This page has moved to a new address.

FASHION: SIBIN AND HER SHOES

CHICKS ABOUT FASHION: FASHION: SIBIN AND HER SHOES

9 december 2013

FASHION: SIBIN AND HER SHOES

























Vrouwen kunnen veel weerstaan in het leven, maar één ding niet: schoenen. Het is gewoon een feit dat vrouwen nooit genoeg schoenen kunnen hebben. En ik ben het daar helemaal mee eens! En tegenwoordig is het al helemaal gemakkelijk, want we kunnen gewoon achter onze laptop helemaal los gaan. Dus vandaag wil ik jullie kennis laten maken met de webshop Sibin (www.sibin.nl). Sibin is een webshop dat is opgericht voor en door jonge vrouwen, die net een stapje verder durven te gaan. Gedurfd met een beetje attitude is waar de producten voor staan. Omdat alles tegenwoordig zo duur is, zal je op de webshop niks vinden wat duurder is dan 50 euro. Mooi hoeft immers niet duur te zijn. Vergeet ze niet te volgen op Facebook. Dit kun je hier doen. Misschien hebben ze binnenkort wel weer een super gave winactie waarbij je een paar schoenen kunt winnen. Heb je Instagram? Volg ze dan hier.

Hieronder heb ik een paar van mijn favorieten. En één product hiervan heb ik ook daadwerkelijk besteld. Welke denk jij dat ik heb gekozen?


Daarnaast wil ik al mijn lieve volgers even bedanken. In een korte tijd heb ik 3500 volgers op Instagram! Thanks iedereen. Wil je mij ook volgen? Mijn account: chicksaboutfashion



Follow me on

Labels: ,

32 reacties:

Op 06 december, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een leuke schoenen! misschien het eerste paar besteld?
Alle items zijn leuk!

Liefs 1310bynora.com

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Jouvence zei...

leuke schoenen xx

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Kelly zei...

Wat een gave items!

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Simone zei...

Leuke webshop! Ik volg je nu ook op Instagram :)

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha, klopt! Die krijg ik binnenkort.

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks! Ik volg je terug :)

 
Op 06 december, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Wauw wat een prachtige schoenen! Erg mooi!

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

wauw leuk ik heb de hele rechter alleen is de mijne iets hoger
vind het hele fijne laarzen en ze lopen heerlijk!
ze hebben iets ruigs en stoers! liefs, x

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een mooie schoenen, super leuk artikel! Love the boots!

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Ze hebben leuke items!

Je gaat goed heh met je blog op Facebook en Instagram? Leuk voor je! XO

 
Op 06 december, 2013 , Anonymous Axelle zei...

heel leuke webshop! & die booties zijn echt leuk!

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja klopt, echt heel leuk! Krijg daardoor ook veel bezoekers.

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik heb ook echt onwijs veel zwarte laarzen, dus daarom is het tijd om eens over te gaan op bruine haha.

 
Op 06 december, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Die 3e laarsjes zijn stoer! wauw zoveel volgers op instagram? Nice!

 
Op 06 december, 2013 , Anonymous Tess Evea zei...

De laarsjes zijn stuk voor stuk prachtig!

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuk geschreven! En bedankt voor de tip :)

 
Op 06 december, 2013 , Anonymous Lizet zei...

Die laarsjes links boven zijn echt tof!

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw, wat een toffe items! Ik gok op laarsjes nummer 1? :p xo

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Eline zei...

Ik gok dat je een paar schoenen hebt gekocht ;)

 
Op 07 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Goed gegokt ;-)

 
Op 07 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Yeaaah! Hoop dat ik ze snel heb.

 
Op 07 december, 2013 , Anonymous Mademoiselle Sophistiqué zei...

hehe dat zeg ik veel te vaak tegen mezelf :) prachtige schoenen allemaal!

 
Op 07 december, 2013 , Blogger Hafsah. zei...

leuke schoenen! volgens mij heb je de 1e paar gekocht, persoonlijk vind ik die het mooist! :) xx

 
Op 07 december, 2013 , Anonymous Vera zei...

Wat een prachtige items ^^

 
Op 07 december, 2013 , Blogger Dascha zei...

Wat een coole items :D

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 07 december, 2013 , Blogger c zei...

nice! je verdiend natuurlijk altijd nieuwe schoenen :D

<3

 
Op 07 december, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Oeeh nice, ik heb nu ook echt in 2 weken 3 paar sneakers erbij... OEPS ;)

Xx Alex

 
Op 08 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk allemaal, vooral de bruine laarsjes vind ik gaaf.

 
Op 08 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gave schoenen!
xxRoos

 
Op 09 december, 2013 , Blogger Samantha Mariko zei...

flat booties are the best - comfort and style in one! thanks for visiting my blog, following you on g+!
www.lettersimpromptu.blogspot.com

 
Op 09 december, 2013 , Blogger Federica Di Nardo zei...

I love the bag!!

Giveaway on my blog!
The Cutielicious
http://www.thecutielicious.com
Fede

 
Op 09 december, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

allemaal super leuk!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage