This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: YDENCE

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: YDENCE

13 april 2014

OUTFITPOST: YDENCE



Het is weer tijd voor een outfit foto. Dit keer wil ik jullie kennis laten maken met het kledingmerk Ydence. Veel van jullie zullen dit merk vast kennen. Ydence is het Nederlandse modemerk van Lara de Graaf. Geïnspireerd door de look van high-end labels, biedt Ydence betaalbaar design van hoge kwaliteit. Ze combineren mooie stoffen en fijne kleuren met een rauwe detaillering voor een ‘stoere’ touch. De kenmerken van Ydence kan worden omschreven als gedurfd, ambitieus, altijd vrouwelijk, extravert en zelfverzekerd. En volgens mij zijn dit echt geweldige kenmerken! Ik draag mijn top en jasje dan ook met veel plezier.

ps. check morgen mijn Facebook! Je kunt namelijk 75 euro shoptegoed voor Ydence winnen.




















































Follow me on

18 reacties:

Op 12 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Kende het merk nog niet maar klinkt goed en vind je top en jasje beide super leuk!
Liefs, Charlotte

 
Op 12 april, 2014 , Blogger Karlien zei...

Heel mooi jasje!
Staat je goed

Liefs,
Karlien

 
Op 12 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Erg leuke outfit ! X Denise

 
Op 12 april, 2014 , Blogger Simone zei...

Leuk shortje!

 
Op 12 april, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een leuk shortje is dat! mooie outfit!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 12 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Staat je super super goed! Mooie combinatie!

 
Op 13 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Mooie kleding, ik kende dit merk nog niet!

Liefs,

Kim / Vintage & Beauty

 
Op 13 april, 2014 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

weer een mooie combinatie en foto's liefs x

 
Op 13 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuk jasje!

 
Op 13 april, 2014 , Blogger Annemijn zei...

Mooie combi zo!

 
Op 13 april, 2014 , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure zei...

Super leuk dat jasje!

XO

 
Op 13 april, 2014 , Anonymous Joy zei...

Je haar zit weer prachtig!

xo

 
Op 13 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Super leuke outfit! Dat jasje♡

 
Op 14 april, 2014 , Blogger Accrochable zei...

Moie outfit weer!
Je jasje is echt tof!
xx

 
Op 14 april, 2014 , Blogger JewelGift zei...

Super gaaf jasje!
Staat je ook echt heel erg leuk;).

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 14 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuk merk! Is het broekje ook van Ydence?

 
Op 16 april, 2014 , Anonymous Bertine zei...

dat is inderdaad een leuk merk. ik volg je blog nu op bloglovin, vind dat je leuke outfitfoto's post!

 
Op 25 april, 2014 , Anonymous Kimberley zei...

Leuke outfit! Leuke outfit foto's maak je!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage