This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: MY FAVO STYLE

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: MY FAVO STYLE

20 december 2013

OUTFITPOST: MY FAVO STYLE

























Het vest wat ik op deze outfit draag is namelijk van de webshop www.myfavostyle.com. Dit is een webshop met ontzettend mooie kleding en leuke accessoires. Zo heeft zij op dit moment de lederen/ suède ankle boot in de style van Isabel Marant! Je kunt hem hier bekijken, want hij is zelfs in de sale. Daarnaast heeft My Favo Style leuke merken in de webshop, zoals Supertrash, Black Secret, Friis & Company, Jacky Luxury, Tony Cohen en nog veel meer. Je moet zeker even een kijkje nemen, want er is volop sale. Binnenkort krijg ik een hele leuke winactie in samenwerking met My Favo Style. Vergeet de webshop dus niet te volgen op Facebook en/of Instagram

 Daarnaast heb ik paar dagen geleden een artikel geschreven over de webshop SIBIN. Deze kun je hier nog terug lezen. Ik heb inderdaad voor de bruine laarsjes gekozen! Ze zijn echt prachtig en ik ben er dan ook ontzettend blij mee. 

De leuke kleurige clutch die ik draag is van de webshop De Drie Dametjes. Dit artikel kan je hier terug lezen.


Follow me on

36 reacties:

Op 18 december, 2013 , Blogger Chelles Blog zei...

Super leuke outfit! Xx

 
Op 18 december, 2013 , Anonymous Axelle zei...

die clutch is super!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw, wat een geweldige outfit Kiki! Ik vind je vest heel tof en 't lijkt me ook heerlijk warm zitten :) xo

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Dat vest is echt prachtig en hele mooie clutch!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Je tasje vind ik erg leuk!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Wat een mooi tasje! Je jas ook trouwens. XO

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hou van je blog! Helemaal leuk! ;)

 
Op 19 december, 2013 , Anonymous beautyforgirls zei...

Die trui is zo leuk.
Liefs, xxx

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Jardin de la Mode zei...

Super gave clutch! IK hou daar echt heel erg van!

Ik heb een leuke giveaway op mn blog, zou t leuk vinden als je mee doet! X

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Kelly zei...

Mooie outfit!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure zei...

Ah die clutch is super leuk!

XO

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super gaaf tasje!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Wauw dat vest is echt prachtig! Staat je ook super!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Elle Hollis zei...

Wat een leuk vest, de hele outfit ziet er leuk uit. Die clutch maakt het af (:


www.ocean-hearts.blogspot.com

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ah thanks. Leuk om te horen!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Het is 100% wol, dus hij is zeker lekker warm.

 
Op 19 december, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Wauw wat een mooie outfit!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Nausikaä zei...

Mooie outfit!
xxx Nausikaä
www.fashionatic.be

 
Op 19 december, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

I love it :) The clutch is amazing :)

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Hele leuke outfit, dat tasje is zo leuk!! Jij bent echt van de webshops hè? :)

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Tessa zei...

Leuke outfit!
Je tasje / clutch is echt heel leukk!
Liefs,

 
Op 19 december, 2013 , Blogger perfect hippie zei...

Hele mooie outfit. Mooie foto ook!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Glamview zei...

Een hele leuke outfit! Ik vind vooral de ketting erg leuk!
Ik volg je via bloglovin! Liefs Gea

 
Op 19 december, 2013 , Blogger EllenEva zei...

Hmmm lijkt me een heerlijk warm vest! Hij is ook echt super leuk, net als je clutch!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha, ja komt echt door Instagram én Facebook. Daardoor zoeken ze allemaal contact.

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hij is ook écht heerlijk warm!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Hele gave en tegelijkertijd relaxte outfit! :)

Xx Alex

 
Op 20 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks!

 
Op 21 december, 2013 , Blogger THIS FEELING FROM WITHIN zei...

Super mooi vest en tasje!

lovethefabric.blogspot.nl

 
Op 21 december, 2013 , Blogger Bo zei...

Je vest is echt prachtig en lijkt me heerlijk warm!

 
Op 21 december, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Heerlijke outfit!

 
Op 22 december, 2013 , Blogger Robin zei...

Prachtige outfit wat fijn dat je weer in Nederland bent;). Xx

 
Op 23 december, 2013 , Blogger Rosanne zei...

Oh wauwie wat een prachtige outfit staat je goed!
liefs

 
Op 27 december, 2013 , Blogger (Retro) Sonja zei...

Wat een prachtige outfit! Die ketting en de clutch maken het helemaal af!

XX Sonja
www.redsonjafashion.com

 
Op 27 december, 2013 , Anonymous maria at inredningsvis zei...

You look beyond AMAZING dear:) I hope you had a great Christmas.

Check out my new post...glam bedroom decor inspiration ala New years :)

Have a great weekend

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage