This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: HANDMADE FACTORY

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: HANDMADE FACTORY

26 januari 2014

OUTFITPOST: HANDMADE FACTORY























Het is weer tijd voor een nieuwe outfit. De eerste twee weken zitten er bij mijn nieuwe werk weer op. Ik ben nog steeds ontzettend enthousiast en er komen onwijs leuke acties aan. Dus vergeet niet de pagina van Uzurii te volgen!







Het shirt heb ik gekregen van Van Aalst Agency. De eigenaresse is zo onwijs aardig en heeft sinds kort een eigen bureau. Één van haar merken die ze vertegenwoordigd is Handmade Factory. Een heel gaaf merk met leuke prints. De beanie hebben jullie al eerder op mijn blog gezien. Deze is van de webshop Fashion Lust.




Follow me on

32 reacties:

Op 24 januari, 2014 , Blogger The Style Class zei...

Leuke outfit, die beanie is erg gaaf!

 
Op 24 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Echt een toffe outfit ! En je beanie is echt leuk ! X Denise

 
Op 24 januari, 2014 , Anonymous Mandy zei...

Ziet er weer gaaf uit kiki!

Liefs, Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 24 januari, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een fijne outfit! zou hem zo aan doen :)!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 24 januari, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Super leuk gecombineerd en ik ben gek op de beanie! Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe werk! x

 
Op 24 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit!

 
Op 24 januari, 2014 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Heerljike outfit :)

xo

 
Op 24 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Cool look :) xx
www.moodfashionlove.com

 
Op 24 januari, 2014 , Blogger Eve Dijkema zei...

Je ziet er super leuk uit! <3

 
Op 24 januari, 2014 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Waarom staan beanies je toch altijd zo super? XO

 
Op 24 januari, 2014 , Anonymous Vera zei...

Toffe beanie en leuke outfit :D

 
Op 25 januari, 2014 , Anonymous Axelle zei...

mooi!

 
Op 25 januari, 2014 , Anonymous Jolanda zei...

Alles staat je super. xx

 
Op 25 januari, 2014 , Blogger Marenlotte zei...

Toffe vans heb je aan en zeker leuk bij je outfit!

 
Op 26 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een leuke outfit! De Vogue beanie staat je erg goed! Xx

 
Op 26 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Superleuke outfit! :D De beanie staat je inderdaad echt heel leuk!

 
Op 26 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Thanks lieverd!

 
Op 26 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Haha, sommige beanies staan mij écht niet hoor!

 
Op 26 januari, 2014 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

staat je leuk!

 
Op 27 januari, 2014 , Blogger nathalie zei...

I love it!! Heel mooi! ♥

xx
Nathalie

http://www.nathalie-kemna.nl
http://facebook.nl/nathalie.kemna.official

 
Op 27 januari, 2014 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

ziet er weer super uit! liefs x

 
Op 27 januari, 2014 , Blogger Kikki zei...

Weer een leuke outfit!

 
Op 28 januari, 2014 , Blogger Nina zei...

Waaauw je haren zijn zo mooi! ik wil ook zo graag die lengte maar volgensmij staat het groeien bij mij stil hihi, Leuke outfit! En mijn broek is van Zara :) Liefs!

 
Op 29 januari, 2014 , Blogger Sara zei...

Toffe outfit, heel stoer!

 
Op 29 januari, 2014 , Blogger Bodil Loïs Huisman zei...

Stoere look, de beanie staat je erg goed :)
& wauw, wat zit je haar mooi!

 
Op 29 januari, 2014 , Blogger Nena zei...

Leuke outfit!

http://turn-it-insideout.blogspot.be

 
Op 29 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Heerlijke en leuke outfit en je schoenen zien er gaaf uit!

 
Op 30 januari, 2014 , Blogger Saskia zei...

Leuke outfit! Je ziet er erg mooi uit :-) Het shirt is tof!

♥ Saskia

 
Op 31 januari, 2014 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

Staat je goed dit!

 
Op 04 februari, 2014 , Anonymous elisa zei...

Mega leuke outfit. Die muts is echt super cool !!

 
Op 08 februari, 2014 , Blogger Janna zei...

Oeh volgens mij heb je erg leuk werk! Ik vind je haarkleur trouwens erg mooi (:

Liefs, Janna

 
Op 17 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Staat je echt super leuk! En die beanie is echt tof!
Nog bedankt dat je op mijn blog keek, ik
volg je!

Liefs, www.everythangisperfect.blogspot.com

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage