This page has moved to a new address.

FASHION: HIPPE BUDGET MERKEN

CHICKS ABOUT FASHION: FASHION: HIPPE BUDGET MERKEN

9 januari 2014

FASHION: HIPPE BUDGET MERKEN











Tegenwoordig krijg ik onwijs veel vragen en mailtjes van meiden die zich afvragen waar ik mijn kleding en make-up koop. Vandaar dat ik maar eens een blog ga schrijven over mijn hobby. Budget shoppen! Gierig? Nee, zo wil ik het niet noemen. Budget shoppen is een sport geworden. Tegenwoordig heb je namelijk zoveel designer look-a-likes en budget versies van de laatste trends. Je kunt er dus onwijs trendy bij lopen, zonder dat het je heel veel kost.  Hieronder 10 betaalbare merken.
  1. New Look
    Wil je er hip en trendy bij lopen, maar er niet teveel voor betalen? Dan kom je al gauw bij New Look terecht. Zij hebben zulke leuke items!
  2. Bronx Shoes
    Oké, Bronx is misschien niet heel budgetproef, maar deze behoort zeker tot één van mijn favorieten merken. Bronx heeft namelijk zulke gave schoenen dat ik ze bijna wel allemaal in mijn kast wil hebben. De kwaliteit van de schoenen zijn perfect, dus ik ben fan.
  3. Mango
    Vooral tijdens de sale ben ik helemaal weg van de Mango. Zij hebben namelijk altijd goede look-a-likes. Mooie jasjes voor 50% korting, wie wilt die dan niet hebben?
  4. Flormar
    Toen ik in Sarajevo woonde, was dit een winkel waar ik elke week naartoe ging. Flormar, een budget winkel voor make-up. En de make-up vind ik geweldig! Sinds kort heb je ook een filiaal in Amsterdam, dus ben je op zoek naar betaalbare make-up, ga dan zeker eens daar een kijkje nemen.
  5. Come Get Fashion
    Met perfecte budgetversies van de populairste trends behoort dit zeker tot één van de populairste webshops onder de bloggers.
  6. In My Dresser
    Sieraden dragen is een must. Dus moet je ook op zoek naar goede en betaalbare sieraden. Op deze webshop vind je echt alles op het gebied van sieraden!
  7.  Primark
    Duhuu de Primark. Die kan echt niet meer ontbreken in dit rijtje. Fan of verslaafd? Ik weet het niet meer, maar elke maand wil ik sowieso naar de Primark.
  8. Hema
    Woon jij zelf net zo als ik in een klein stadje of woon je in een dorp? Hier hebben ze niet altijd alles winkels, maar er is vast een Hema. Huh, Hema? Ja, de HEMA! Van de zomer heb ik daar nog een super mooie maxi rok gekocht voor maar 19,95.. En dat in mijn eigen stad Wijk bij Duurstede. Daarnaast heeft de Hema super hippe make-up.
  9. We Love Musthaves
    De naam zegt al genoeg. 
  10. Gypsifashion
    Op dit moment is de webshop vooral actief op Instagram. Super hippe musthave shirts!
Ohja, EBAY ben ik vergeten. Hier ben ik verslaafd aan.. En dan mijn laatste tip. Koop dingen in de sale, dat scheelt zo onwijs veel geld! Wees er alleen vroeg bij, want dan hebben ze vaak nog de reguliere maten.

Wat is jullie favorieten budget winkel?



Follow me on

Labels: ,

34 reacties:

Op 08 januari, 2014 , Blogger JewelGift zei...

Leuk leuk!!
Mango is altijd een bezoekje waard ja;).

Liefs,Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Vele kende ik er nog niet van. Zeker de moeite waard om eventjes te kijken als het om budget gaat. XO

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Super handig dit, bedankt!
liefs, Brittany

 
Op 08 januari, 2014 , Anonymous beautyforgirls zei...

Erg leuke tips!
Liefs, xxx

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger Fashion meets Beauty zei...

Naast New Look zijn H&M en Zara ook bij mij favoriet!

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger Kelly zei...

Ik ben dol op Primark. :)

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een leuke tips allemaal! Ebay is trouwens ook een goede voor budget shoppen :)!
Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

I know, ik ben Ebay verslaafd. Was ik eigenlijk vergeten erbij te zetten haha.

 
Op 08 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Leuk! Als ik bij new look ben koop ik standaard een paar hakken.
Liefs Eline
www.ce-musthaves.com

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Haha, ik heb daar echt mijn favoriete hakken gekocht! Ben er ZOOOO blij mee.

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

new look is ook echt een leuke winkel!

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger The Style Class zei...

Wauw handig!

 
Op 08 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een handig artikel! Ik ben heel vaak bij de Mango te vinden, vooral tijdens de sale, haha! Xx

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger Linda zei...

Mooie fijne winkels op een rijtje!
Ook ik kocht fijne rokjes bij de Hema. En de tassen van de Mango vind ik ook erg mooi.

 
Op 08 januari, 2014 , Anonymous beautytalk zei...

Ik shop het liefst bij mango!
Eefje

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger Kikki zei...

Handig artikeltje! Ik ben laatst nog bij de Flormar geweest, echt een toffe winkel !

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Super fijn artikel met leuke tips!! Ik houd echt van New Look, zij hebben altijd zulke leuke zomeroutfits!! x

 
Op 09 januari, 2014 , Blogger Angie zei...

Ooooh ik zag Flormar maar het zag er duur uit dus durfde niet naar binnen :P maar kan dus wel. Dankje voor de tips. x

 
Op 09 januari, 2014 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

'Duhuu de Primark. Die kan echt niet meer ontbreken in dit rijtje. Fan of verslaafd? Ik weet het niet meer, maar elke maand wil ik sowieso naar de Primark.'
Hahaha same here!!

 
Op 09 januari, 2014 , Blogger acyhoz zei...

ik vind mango een fijne merk, ^^

 
Op 09 januari, 2014 , Blogger Lonneke zei...

Ahhh handig! Ik ben bij de meeste nog nooit binnen geweest :o Snel eens doen dus! xoxo

 
Op 09 januari, 2014 , Blogger Imke zei...

Heel leuke tips! Ik kende ze nog niet allemaal, dus bedankt om me op de hoogte te brengen, hihi :D Mijn favoriete budget winkels zijn Primark, New Look, Forever 21, Mango en Tally Weijl. Die laatste vond ik vroeger nooit mooi, maar hun nieuwe collecties zijn zooo mooi! Heb gisteren een ongelooflijk leuk metallic rokje gekocht in de solden! Of misschien ligt het gewoon aan het feit dat ik in Parijs shop en daar andere collecties in de winkel liggen, haha! ;)

XO Imke

 
Op 10 januari, 2014 , Blogger Trudy Danso zei...

Leuk artikel! Handy tips! x

 
Op 10 januari, 2014 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Leuk! Ik vind come get fashion altijd heel leuk :)

xo

 
Op 11 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Erg leuk! Wij zijn ook Mango fans!

 
Op 11 januari, 2014 , Anonymous Vera zei...

Wauw come get fashion ziet er tof uit, kende ik nog niet!

 
Op 12 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

H&M ga ik ook nog wel eens winkelen, maar de Zara niet echt..

 
Op 12 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

precies!

 
Op 12 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Het is echt niet duur. In Bosnië had je namelijk allemaal nagellak voor 1,50 euro en 2 euro.. Lijkt me dat het in Nederland niet veel duurder kan zijn.

 
Op 12 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Tally Weijl had je toevallig ook in Bosnië! Daar was de collectie ook heel leuk, maar volgens mij is dat echt per land verschillend.

 
Op 12 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Sommige zijn ook webshops, nog handiger ;-)

 
Op 12 januari, 2014 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Zitten fijne winkels tussen! :)

Xx Alex

 
Op 12 januari, 2014 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Mijn favo (budget)winkels zijn trouwens Forever 21, Primark, H&M, Mango en The Sting, al is die laatste alleen fijn in de sale ;)

 
Op 13 januari, 2014 , Anonymous roxanne zei...

Monki!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage