This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: UZURII FLIPFLOPS

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: UZURII FLIPFLOPS

27 april 2014

OUTFITPOST: UZURII FLIPFLOPS



Ik heb weer een hele drukke week gehad. Samen met mijn vriend zijn we gaan winkelen in Nieuwegein. Je hebt daar echt leuke winkels, zoals SIBIN! Maar ik heb uiteraard ook lekker gegeten tijdens de Pasen. Wat hebben jullie gedaan? Het shirt wat ik draag is van Costes. Een merk waar ik regelmatig over schrijf. Mijn slippers zijn van Uzurii en de sieraden van By Moise.



















































Follow me on

20 reacties:

Op 23 april, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Great casual outfit :)

 
Op 23 april, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Die maxi skirt staat je heel mooi! En wat ben ik jaloers op jouw haar echt prachtig!! x

 
Op 23 april, 2014 , Blogger odette zei...

Mooie outfit en wat heb je prachtig haar!

 
Op 23 april, 2014 , Blogger Justina zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 23 april, 2014 , Blogger Justina zei...

You look fantastic, and your hair is STUNNING.
x Justina // www.abentpieceofwire.com

 
Op 24 april, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Super mooie outfit! Staat je prachtig!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 24 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit en mag ik zeggen wat heb jij onwijs mooi dik haar! Bijna jaloersmakend ;)

Liefs,

Kim / Vintage & Beauty

 
Op 24 april, 2014 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Mooie outfit! Wat zit je haar leuk! XO

 
Op 24 april, 2014 , Anonymous Joy zei...

Je ziet er onwijs goed uit! Ik ben jaloers op je haar!!

xo

 
Op 24 april, 2014 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

je ziet er top uit! prachtig haar heb je hier! liefs x

 
Op 24 april, 2014 , Blogger Kikki zei...

Hele mooie outfit! Die rok staat je echt gaaf!

 
Op 24 april, 2014 , Blogger Nena zei...

Waaauw je haar!!
www.turnitinsideout.be

 
Op 24 april, 2014 , Blogger Dascha zei...

Wat zie je er mooi uit! Perfecte look! :-)

xoxo

 
Op 25 april, 2014 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Mooie outfit!

 
Op 25 april, 2014 , Blogger Wendy zei...

Mooi! Je haar zit echt mooi zo <3

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
Op 27 april, 2014 , Anonymous Vera zei...

Ik ben echt verliefd op je haar! Leuke outfit ook :)

 
Op 27 april, 2014 , Blogger Nikahri zei...

Lovley outfit!

Fashion latte with vanilla

 
Op 28 april, 2014 , Blogger c zei...

leuke outfit, staat je heel mooi!

haha vandaar dat we op zoek gaan naar de perfecte chalks :p niet te lang niet te kort :D

it takes 2 to fashion

 
Op 02 mei, 2014 , Blogger Sophie (www.myveryownlookbook.com) zei...

Wauw mooie outfit en prachtige vlecht!

xoxo

 
Op 10 mei, 2014 , Blogger Jan zei...

Ik heb echt een zwak gekregen voor Costes,
enorm mooie spullen hebben ze altijd!
Leuke outfit ook!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage