This page has moved to a new address.

FASHION: MIX AND MATCH BY JEWELGIFT

CHICKS ABOUT FASHION: FASHION: MIX AND MATCH BY JEWELGIFT

23 november 2013

FASHION: MIX AND MATCH BY JEWELGIFT
























Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Jewelgift. Ze had weer iets leuks om te showen, namelijk de Cuoio armbanden. Deze armbanden worden gemaakt van Italiaans leer en je kunt ze zelf mixen en matchen. Je kunt uit verschillende kleuren bandjes kiezen en daarnaast kun je ze combineren met allerlei steentjes. Op deze manier kun je één armband telkens een nieuw design gegeven. Vooral nu de feestdagen er aan komen is dit zeker een super leuk cadeau. Ze zijn namelijk niet zo duur, maar wel ontzettend leuk. Je kunt ze hier bekijken. En als je opzoek bent naar arm 'candy' bekijk dan hier de sale van Jewelgift. Er zitten mooie items tussen!

Dragen jullie eigenlijk op dit moment veel armbanden? En wat vinden jullie van zulke mix & match armbanden?

Follow me on

Labels:

28 reacties:

Op 22 november, 2013 , Blogger Fashion meets Beauty zei...

Mooie armband. Ik vind mix&match armbanden erg leuk om te zien!

 
Op 22 november, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Vind t echt een leuke armband!

Liefs 1310bynora.com

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooie armband en leuk gecombineerd met de andere armbanden. :)

http://laurettie.blogspot.com

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Karlien zei...

Ooh ik vind ze super! Heel makkelijk en niet zo duur ;)

Liefs,
Karlien
http://polishedcats.blogspot.be/

 
Op 22 november, 2013 , Anonymous mandy zei...

Ziet er weer leuk uit kiki!!
Leuk gecombineerd met je andere sieraden ook;).

Liefs Mandy ♥
Www.jewelgift.nl

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Met dank aan jou ;-) Anders kon deze blog nooit worden geschreven.

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Charlotte zei...

Wat ontzettend leuk!

 
Op 22 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Ik vind het leuk gecombineerd !! Een beetje gek , maar in de zomer draag ik vaker armbandjes !! Liefs, sara

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Ziet er erg tof uit!
heel mooi armbandje!
en italiaans is altijd goed haha!

liefs
en een goed weekend!

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Ik vond het ook leuk je eens te ontmoeten! Ik heb niet zo heel veel gekocht, dat kan mijn kledingkast niet meer aan haha. Je zult het nog zien op mijn blog ;) Had jij veel geshopt? Het was een leuk event! Liefs

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Heel erg mooi! XO

p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Kelly zei...

Wat een gave armband!

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke armband! En gaaf gecombineerd met je andere armbandjes! ;)

xo Liesbeth
http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik heb ook niet zoveel gekocht, ik was al bij de Primark geweest.. Dus had nog tegoed over. Je zult het ook nog wel bij mij voorbij zien komen. Het was zeker leuk! Zo gaat elke Primark opening ;-)

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Nou, dat is niet gek! Want ik doe dus precies hetzelfde. In de zomer draag ik ze veel vaker :)

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik ben zelf niet echt van de sieraden maar het zier wel gaaf uit! Kisses

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Anne zei...

Hele leuke armband!

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Wendy zei...

Super leuk!! <3

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
Op 22 november, 2013 , Blogger Anne Stikvoort zei...

mooi! leuke armbanden :)

 
Op 22 november, 2013 , Blogger SHOPPING STYLE zei...


Hi!
Great Blog!
I'm following you in GFC
I invite you to visit me ;)

Kisses
SHOPPING STYLE

 
Op 23 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Such a beautiful bracelet :)

Love,
Lemiza

 
Op 23 november, 2013 , Blogger ANDYSTYLE zei...

is cute :)

http://www.bloglovin.com/en/blog/4602025

 
Op 23 november, 2013 , Anonymous Kimberly zei...

Wat ziet dat er leuk uit zeg! Leuk om cadeau te doen ook :)

 
Op 23 november, 2013 , Blogger Malou zei...

Echt heel mooi!

 
Op 23 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Staat heel leuk met die andere armbandjes erbij!

 
Op 23 november, 2013 , Blogger Eline Blaise zei...

Die is echt prachtig! Die kleur vind ik echt heel mooi & het past bij veel, perfect! :) x

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Heel leuk! Dan kan je hem altijd aan passen. Ik zou der ook wel een willen :)

Xo

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ahww! Wat leuk! ik vind je blog erg leuk, zou je ook eens mijn blog willen checken;)?

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage