk :)

Liefs, Ellen
www.ellenvanlent.blogspot.nl

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage