This page has moved to a new address.

TUTORIAL: DIP DYE YOUR HAIR WITH COLOR RUB

CHICKS ABOUT FASHION: TUTORIAL: DIP DYE YOUR HAIR WITH COLOR RUB

25 november 2013

TUTORIAL: DIP DYE YOUR HAIR WITH COLOR RUB




Color Rub, of misschien beter bekend als haarkrijt, is een super handig om eenvoudig en super snel geweldige kleuren in je haar te geven.  Het is een soort van krijt, waardoor je gemakkelijk meerdere kleuren tegelijk kunt aanbrengen.  De kleur is eenvoudig weer uit te wassen en onschadelijk voor het haar. Er zijn maar liefst 12 kleuren. Dus heb je blond, bruin of zwart haar, voor iedereen is er een geschikte kleur. Je kunt ze hier kopen. Great Hair Extensions gaf mij de paarse kleur om uit te proberen. Ik ben echt zo ontzettend enthousiast. Vooral nu de feestdagen er weer aan gaan komen is dit een leuke manier om een keer op te vallen. Ben je bang dat het krijt gaat afgeven op je kleding? Spray er dan even wat haarspray in. Je moet er wel rekening mee houden dat (vooral) met blond haar de kleur niet met één keer wassen eruit gaat. Meestal na drie keer wassen is het uit je haar.




Follow me on

Labels:

52 reacties:

Op 24 november, 2013 , Blogger Pauline | The Gapeseed zei...

Oh my god, dit is zo zo zo vet!!

 
Op 24 november, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Aah vind k zo mooi!

Liefs 1310bynora.com

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Eline zei...

heel gaaf!

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Nena zei...

Wauw super gaaf! :D

http://turn-it-insideout.blogspot.be

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Celien zei...

heel erg mooi gedaan, dat licht paars/lila staat je goed!

 
Op 24 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Heel leuk, waar koop je dat? x

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Kelly zei...

Heel erg gaaf deze kleur! Alleen met mijn krullen lijkt me dit niet zo ideaal.

 
Op 24 november, 2013 , Anonymous Axelle zei...

heel leuk!

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

www.greathairextensions.nl/haarkrijt-color-rub/

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Jouvence zei...

superleuk.! xx

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Jill zei...

Wauw het ziet er super mooi uit!

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw, echt heel mooi!
xxRoos

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Elle Hollis zei...

Wat leuk! Dat zou ik echt eens willen uitproberen (:

www.ocean-hearts.blogspot.com

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Anne zei...

Aawh wat leuk! Ik heb ook nog zo'n ding alleen dan in het zwart dus dat zie je bijna niet :( X Anne

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Gaaaf zeg! XO

p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Heel mooi gedaan :)
En: ben jaloers op je lange haren ;)!

 
Op 24 november, 2013 , Blogger KimsKie's Nails zei...

Supervet!! Zou zelf een ombre maken als ik blond haar zou hebben! ♥

 
Op 24 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat gaaf! Dit staat je echt heel leuk :)
Heb begin dit jaar een keer op een beurs dit in m'n haar gehad. Gaat er ook makkelijk uit vind ik.

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw te gek effect! Super leuk :)

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wow!! It is very good. Looking awesome.

Regards,
Luxury Hair extensions

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Ziet er heel cool uit!



www.style-chameleon.com

PANDORA BRACELET GIVEAWAY!!!

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Fashion Oase zei...

Wauw dat staat je echt geweldig leuk! Moet ik misschien toch maar eens een x gaan uitproberen.

http://fashionoase.blogspot.com

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Malou zei...

Heel gaaf!

 
Op 25 november, 2013 , Anonymous marie-anne zei...

www.greathairextensions.nl

Liefs marie-anne

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Krizia zei...

Echt heel leuk!
Ik had vorig jaar een dip and dye met roze, blauw en paars, maar dan met echte verf.
Mijn haar is er écht kapot aan gegaan toen, haha.

x Krizia

Shark Attack - Fashion Blog

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Karlien zei...

Ooooh! Ik wil dit! Echt gaaf

Liefs,
Karlien
http://polishedcats.blogspot.be/

 
Op 25 november, 2013 , Anonymous cmichellestyles zei...

Thats sweet n' it looks safe!

*Besos*
http://www.cmichellestyles.com

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Amber zei...

Ah heel erg leuk. De kleur vind ik best leuk bij je haar staan!

 
Op 25 november, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

ZOO gaaf! Staat je ook geweldig!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Sara zei...

Wat tof zeg, het staat je super goed!

 
Op 25 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

super vet!

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Melissa zei...

Heel leuke tutorial, ziet er super uit!
x

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks! Vind hem zelf ook wel gaaf.

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Je moet het zeker eens proberen. Gewoon voor de fun. Je kunt het toch uit wassen.

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Klinkt wel echt heel vet! Maar onwijs jammer dat je haar er kapot aan is gegaan. Daarom doe ik het maar met krijt ;-)

 
Op 25 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Staat heel erg gaaf bij je! Ik heb het wel eens geprobeerd met echt schoolkrijt! Daar lukte het ook mee (al stond het me voor geen meterr!)

xx Riélle

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Fashion meets Beauty zei...

Paars kun je goed hebben! Ik heb het ook getest met pastelkrijt en haarlak, maar dat geeft meer rommel (op je kleren) dan plezier!

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Kikki zei...

Het ziet er echt super mooi uit!

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Super vet! Ik ga mijn haar toch ook verven :)

Xo

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Helen zei...

Hey lovely, just came across your blog and it's great! This is an awesome post and your hair looks amazing!!

I'm your newest follower and looking forward to your next post! :)

xoxoxoxo

http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

 
Op 25 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Heel vet! Geeft het erg af op kleding, ondanks de haarlak?

 
Op 26 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw staatje super goed!

 
Op 26 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

super erg gaaf!
http://www.we-heart-fashion.com

 
Op 26 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Nee, bij mij eigenlijk helemaal niet.

 
Op 26 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

NOOOOOO!! Jij hebt super mooi haar.

 
Op 26 november, 2013 , Blogger doha . zei...

leek me altijd leuk om een keertje zelf te doen maar geen iedee of t ook zo leuk staat als je bruin haar hebt haha liefs x

 
Op 26 november, 2013 , Blogger Trudy Danso zei...

super creatief!!! staat je leuk!

 
Op 26 november, 2013 , Blogger Jessica zei...

Oh wat gaaf! Die kleur is echt super mooi! Ook fijn dat het budgetproof is :D

Over je reactie op mijn blog, je vroeg waarom ik Pools wilde leren. Mijn vriend is Pools. dus het lijkt me wel leuk om me daar iets meer in te verdiepen en het zou helemaal mooi zijn als ik zijn familie zou kunnen verstaan, die wonen namelijk allemaal in Polen en spreken geen Nederlands haha :)

 
Op 26 november, 2013 , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure zei...

Ah kei leuk voor een nieuwjaarsfeest ofzo :)

XO

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Dascha zei...

Heel erg mooi gedaan meis! Staat je goed :)

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 28 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ahh, wauw! Het ziet er super gaaf uit!

 
Op 02 december, 2013 , Blogger By-Evelien zei...

wow ziet er zo mooi uit!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage