This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: IT GIRL + UZURII

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: IT GIRL + UZURII

23 januari 2014

OUTFITPOST: IT GIRL + UZURII

























Zoals jullie in mijn vorige blog konden lezen heb ik sinds maandag een baan. Ik ben namelijk in juni afgestudeerd en ben toen tot half november samen met mijn vriend in Bosnië geweest. Eenmaal terug moest ik dus op zoek naar een baan. Al in de eerste week had ik iets gevonden. Een sales vacature bij Uzurii Luxury Footwear. Diezelfde week werd ik nog uitgenodigd voor een gesprek in België. Het ging zo goed, dat ik ook op een tweede gesprek mocht komen. In het tweede gesprek merkte ik al dat ik het waarschijnlijk niet zou gaan worden. Ze zochten iemand met ervaring en aangezien ik 0 ervaring had, wist ik dat ze waarschijnlijk iemand anders zouden kiezen. Het tweede gesprek verliep trouwens ook helemaal perfect. Paar dagen later kreeg ik inderdaad een telefoontje dat ik het niet was geworden. Helaas, dacht ik. Op zoek naar een andere baan! En toen.. paar dagen later kreeg ik een mailtje. Uzurii zocht iemand die de marketing en pr kon gaan doen en zij vonden mij daar geschikt voor. De volgende dag kon ik op gesprek komen. Dit keer in Oostzaan, waar het hoofdkantoor is van Uzurii. En ja hoor, ik kreeg gelijk te horen dat ik het was geworden. Donderdag het gesprek en maandag gelijk aan de slag! Dus vanaf nu ga ik daar lekker aan de slag. Het is echt een droombaan en ik had mij geen betere start kunnen wensen. Ik ga zorgen dat Uzurii in Nederland ook bekend gaat worden, want inmiddels worden we al in meer dan 20 landen verkocht! En zelfs bij de Grammy Awards krijgen de genomineerde een paar slippers. Zouden jullie het leuk vinden als ik vaker een blog schrijf over mijn leven in de pr en marketing wereld van Uzurii?  Trouwens ik beheer nu ook de Facbook en Instagram van Uzurii. Ik zou het leuk vinden als jullie ons daarop zouden volgen!






































































En dan nu over mijn outfit. Ik ben helemaal weg van mijn teddy coat. Deze is van de webshop Fashion By Fleur. Ik heb jullie al eerder over de webshop verteld en ik ben nog steeds onwijs enthousiast. De eigenaresse is zo ontzettend aardig en deze jas behoort zeker tot één van mijn favorieten. Je kunt de jas hier bekijken. Verder draag ik het shirt van de gave webshop Come Get Fashion. Een shirt wat je echt op ALLES kunt dragen. En als laatste mijn super gave boots van SIBIN. Hier kun je alles over de webshop lezen, want het is echt een schoenen walhallah. En mijn sieraden zijn van jewelgift. Deze kreeg ik nog voor de Kerst, echt zo lief! En misschien kunnen jullie het niet lezen, maar in het armbandje staat Kiki. Super origineel dus!


Follow me on

36 reacties:

Op 18 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

So pretty!! :) xx
www.moodfashionlove.com

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger elkedagelbrich zei...

Wat goed dat je zo snel een baan kon vinden!

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Bo zei...

Echt leuk je shirt! Hele leuke combinatie, je hebt echt zoveel geluk met je baan! Lijkt me echt heel leuk, gefeliciteerd en ik hoop dat het ook echt de droombaan is die je ervan verwacht!

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Simone zei...

Superleuk shirt en vest!

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Kelly zei...

Gave outfit!

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Je fake fur jas is mooi!

 
Op 18 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke outfit! Dat shirtje heb ik ook, krijg gelijk weer zin in de zomer om leuke outfits te maken met zulke t-shirts!

XO's www.thewayoflifeofkey.wordpress.com

 
Op 18 januari, 2014 , Anonymous Charlotte zei...

Staat je zo leuk! De fur jas is ook prachtig <3

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Haha klopt, ik heb ook echt 100 van zulke shirtjes.

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Karlien zei...

Leuke outfit! Helemaal weg van je teddy coat! ;)

Liefs,
Karlien
http://polishedcats.blogspot.com/

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

ik vind je teddy coat vooral heel leuk!

 
Op 18 januari, 2014 , Anonymous Axelle zei...

superleuke outfit! & gefeliciteerd!

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Super outfit! Ik heb dat shirt ook besteld :)

xo

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Leonie zei...

Superfijn dat je een baan hebt zeg! Je teddy coat is heel leuk, en je laarsjes ook trouwens!

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke outfit!

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Michelle zei...

Wat een superleuke outfit! En gefeliciteerd met je baan! Kan me voorstellen dat het erg lastig is geweest :)

PS: Doe jij al mee an mijn winactie? :)
http://michelleslillavarld.blogspot.nl/2014/01/winactie-jewelryznl.html

 
Op 18 januari, 2014 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Wat een prachtig jasje! Gefeliciteerd met je baan! Ik zal er graag vaker wat over willen horen:) XO

 
Op 19 januari, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat is je teddy coat leuk zeg! mooie outfit!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 19 januari, 2014 , Blogger Marlies zei...

Wat goed van je dat je zo snel een baan gevonden hebt, lijkt me een fijn gevoel, vooral omdat het ook nog iets is wat je zelf erg leuk vindt! Succes!

 
Op 19 januari, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Wat onwijs fijn dat je een baan hebt gevonden!! Gefeliciteerd!! En wat heb je weer een prachtig outfit weten te combineren, ik vind de jas heel gaaf! x

 
Op 19 januari, 2014 , Blogger Kikki zei...

Gaaf dat e een baan het gevonden! Gefeliciteerd! En weer een hele mooie outfit! :)

 
Op 19 januari, 2014 , Anonymous behealthybehappy zei...

Mooie outfit zeg! Vooral het vest vind ik erg mooi!

 
Op 19 januari, 2014 , Blogger Anne zei...

Erg toffe outfit en mooi gecombineerd! X

 
Op 19 januari, 2014 , Anonymous Vera zei...

Dat jasje is heel tof!

 
Op 19 januari, 2014 , Blogger Marloes | The Style Sandwich zei...

Je jas is zo mooooi! Staat je geweldig! x

 
Op 19 januari, 2014 , Anonymous Chiara zei...

Leuk!!

 
Op 19 januari, 2014 , Blogger Wendy zei...

Leuk chick! Gefeliciteerd >3

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 20 januari, 2014 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Wat een ontzettend leuk vest heb je aan, en van harte gefeliciteerd met je baan! :)
X Esther | www.myconfashions.nl

 
Op 20 januari, 2014 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Dat shirt is echt leuk!



www.style-chameleon.com

 
Op 20 januari, 2014 , Blogger JewelGift zei...

Onwijs gave combi!!
En hopelijk is het armbandje en ringetje helemaal naar wens;).

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 21 januari, 2014 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Mooie outfit!

Xx Alex

 
Op 23 januari, 2014 , Blogger Suze zei...

Super gaaf! Heel veel succes daar :) En een hele mooie outfit!

 
Op 23 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Super leuk de teddy coat! En Gefeliciteerd met je baan,heel leuk als je er af en toe over blogt!

 
Op 23 januari, 2014 , Blogger Dascha zei...

Je ziet er echt mooi uit!!
En gefeliciteerd met je baan!

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 30 januari, 2014 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Heerlijk je fluffy vest! Staat je super!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 31 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Dat vest is leuk!
xxRoos

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage