This page has moved to a new address.

REVIEW: TRENDY MAKE UP + GIVEAWAY

CHICKS ABOUT FASHION: REVIEW: TRENDY MAKE UP + GIVEAWAY

9 juli 2014

REVIEW: TRENDY MAKE UP + GIVEAWAY





Als jullie mij al een tijdje volgen, dan weten jullie dan ik gek ben op koopjes. Vooral als het ook nog eens van goede kwaliteit is. Daarom wil ik jullie kennis laten maken met Trendy Make Up. Een webshop met mooie betaalbare producten. En met betaalbaar bedoel ik écht betaalbaar! Goede dekkende lippenstift voor maar 4 euro.. Ik heb vier producten uitgetest. De Chunky Lips Delicious, de nagellak – 46, mascara en een concealer. Aller eerste de Chunky Lips. Misschien lijkt het een beetje op de Chubby Sticks van Clinique. Je kunt ze zien als een lippenbalsem. Al moet ik zeggen dat deze behoorde dekkend en gepigmenteerd zijn en dat voor maar €4,50. De nagellak heeft echt een prachtige kleur. Voor 4 euro heb je een super leuk potje in huis. Hij is leuk afgewerkt met een mooi steentje. De nagellak dekt goed na ongeveer 3 laagjes en blijft redelijk lang zitten. Ik ben er zeer tevreden over, want vooral de kleur is onwijs mooi! De concealer is prima, hij dekt niet onwijs goed, maar voor de prijs die je betaald is hij voldoende. Vooral onder je ogen is hij perfect. En als laatste de mascara. De uitstraling van de mascara vind ik al ontzettend leuk én hij werkt ook nog eens!

Binnenkort als ik mij iets beter voel ga ik er een look mee maken, dan kunnen jullie zien hoe de kleuren op mijn gezicht zijn. Ik ben in ieder geval onwijs tevreden over de webshop en ik zal er ook zeker vaker dingen bij bestellen. Wil je een leuke make up party? Mail dan naar info@trendymakeup.nl voor de mogelijkheden. Ben je benieuwd naar de webshop, klik hier om de site te bezoeken. 

Wil jij kans maken op de Chunky Lips, nagellak en mascara? Doe dan mee met de win actie op Facebook! 

Follow me on

6 reacties:

Op 09 juli, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Ben benieuwd naar de look!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 09 juli, 2014 , Anonymous Bertine zei...

heb enkele producten (zoals de mascara) ook bij de big bazar zien liggen. ben wel benieuwd naar een review!

 
Op 09 juli, 2014 , Blogger Kikki zei...

Ik ben benieuwd naar de look!

 
Op 10 juli, 2014 , Blogger Karlien zei...

zien er mooie producten uit!
Benieuwd naar de look die je gaat maken

Liefs
Karlien

 
Op 15 juli, 2014 , Anonymous JewelGift zei...

Ben benieuwd!!

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 02 augustus, 2014 , Blogger mirta Luna Melyx zei...

I love it
Fb: Melyx Mey-chan
https://www.facebook.com/melyx4

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage