This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: UPTOWN FASHION

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: UPTOWN FASHION

5 december 2013

OUTFITPOST: UPTOWN FASHION
























Emily is nog maar net begonnen, maar heeft al een knallende start gemaakt met haar webshop. Uptown Fashion, een webshop vol met mooie producten. Ben je nog op zoek naar een Fake Fur, dan kun hem hier bekijken. In deze outfit draag ik het 'we love luxe' shirt. Het is een shirt die je makkelijk kunt combineren. Daarnaast draag ik ook een ketting uit de Uptown Fashion webshop. Deze kun je hier bekijken.Ik vind het een leuke webshop, met mooie artikelen en daarnaast voor een leuke prijs. Uptown Fashion heeft Instagram en Facebook.


Jeans: Primark | Shoes: Bronx | Jacket: YAYA | Shirt + necklace: Uptown Fashion









Follow me on

40 reacties:

Op 04 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Love this look and your little pink hair!! :) xx

 
Op 04 december, 2013 , Blogger Sara zei...

Hele gave outfit, ik vind je schoenen echt stoer!

 
Op 04 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

mooie outfit!

Love Carmen
Instagram @carmen_mydailyfashiondosis
www.mydailyfashiondosis.com

 
Op 04 december, 2013 , Blogger Iris - ADASHOFFASH.COM zei...

Mooi! En wat is je haar tof <3


xoxo Iris
A DASH OF FASH

 
Op 04 december, 2013 , Blogger Elle Hollis zei...

Cool outfit, plus I really like the necklace!


www.ocean-hearts.blogspot.com

 
Op 04 december, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Gave outfit en wat een leuk shirt!

Liefs 1310bynora

 
Op 04 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks meid. Ik had soort haarkrijt gebruikt.

 
Op 04 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Geweldige statementketting! Staat je super :)

 
Op 04 december, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Gave outfit! Vind je ketting ook erg mooi!

 
Op 04 december, 2013 , Blogger Kikki zei...

Echt een hele gave outfit!

 
Op 04 december, 2013 , Anonymous Axelle zei...

super!

 
Op 04 december, 2013 , Blogger c zei...

prachtig!

<3

 
Op 04 december, 2013 , Blogger Karlien zei...

Leuke look! Toffe t-shirt, die wil ik ook wel :)

Liefs,
Karlien
http://polishedcats.blogspot.be/

 
Op 04 december, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw, wat een toffe outfit! Ik vind je broek en ketting echt heel leuk :) xo

 
Op 04 december, 2013 , Anonymous Iris zei...

Toffe outfit!!

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Malou zei...

Hele leuke outfit :)

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Stoere outfit! En de ketting maakt het net wat vrouwlijker, past mooi bij elkaar!

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Wat een mooie ketting! Zijn je booties ook warm genoeg voor de winter? Ik ben namelijk nog steeds opzoek! XO

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Ik vind de ketting heel mooi!

Xo

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Deze zijn van echt leer, dus ze zijn zeker warm genoeg. Ik heb er geen koude voeten in :)

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks meid!

 
Op 05 december, 2013 , Blogger odette zei...

Mooie outfit, en super leuke ketting!!

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuk shirt!

 
Op 05 december, 2013 , Blogger elkedagelbrich zei...

Wauw, wat een prachtige outfit!

Liefs, Elbrich
xfahsionmeep.blogspot.nl

 
Op 05 december, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Wauw super leuke outfit!

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Krizia zei...

Heel mooi met die ketting erbij.

x Krizia

Shark Attack - Fashion Blog

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Love the look,soo rock and rollish .
http://thelittlefashionistafx.blogspot.com/

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Anne zei...

Leuk! Ik vind je laarsjes heel erg mooi!

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super stoer, love it!

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Levande zei...

Prachtige outfit en ik vind je haar erg mooi! <3

 
Op 05 december, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Stoere outfit meid!!

New blogpost: giveaway

 
Op 05 december, 2013 , Anonymous Lizet zei...

Mooi! Vooral je broek vind ik echt heel leuk!

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Trudy Danso zei...

Ik hou van je ketting!! X

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Rachella - flourishingfit.com zei...

Leuke laaaarsjes!

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Dorien zei...

Heel leuke combo! Ik zou alles zelf wel willen :)

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Leuk shirt.



www.style-chameleon.com

WIN 100 EUROS TO SPEND ON BAGS!!!

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuk om te horen!

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik ook :)

 
Op 06 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks meid.

 
Op 07 december, 2013 , Blogger Marenlotte zei...

Toffe ketting!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage