This page has moved to a new address.

WEBSHOP TIP: FASHIONABLE EYEWEAR

CHICKS ABOUT FASHION: WEBSHOP TIP: FASHIONABLE EYEWEAR

6 december 2012

WEBSHOP TIP: FASHIONABLE EYEWEAR




Brillen, brillen en brillen.

We kunnen er niet meer omheen. Of je nu sterkte hebt of niet, brillen zijn weer helemaal terug in de mode. Het is een must-have voor celebs en fashionista's. Van rond tot ovaal, van vierkant tot hartvormig, je kunt het zo gek niet meer bedenken. Met verschillende modellen en kleuren  geef je een special touch aan je look.

Dus brillendragers, ik heb iets leuks. Kennen jullie Firmoo? Firmoo is een website waar je allerlei brillen kunt bestellen, zowel voor mensen die een bril op sterkte nodig als voor mensen die een bril voor de fun dragen.  Ze zijn betaalbaar, van goede kwaliteit en de levering is perfect. Je kan daarnaast op hun site je eigen foto uploaden om alle brillen te passen. 

Hoe weet ik dat? Ik heb het namelijk voor jullie uitgeprobeerd!  Zelf ben ik niet zo van de fun brillen, dus heb ik voor een zonnebril gekozen. Nu denken jullie vast; het is toch winter?! Ja, helemaal gelijk, maar ik leef alvast naar de zomer toe, haha.

Ik heb de #OTO2581 besteld. 
Ik ben er super blij mee. De levering ging ontzettend goed! 

Ben je op zoek naar een nieuwe look? Hier is je kans! Firmoo heeft op dit moment een actie waarbij je de eerste bril gratis kunt bestellen. WHAAAAET GRATUSS? Ja helemaal gratis. Je betaald alleen de verzendkosten. Dit is om je kennis te laten maken met Firmoo. Super cool toch?

Wil je een gratis bril van Firmoo? Klik dan hier. Dus heb je nog geen kerstcadeau, dan zal ik zeker even een kijkje nemen op de site!




 -Kiki-

Labels: , , , , , ,

41 reacties:

Op 06 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

leuk! ik vind deze foto's ook heel erg goed gelukt! hebben jullie trouwens mijn mailtje ontvangen? ik heb hem via google+ verstuurd...
liefs, laila.
www.attheboutique.blogspot.com

 
Op 06 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

GHETTO-LICIOUS!!!I LIKE IT!:)

 
Op 06 december, 2012 , Anonymous beautyforgirls zei...

Wat een leuke zonnebril.
Liefs, xxx

 
Op 06 december, 2012 , Blogger Accrochable zei...

Wat een mooie zonnebril! Staat je heel goed :-)
En de layout van de blog ziet er trouwens ook heel mooi uit zo!

xoxo The Daily Fashion Drug

 
Op 06 december, 2012 , Blogger AppuntidiCosmetica zei...

i follow you,do you follow me too..many kisses from italy :*

 
Op 06 december, 2012 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Ik vind het een hele leuke bril!

 
Op 06 december, 2012 , Anonymous Sofie zei...

Wauw staat je super goed!!
xx Sofie

P.s You can win €100,- to shop at Nelly.com

 
Op 06 december, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

wat een mooie zonnebril!
xoxo

 
Op 06 december, 2012 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Waauw leuke bril! En goeie actie van die site, ik neem even een kijkje ;D

 
Op 06 december, 2012 , Blogger Dascha zei...

Mooie zonnebril!
Staat je goed.

xoxo
http://www.its-dash.blogspot.nl/

 
Op 06 december, 2012 , Blogger Floor Daasvand zei...

Heey! Dankjewel voor het volgen! <3 Jullie zijn vooral van de 'wat op dit moment in is - mode' maar dat past niet echt bij mij haha ;)

 
Op 06 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Leuk leuk!:D
Ik heb mijn Firmoo zonnebril ook vorige week binnen gekregen:)

xx Laura

 
Op 06 december, 2012 , Blogger Eline zei...

die bril is echt mooi!

 
Op 06 december, 2012 , Anonymous Elma zei...

Gave bril! Staat je super leuk! x

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Love Firmoo so much !
xoxo

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Nee..
Heb je mailtje niet ontvangen! Misschien nog een keer proberen?
En anders kan je ook altijd via Facebook een berichtje sturen.

Liefs,
Kiki

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Resy zei...

Staat je goed!
En bedankt voor je berichtje, elkaar volgen lijkt me inderdaad leuk. Ik volg je vanaf nu, volg je me terug dan?

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Tuurlijk!

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

I love your blog, and i'm following you now :)
Check out my blog:
http://jusufovicminela.blogspot.com/
xoxo

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Fashiontornado zei...

Wauw, hele mooie zonnebril!!
Ik heb de broek vorige week gekocht in Utrecht, daar heb je een New Look afdeling bij de V&D.
xx

 
Op 07 december, 2012 , Anonymous melanie zei...

super leuke bril staat je goed ;)

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Elisa Zanetti zei...

u chose a beautiful frame!

Please vote for me at this
link for the Grazia contest!You can vote every day…thanks!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Sarah zei...

Toffe foto's! Ik heb ook een bril en wil zoooo graag een nieuw model, ik ga even kijken op de site voor wat inspiratie :)

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Tessa zei...

Leuke zonnebril! Van de site had ik al eens iets gehoord. Het is leuk dat je de eerste bril gratis krijgt.

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Leuk !! Ik volg je nu

Lovetheprettylittlethingsoflife.blogspot.com

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Leuk bericht!
xxRoos.

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Stiene Saenen zei...

Heel mooie zonnebril!x

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Lolita in the Mix zei...

Hele mooie bril!! Thnx voor je comment! Ik volg je nu ook via bloglovin, wacht op je follow back ;-)

-xoxo- lorena

http://www.lolitainthemix.blogspot.com

 
Op 07 december, 2012 , Blogger My Scrambled Style zei...

Gaaf model!

Xo

 
Op 07 december, 2012 , Blogger Lolita in the Mix zei...

Thnx voor jullie gfc follow!! Zou ook super zijn als jullie mij terugvolgen via bloglovin ;-) Alvast bedankt voor de support!!

-xoxo- lorena

http://www.lolitainthemix.blogspot.com

 
Op 08 december, 2012 , Blogger Julye zei...

Super leuke bril !!!

 
Op 08 december, 2012 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

Tof! Ik moet er ook nog één bestellen daar;) Foto's maak ik niet zelf! Deze waren door mijn zus gemaakt;)

 
Op 08 december, 2012 , Blogger Noah zei...

Hee! Ja het lijkt me leuk om elkaar te volgen!!
Ik volg je ;)
X Noah
www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

 
Op 08 december, 2012 , Blogger www.curlsandbags.com zei...

Ziet er heel erg goed uit!
Heel fijne blog heb je, ik volg je nu!
Misschien wil je meedoen met mijn give-away?
http://www.curlsandbags.com

 
Op 08 december, 2012 , Blogger Romy zei...

Aw de bril staat je erg leuk!

Liefs, Romy

 
Op 09 december, 2012 , Blogger Rosalie zei...

Hele gave brillen, staan je goed! XX

 
Op 09 december, 2012 , Blogger casper+pearl zei...

love these sunnies!

lots of love from the c&p girls,
casper&pearl blog
xx

 
Op 09 december, 2012 , Blogger c zei...

super leuke zonnebril!!

<3

ps. doe je al mee aan onze Kenzaa give-away?

 
Op 09 december, 2012 , Blogger Theadorabletwo zei...

Die Brille sieht cool aus. Frimoo ist ne coole Firma

Liebste Grüße Storm

 
Op 10 december, 2012 , Blogger Malou zei...

Echt heel leuk!

 
Op 10 december, 2012 , Blogger samecookiesdifferent zei...

Great choice, love this kind of frame
<3
x the cookies
samecookiesdifferent.blogspot.com

visit :)

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage