This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: HIP DE MODETIP

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: HIP DE MODETIP

11 april 2014

OUTFITPOST: HIP DE MODETIP
























Het is een beetje stiller op mijn blog, maar dat komt omdat ik het onwijs druk heb op mijn werk. Het gaat onwijs goed met Uzurii Luxury Footwear! Quinty van Koffietijd kwam bij ons op kantoor. Zij vertelde over haar dochter; Moïse Trustfull. Zij heeft namelijk een eigen sieradenlijn genaamd By Moïs. En het leuke is dat ik hierdoor voor mijn blog weer met nieuwe mensen in contact kom. Zo kwam ik diezelfde dag nog via Instagram in contact met Moïse. Op haar webshop heeft ze naast armbandjes ook oorbellen en kettingen. Verschillende soorten en kleuren en heel leuk om met meerdere bij elkaar te dragen. De producten zijn zeer betaalbaar. Verder heeft ze ook super mooie tassen die in Thailand met de hand gemaakt zijn en tevens het Fair Trade label dragen. Deze zal ik binnenkort showen! Wil je haar volgen? Check dan haar Facebook of Instagram.

Het shirt hebben jullie al op mijn Instagram kunnen bewonderen. Deze is van de webshop HIP de modetip. Dit is zo'n leuke webshop, met mooie kleding. Zij hebben producten die je niet op elke webshop ziet, dus je blijft lekker origineel. Je moet hun zeker volgen op Facebook

Shirt: HIP de modetip | Bracelet: By Moise | Skirt: Primark | Shoes: New Look


Follow me on







18 reacties:

Op 08 april, 2014 , Blogger EllenEva zei...

Snel maar even kijken dan! :)
Liefs

 
Op 08 april, 2014 , Blogger Ania zei...

Awesome look!
X, Ania von www.overdivity-fashion.blogspot.de
Facebook | Instagram | Youtube

 
Op 09 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Erg leuke outfit ! Ik vind de rok erg tof ! X Denise

 
Op 09 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Fijn dat het zo goed gaat met je eigen bedrijf! Ik ben erg benieuwd naar de spullen waar je het over hebt, hou erg van unieke en duurzame spullen.

Liefs,

Kim/ Vintage & Beauty

 
Op 09 april, 2014 , Anonymous Beautydagboek zei...

Is er ook een site van Uzurii Luxury footwear? Ik ben wel heel benieuwd geworden! En wat leuk dat Mois sieraden maakt, straks even kijken :)

 
Op 09 april, 2014 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Mooi vrouwelijke en toch ook stoere outfit! ik ga eens een kijkje nemen op alle twee de webshops ;)

 
Op 09 april, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een leuk armbandje! en mooie outfit!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 09 april, 2014 , Anonymous Suze zei...

Prachtige outfit, staat je heel erg mooi!

 
Op 09 april, 2014 , Anonymous Joy zei...

Je ziet er weer heel gaaf uit! Leuk dat je zo ook nieuwe contacten kan leggen :)

xo

 
Op 09 april, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

leuke outfit zeg!

 
Op 09 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ja, onwijs handig! haha.

 
Op 09 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ja uiteraard! Onze website is: www.uzurii.com

 
Op 09 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

En ook even bij Uzurii ;-)

 
Op 09 april, 2014 , Blogger Keys of Anouk zei...

Je ziet er prachtig uit Kiki! En wat tof dat je zo nieuwe contacten legt via je werk :) xo

 
Op 10 april, 2014 , Blogger JewelGift zei...

Super gave outfit!!

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 10 april, 2014 , Anonymous Eva zei...

Hallo Kiki,

Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
Bekijk op mijn blog de vragen voor jou.

http://coulditbefashion.blogspot.nl/2014/04/liebster-award.html

Liefs,
Eva

 
Op 11 april, 2014 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

je ziet er weer super uit Kiki! fijn weekend en geniet ervan x

 
Op 11 april, 2014 , Blogger Wendy zei...

Mooie outfit chick! <3

Doe je al mee met mijn giveaway? Je maak kans op schoenen naar keuze van de webshop Intreza. En rond 00:00 uur maak ik de winnaar bekend dus doe nog snel mee voor het te laat is☺

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage