This page has moved to a new address.

NEWS: DE DRIE DAMETJES #1

CHICKS ABOUT FASHION: NEWS: DE DRIE DAMETJES #1

1 oktober 2013

NEWS: DE DRIE DAMETJES #1




Wie jarig is trakteert. Dus ook de webshop De Drie Dametjes. Zij bestaan namelijk precies vandaag 1 jaar. De tijd vliegt, want het is alweer een tijd geleden dat ik voor het eerst contact had met de eigenaresse. En dat contact is zo goed bevallen dat ik nog steeds contact met haar heb. Ik ben altijd ontzettend enthousiast over de webshop. En sinds een tijdje maak ik ook regelmatig outfit foto's voor de blog van De Drie Dametjes. De webshop heeft onwijs leuke en betaalbare 'musthave' items. Tegenwoordig hebben ze ook veel kleding op hun webshop! En voor hun eenjarig bestaan is daarom ook een kortingscode aangemaakt. 20% korting op de HELE collectie. Ja, je leest het goed. Op de hele collectie, dus ook op de nieuwe items. De code die je hiervoor moet gebruiken is herfst20 en hij is de hele maand oktober geldig.

Hieronder heb ik alvast mijn favoriete producten uit de webshop gekozen. En over een paar dagen/weken, wanneer ik de producten in Bosnië heb ontvangen, zal ik ze hier natuurlijk ook showen.
Kun jij ook niet genoeg krijgen van De Drie Dametjes? Of ken jij ze nog helemaal niet. Bekijk dan gauw hun Instagram hier, Facebook hier of ga hier direct naar hun webshop.



Follow me on

Labels:

43 reacties:

Op 01 oktober, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Mooiee items zeg! wat een leuke webshop :)!

xx 1310bynora.com

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Ik ga gelijk een kijkje nemen!

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

bedankt voor je reactie ! ik volg je terug!:)
xx

 
Op 01 oktober, 2013 , Anonymous mandy zei...

Leuk kiki!

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 01 oktober, 2013 , Anonymous Budgetproof.nl zei...

Ik ken deze shop helemaal niet. Ga gelijk kijken!

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Alies zei...

Leuke items!

Liefs

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Leuke webshop!

Xo

 
Op 01 oktober, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Ziet er leuk uit! Ik ga gelijk een kijkje nemen! Xx

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooie items! Ga gelijk dan maar een kijkje nemen! Kisses Jentel

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik ga zeker een kijkje nemen, echt ontzettend leuke dingen.x

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Robin zei...

Leuke tip;)x

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger THIS FEELING FROM WITHIN zei...

Mooi quote! Helemaal mee eens!

www.lovethefabric.blogspot.nl

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Amazing!!

Would you like to follow each other on bloglovin, facebook, g+ and instagram?! Let me know!!

xoxo

http://estilohedonico.blogspot.pt/

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Leuk!! XO

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

De trui is echt leuk!
xoxo

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

NIce store, love collection, I think this discount is so great ;) If you want we can follow each other on fb and GFC, I appreciate very much:)
kisses
Duapara
http://duapara-duapara.blogspot.com.es/

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger By-Evelien zei...

Bedankt voor je leuke reactie! Ik ga je volgen :) Liefs

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Sam zei...

Haha, fully agree on that quote, love the jacket and colourful clutch. I appreciate you stopping by and lending me your views :)

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Jet zei...

Dankjewel voor je lieve reactie! Leuke web shop ik kende ze nog helemaal niet.

Liefs, Jet

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

No problemo voor mijn reactie ;-)

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Nina zei...

ah die trui is heeel mooi!

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Imke zei...

Heel leuke items die je hier hebt opgelijst!

XO Imke

 
Op 01 oktober, 2013 , Anonymous Esmée zei...

Ik kende het nog niet, maar wat een leuke items! x

 
Op 01 oktober, 2013 , Anonymous Axelle zei...

die celine bag, L O V E !

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Dascha zei...

Super leuk allemaal :D

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Oeeh' dat ziet er allemaal heel leuk uit! Ik kende ze nog niet maar ik ga zeker eventjes kijken :)

xo Liesbeth
http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

 
Op 01 oktober, 2013 , Blogger Valeria zei...

Nice pieces. Love the bag.

Valeria
http://myurbanmarket.blogspot.it

 
Op 01 oktober, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

ziet er leuk uit, en kortingen zijn geweldig

 
Op 02 oktober, 2013 , Blogger Demi zei...

Handige tip :) Ik kende de website nog helemaal niet, maar ga zeker een kijkje nemen want je hebt een aantal leuke items uitgekozen!

 
Op 02 oktober, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Super leuk, gave site :)

 
Op 02 oktober, 2013 , Anonymous Kimberly zei...

Dat jasje vind ik echt leuk! Ik kende de site nog niet eigenlijk ,daar word het dus wel eens tijd voor zo te zien :D

 
Op 02 oktober, 2013 , Blogger ST zei...

Wat een leuke webshop!

 
Op 02 oktober, 2013 , Blogger Eline Blaise zei...

Mooie picks! x

 
Op 02 oktober, 2013 , Blogger Trudy Danso zei...

Webshop ken ik nog helemaal niet! Thanks for sharing!!! x

 
Op 02 oktober, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Dat harige vest ziet er leuk uit!


www.style-chameleon.com

 
Op 02 oktober, 2013 , Blogger The Fashion Moodboard zei...

Hi meis!

Ik kende deze webshop nog niet zo goed, maar ze verkopen idd erg leuke spullen! Vooral je jasje vind ik super en die clutch ook. Ben heel benieuwd hoe je het gaat stijlen :)

Liefs
xoxo
Shalane
www.fashionmoodboard.com

 
Op 03 oktober, 2013 , Blogger Malou zei...

Leuke items!

 
Op 03 oktober, 2013 , Blogger Sas zei...

Ziet er erg leuk uit!

 
Op 04 oktober, 2013 , Blogger Wendy zei...

Leuke post!! :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
Op 04 oktober, 2013 , Blogger Sanne zei...

Wat een leuke items! Leuk ook dat je zo goed contact hebt gehouden met haar :)

 
Op 05 oktober, 2013 , Blogger Anne Stikvoort zei...

leuke actie en webshop! :)

 
Op 06 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

leuke blog ! ik Volg je vanaf nu!
http://beautyandfashionwonderland.blogspot.be/

 
Op 12 oktober, 2013 , Anonymous pip van oosterhout zei...

Lees de blogs met veel plezier dit is echt een super gave site!! XOXO

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage